رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

دوچرخه چی بخرم؟

e0akybur - دوچرخه چی بخرم؟

زمانی که برای خرید دوچرخه به یک مغازه دوچرخه فروشی سر می‌زنید، ممکن است از دیدن دورچرخه‌های مختلف با انواع ویژگی‌ها کمی گیج شده و انتخاب برای شما دشوار شود و از خودتان بپرسید دوچرخه چی بخرم و کدام را انتخاب کنم؟ خوشبختانه به پشتوانه انجام برخی بررسی‌ها و ارزیابی نیازهایتان می‌توانید به راحتی بهترین دوچرخه را برای خودتان پیدا کنید. این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا دوچرخه مناسب خود را پیدا کرده و چگونگی تست آن را بیاموزید و راهنمایی‌هایی در جهت بهترین خرید در یک مغازه دوچرخه فروشی و یا به صورت آنلاین دریافت کنید. طولی نخواهد کشید که شما آماده‌ی دوچرخه‌سواری و لذت بردن از آن خواهید شد.

مطالعه
۶ حدیث گهربار از امام رضا

۱- اگر قصد دوچرخه‌سواری در جاده‌های آسفالت را دارید، یک دوچرخه جاده‌ای بخرید.

دوچرخه‌های جاده‌ای عمدتا برای دوچرخه‌سواری در جاده‌ها و بزرگراه‌ها هستند. چرا که دارای فریم‌های سبک‌تر و لاستیک‌‌های باریکتر هستند و سیستم تعلیق در این دوچرخه‌ها تعبیه نشده است که شوک و ضربه را جذب کنند.

دوچرخه‌های جاده‌ای با تکیه‌گاه محکمی که دارند گزینه خوبی برای دوچرخه سواران هستند. لازم است که بدن برای خم شدن و حفظ وضعیت دوچرخه سواری منعطف باشد. شاخه‌های زیادی از دوچرخه وجود دارند که شاملِ دوچرخه‌های cyclocross، دوچرخه‌های توریستی، دوچرخه‌های سه‌گانه و تناسب اندام می‌باشند. برای جواب به این سوال که دوچرخه چی بخرم باید انواع آن‌ها و کاربرد هرکدام را بشناسید. اگر قرار است از دوچرخه برای یک ورزش یا فعالیت خاص استفاده کنید ، یکی از دوچرخه‌های تخصصی را انتخاب کنید.

مطالعه
تجهیزات صنعتی تولید شده با ورق استیل 321

۲- برای دوچرخه‌سواری در مسیرهای سرسخت و کوهستانی، دوچرخه‌ی کوهستانی را انتخاب کنید.

دوچرخه‌های کوهستانی برای سواری در مسیرهای سنگی و ماجرایویی در راه‌های خاکی مناسب هستند. تایرهای این نوع دوچرخه، بزرگ و پهن‌تر بوده و آج زیادی دارند که باعث می‌شود هنگام بالا رفتن از سربالایی، به زمین چنگ انداخته و شما را به جلو حرکت دهد. بدنه‌ی این دوچرخه‌ها سنگین بوده و دارای سیستم تعلیق برای جذب شوک و ضربه هستند. همچنین اکثر دوچرخه‌های کوهستان دارای فرمان صاف هستند که باعث می‌شود دوچرخه‌سوار صاف بماند.

برای خواندن ادامه مطلب میتوانید به وبلاگ وب سایت دوچرخستان مراجعه کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.