رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

فروش انواع دستگاه بستنی ساز قیفی

دستگاه بستنی ساز

D8A8D8B3D8AAD986DB8C D8B3D8A7D8B2 1 700x373 - فروش انواع دستگاه بستنی ساز قیفی

می دانیم که بستنی یکی از محبوب ترین خوراکی های موجود برای تمامی سنین می باشد.به خصوص که در فصل های گرم سال بسیار مورد توجه قرار می گیرد.دستگاه بستنی ساز با توجه به نوع بستنی انواع مختلفی دارد که در این مقاله می خواهیم در مورد کاربرد و ویژگی های هریک صحبت کنیم.

برای تولید انواع بستنی،انواع دستگاه بستنی ساز طراحی و تولید شده اند تا بتوانند در زمینه تولید بستنی پاسخگوی نیاز شما باشند.دستگاه بستنی ساز در انواع مختلفی تولید می شود از جمله:دستگاه بستنی ساز صنعتی،دستگاه بستنی ساز خانگی،دستگاه بستنی ساز رومیزی، دستگاه بستنی ساز ایستاده که هرکدام مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

مطالعه
بنظر شما چطور میشه محوطه سازی باغ با کمترین هزینه انجام داد؟

به طور کلی بستنی ساز ها نوعی ماشین تخصصی هستند که وظیفه اصلی آن ها تولید بستنی خامه ای با بلور های یخی است.پرتقاضا ترین بستنی ساز ،دستگاه بستنی ساز قیفی می باشد زیرا اکثر مردم برای خوردن بستنی به کافه ها،بستنی وآبمیوه فروشی ها می روند و بستنی مورد علاقه خود را انتخاب می کنند.

اگر در جستجوی یک شغل پر درآمد و سرمایه کم هستید،پیشنهاد ما به شما ،دستگاه بستنی ساز صنعتی است.زیرا علاوه بر روز های گرم در تمامی روز های سال این بستنی ساز قیفی فروش خوبی داشته و حتی در روز های تعطیل هم بیکار نمی ماند.

بستنی ساز ها یکی از تجهیزات مهم هر کافه،آمیوه و بستنی فروشی،سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها و …محسوب می شوند و در این مکان ها بسیار پرکاربردی هستند.

مزایای دستگاه بستنی ساز قیفی

  • افزایش تعداد بستنی به صورت پشت سرهم

  • کاهش زمان شروع باردهی به کمتر از سه دقیقه

  • دارای کنترل برد

  • صدای کم و بدون لرزش

  • کاهش مصرف برق

  • طراحی زیبای ظاهری

  • مجهز به معتبر ترین برند کمپرسور جهان

بستنی ساز صنعتی

دستگاه بستنی ساز صنعتی به دستگاهی می گویند در حجم زیاد و انبوهی بستنی تولید می کند و در مدل های مختلفی از جمله :قیفی و سنتی و رولی و تاپینگ بستنی در بازار موجود می باشد.

مطالعه
انواع ویلچر برقی

این دستگاه  در بستنی فروشی‌های بزرگ، پارک‌ها و لبنیاتی‌ها و … به کار می رود.این محصول از سرعت و ظرفیت بالایی برخوردار است و قابلیت تولید  بیش از ۴۰۰ بستنی در هر دقیقه را دارد. این محصول دارای ابعاد و اندازه ی بزرگی است و ویژگی های منحصر به فردی است.

اجزای بستنی ساز قیفی

  1. مخزن استوانه ای

  2.  محفظه

  3. همزن

عملکرد دستگاه بستنی ساز

میزان مصرف برق دستگاه های بستنی ساز را می توان بر حسب درخواست مشتری به صورت تک فاز یا سه فاز تعیین و تولید کرد، و همچنین میزان مصرف هر دستگاه بر حسب ظرفیت آن تعیین می گردد.

مطالعه
جامعه، مردم

دستگاه بستنی ساز از قابلیت تولید بستنی در طعم های مختلف شیرین، ترش، زعفرانی و غیره برخوردار است، همچنین می توان بستنی ها را به صورت رولی، کاکائویی، شکلاتی، یخی و غیره تولید کرد.

این دستگاه ها انواع مختلفی دارند از جمله کیلینکول، ژلاتور، شمس و غیره می باشد.

دستگاه های بستنی قیفی مجهز به موتور گیرو بکس دار و قدرتمند با کمترین میزان تولید صدا و ارتعاش می باشد و قابلیت تولید با برق تک فاز و سه فاز را دارا می باشد، همچنین قابلیت تولید در دو حالت دو جداره و سه جدار را شامل می شود.

 

https://princesarma.ir/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.