رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ماشین لباسشویی بوش خوبه ؟؟ قطعاتش گیر میاد ؟

آیا به دنبال خریدی با کیفیت از بین انواع مختلف از برند ماشین لباسشویی هستید؟ در حال حاضر لوازم خانگی برقی با مدل ها و برندهای گوناگون وارد بازار فروش شده اند که گاهی انتخاب را برای افراد دشوار می سازند. در این بین پرسش هایی چون بهترین برند ماشین لباسشویی کدام است؟ کدام یک عمر مفید طولانی تری دارند؟ و غیره ذهن خریدار را درگیر می کند جهت حل مشکلات می توانید به نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش مراجعه کنید !!

اما چگونه می توان پاسخ مناسبی برای آن یافت. اصلاً نگران نباشید! شما با کمی تحقیق و افزایش آگاهی خود در رابطه با برند محبوبتان می توانید در کنار کسب اطلاعات بیشتر در آن لوازم خانگی با اطمینان و اعتماد کامل دست به خرید بزنید .

جهت آشنایی بیشتر با این برند باید گفت برای اولین بار روبرت بوش در سال ۱۸۸۶ شرکت بوش را در کشور آلمان تاسیس نمود. فعالیت این شرکت در تولید لوازم خانگی، لوازم ایمنی کارگاهی، قطعات خودرو، فناوری های صنعتی و ساخت و ساز بود. کم کم از سال ۱۹۳۳ شروع به تولید یخچال کرد و بالاخره در سال ۱۹۵۸ موفق به تولید اولین لباسشویی تمام اتوماتیک بوش شد.

مطالعه
استفاده از ورق استیل در اگزوز سازی

چنانچه توجه کنید خواهید دید که در لوگوی بوش از رنگ های قرمز، خاکستری، نقره ای، سیاه و سفید استفاده شده که حاکی از مفهوم تعالی، برتری، خلاقیت، مسئولیت، پیچیدگی و پاکی است. دلیل عمده محبوبیت این برند کیفیت بالای قطعات استفاده شده می باشد که به مراتب بر طول عمر مفید دستگاه می افزاید. در ضمن نمی توان از کم مصرف بودن آن که سبب صرفه جویی در منابع انرژی می شود؛ چشم پوشاند.

این تولید کننده قدرتمند جهانی با قرار دادن نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش همچنان به فکر خریداران محصولات خود بوده و از آن ها حتی پس از خرید نیز پشتیبانی می کند. البته ممکن است در کشور خودمان به دلیل خارجی بودن برند و شرایط تحریم ها امکان دسترسی به نمایندگی اصلی شرکت وجود نداشته باشد که باز هم جای نگرانی نیست. چراکه مرکز تخصصی دکتر تعمیرکار به عنوان یک مجموعه مستقل از نمایندگی برند بوش با آموزش تعمیرکاران حرفه ای خود قادر به ارائه خدمات مختلف همچون نصب مجدد، سرویس و تعمیرات لباسشویی بوش در کمترین زمان است.

گفتنی است تیم حرفه ای این مجموعه خدمات خود را علاوه بر برند بوش، برای تمامی انواع برند لباسشویی از جمله دوو، اسنوا، امرسان، کرال، سام، پاکشوما، ارج، آزمایش، پارس، زیرووات، آبسال به صورت تضمین شده ارائه می دهد.
مزایا و امکانات ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

مطالعه
کادو تولد برادر

اگر توجه کنید لباسشویی بوش را در مدل های متنوعی خواهید دید. یکسری از امکانات در تمامی انواع مدل های آن به طور یکسان وجود دارد که به عنوان مزایای این برند دستگاه محسوب می شوند و عبارتند از:

صدای کم و بدون لرزش هنگام کار کردن
استفاده از قطعات با کیفیت و بالا بودن عمر مفید دستگاه
طراحی زیبا و منحصر به فرد بر اساس سلیقه کاربر
صرفه جویی در مصرف انرژی ها به هنگام استفاده به عنوان مثال این دستگاه با تنظیم هوشمندِ حجم لباس ها میزان آب مورد نیاز آن ها را استفاده می کند نه بیشتر!
امکان استفاده از برنامه شست شوی کوتاه مدت
استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های پیشرفته مطابق با فناوری های جهانی
دارای مدل های تسمه دار و بدون تسمه
امکان اضافه کردن لباس ها در میان برنامه و پس از راه اندازی دستگاه
برخورداری از درصد خرابی و آسیب پایین

مطالعه
فروش ویژه نایلون گلخانه، پرکاربردترین نایلون کشاورزی

حتما بخوانید:  بررسی دلایل چروک شدن لباس در لباسشویی
از معایب لباسشویی بوش چه می دانید؟!

در کنار خصوصیات برتر یک برند بهتر است معایب آن را نیز بررسی کرد تا با اطمینان بیشتر بتوان به انتخاب و خرید دستگاه مد نظر خود پرداخت. برخی از معایب این دستگاه را به صورت زیر بیان کرده اند:

از کار افتادن درب دستگاه یا قفل شدن آن
عدم اجرای برنامه شستشوی دستگاه
روشن نشدن و کار نکردن لباسشویی بوش
عدم چرخش دیگ دستگاه
عملکرد نامناسب جهت آبگیری و یا برعکس تخلیه آب
از کار افتادن کلیدها روی پنل
مشاهده ارورها

در توضیح این معایب باید گفت تمامی ایراداتی را که در بالا به آن اشاره کردیم می تواند برای تمامی برندهای لباسشویی رخ دهد چراکه لباسشویی یک وسیله پرمصرف خانگی است که استفاده مداوم از آن سبب فرسودگی و خرابی قطعات می شود.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.