رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

معرفی انجمن رمان نویسی یونی ناولیستس

takhtehsabz 4 1 585x550 - معرفی انجمن رمان نویسی یونی ناولیستس

انجمن یونی ناولیستس، جایی برای پرواز قلمتان بر فراز اقیانوس خیال!

«اگر کتابی هست که می خواهی بخوانی ولی هنوز نوشته نشده، آن را بنویس» شل سیلورستاین.

نویسندگانی هستند که از رویارویی با قلم خود واهمه دارند؛ شاید که فکر می‌کنند زاده نشده‌اند تا کلمات را بازی دهند. انجمن یونی ناولیستس، در راستای کشف استعدادهای برتر و درخشان نویسندگان، فعالیت خود را در سال ۱۴۰۰ آغاز کرده است. نویسندگان عزیز می توانند با فراغ باز و آرامش رمان‌های خود را نوشته و ما در انتها به صورت فایل و فایل صوتی روی صفحه‌ی اصلی سایت قرار دهیم.

اندکی شما را با امکانات انجمنمان آشنا می‌کنم:

    1. ناظران حرفه‌ای و با مسئولیت‌پذیری: ناظرانِ ما پا به پای شما در هر پارت از رمان، فن فیکشن، داستان کوتاه و رمان کوتاه شما را همراهی کرده و به هیچ‌وجه اجازه‌ی دلسردی به شما نمی‌دهند! چه بسا نویسنده‌هایی را داریم که فقط و فقط منتظر اندکی انگیزه از طرف خوانندگانِ رمانشان هستند؛ خب خوب جایی آمدید، انجمن یونی ناولیستس، دانشگاهی است برای رمان‌نویسان!
    2. طراحان با سلیقه و با تبحر: قطعاً لازمه‌ی اولیه‌ی هر انجمنی، طراحان آن است و به عبارتی ساده‌تر، نشان و اعتبار انجمن، طراح آن است! می‌توانم به شما تضمین بدهم که جلدِ شما، یقیناً به دور از کلیشه و سادگی است و جدید بودن از آن، فریاد می‌زند.
    3. منتقدان با دقت و ریزبین: مسئله‌ی مهم‌تر منتقدان هستند؛ مطمئناً نویسنده‌ها اکثراً زیادی از این منتقد‌ها دلخوشی نداشته و گهگاهی هم واهمه‌ای از آن‌ها داشته. اما در انجمن رمان نویسی یونی ناولیستس، منتقدان ما آگاهند که نویسنده و رمانش، شیشه‌ای ظریف و حساس هستند و کوچک‌ترین ضربه، جبران نشدنی است!
    4. متفرقه‌ی چیز‌ها: نمی‌خواهم همه‌چیز را همین‌جا شرح دهم و مزه‌ی سوپرایز را بپرانم! بایستی خودتان بیایید و بقیه‌ی امکانات انجمن را با چشمانِ خود ببینید، همانند این ضرب المثل( شنیدن کجا و دیدن کجا! ).
مطالعه
آموزش خوانندگی

در آخر، متشکرم که تا اینجا همراهی‌ام کرده‌اید و این را بدانید ما و کادر مدیریتمان، همواره منتظرِ قدم شما و آثارتان بر روی چشمانمان هستیم.

standard - معرفی انجمن رمان نویسی یونی ناولیستس

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.