رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

هزینه ارسال بار به امارات

کشور امارات، سالانه میزبان بسیاری از مهاجران به ویژه مهاجران ایرانی بوده لذا کشوری بسیار عالی برای مهاجرت هموطنان عزیز ما محسوب می گردد. علاوه بر تمام امتیازات مثبتی که این کشور دارد، چون به کشور ایران نزدیک است، انتخاب بسیاری از ایرانیان می باشد.

تمام این مسائل باعث شده که حمل بار به امارات برای بارهای مسافری و دانشجویی، و نیز ارسال لوازم منزل مهاجرین از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. ارسال بار هوایی به شهرهای مهمی چون ابوظبی اول به شهر دبی فرستاده می شود و سپس با یک پرواز سریع به مقصد ارسال می گردد.

 

حمل بار مسافری به امارات

با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود ۳۰ کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس فریت بار مسافری را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما برای حمل بار به امارات، تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.

مطالعه
یخچال سوپرمارکتی ایستاده در ابعاد مختلف

کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما با ارائه‌ی بهترین مشاوره در خصوص فریت بار به امارات، محموله‌ی شما را، با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان، به‌صورت کاملا ایمن و با بیمه‌نامه‌های بین‌المللی خطوط هوایی، برای شما فریت می‌نمایند.

ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش ، پیانو، پوشاک ، میوه و سبزیجات و خشکبار و … به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، در تخصص ماست.

 

چنانچه قصد ارسال بار تجاری به امارات را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به امارات
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس
مطالعه
آیا می دانید اصول بسته بندی لوازم اتاق خواب در زمان اسباب کشی چیست؟

برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و  در مورد قیمت حمل بار به امارات راهنمایی بخواهید.

 

 قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف امارات

همانطور که قبلا گفته شد، قیمت حمل بار به امارات و شهرهای مختلف آن با هم، متفاوت می‌باشد. حتی هزینه‌ی ارسال بار به شهرها نیز یکی نیستند. مانند مثال ؛ دبی، ابوظبی و …

چرا که پرواز به هریک از این شهرها، با خطوط هوایی متفاوتی انجام می گیرد؛ و ضمنا مسافت هریک از این شهرها در قیمت ارسال بار هوایی به آنها، تاثیرگزار می‌باشد.

مطالعه
خدمات جوشکاری آرگون و CO2 در شهریار

تماس با همکاران ما در واحد فروش بار دفتر خدمات فریت بار کالا تجارت اسکان در فرودگاه امام خمینی (ره)، شما را در مدیریت هزینه‌های ارسال کالا به مقصد مورد نظرتان، یاری می‌رساند.

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.