رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ویژگی های هود استیل

مقدمه

هودها بر جذابیت و زیبایی آشپزخانه شما می افزایند اما همچنین کارهایی هواکش ها را نیز بالا می برند. هنگام پخت و پز هوای آلوده را به داخل کشیده و هوای تازه در آشپزخانه جایگزین می کنند. بدون داشتن یک هود هواکش، هوای آشپزخانه تان مملو از ذرات آزاردهنده و سوزش آور و بسیار ناسالم خواهد شد. هودهای هواکش از مواد مختلف ساخته می شوند لیکن نوع ورق استیل به کار رفته در آن شاید برای شما و خانواده تان انتخابی کاربردی و موثر به شمار برود. از جنبه مهارت و صنایع دستی، هود هواکش های استنلس استیل یک تأثیر و حس منحصر به فردی را به هر نوع آشپزخانه ای می افزاید.
امتیازات برخورداری از هود استنلس در آشپزخانه شما عبارتند از:

مقاومت در برابر خوردگی و لک برداشتن

هودهای هواکش از جنس استیل در رابطه با مقاومت خوردگی و مقاومت در برابر لکه بر داشتن قابلیت منحصر به فردی دارند. بخشی از ورق استیل از افزودن کروم به آن ایجاد می شود که سبب همین خواص و منحصر به فرد در هودهای آشپزخانه می گردد.

مطالعه
کمپ پیش ساخته چیست؟

قابلیت خود ترمیمی

مزیت منحصر به فرد یک هود استیل قابلیت خود ترمیمی آن است. محتوای کروم سبب تشکیل یک فیلم یا لایه نازک نامرئی اکسید کروم بر روی سطح هود هواکش استیل می شود، به طوری که اگر هود آسیب ببیند، در مجاورت اکسیژن هوا خود به خود ترمیم خواهد شد.

مناسب برای محیط های بهداشتی

به سبب داشتن لایه نامریی از اکسید کروم که هودها را محافظت نموده و آن را مقاوم به خوردگی و لکه می سازد، از این رو هود هواکش از جنس ورق استیل برای بیمارستان ها و محیط های بهداشتی دیگر نیز گزینه ای ایده آل به شمار می رود.

استحکام بیشتر و وزن کمتر

یکی از امتیازات مهم و اصلی استفاده از هود هواکش برای آشپزخانه، مزیت چشمگیر نسبت استحکام به وزن آن است که مافوق هودهای فلزی دیگر می باشد. این هودها به نسبت سبک تر از فلزات دیگرند و همین امر سبب می شود گزینه ای ایده آل برای آشپزخانه شما باشند.

مطالعه
راهنمای خرید و قیمت انواع فریزر صندوقی خانگی و صنعتی

فلزی با دوام

هودهای هواکش استیل در برابر لکه برداشتن و زنگ زدگی مقاوم اند و در برخوردهای تصادفی به راحتی خراش بر نمی دارند.

مقاوم در برابر میکروب ها

استنلس استیل در قالب یک هود هواکش غیر متخلخل است، بدین معنا که در برابر میکروب ها و باکتری های به جامانده مقاوم می باشد. این موضوع باعث می گردد هود استیل برای منازلی که در آنها بچه ها و حیوانات نیز زندگی می کنند، گزینه ای مطلوب و بی نظیر محسوب گردد.
نمای خنثی و بی رنگ هود هواکش از جنس استیل می تواند مکمل هر خانه ای باشد. خواه آشپزخانه ای مملو از کابینت های چوبی بیرنگ و خنثی داشته باشید، خواه یک طرح مدرن و امروزی.

m 1e6681ba38bb - ویژگی های هود استیل

نگهداری و مراقبت از هود آشپزخانه چگونه است؟

هنگام شستن استیل هرگز از مواد سفید کننده استفاده نکنید. با اینکه ورق استیل به لحاظ چقرمگی اش معروف است، لیکن مواد شیمیایی نامناسب یا دستگاه ها و تجهیزات آب شویی و تمیز کردن می تواند آسیب رساننده به آن باشند. در مورد ورق استیل از به کار بردن تمیز کننده ها و وسایل زبر و خشن یا مواد پاک کننده ی سایشی خودداری نموده و هرگز از مواد سفید کننده استفاده ننمایید. برخی مواد شیمیایی یا اصطلاحاً کمیکال ها نظیر آنهایی که در پاک کننده های مخصوص اجاق و آوِن به کار می روند، می توانند باعث تغییر رنگ در پرداخت و صیقل فلز شوند، در حالیکه اسفنج های زبر و خشن، سیم های ظرفشویی و فرقه های سیمی  می توانند سطح ورق استیل را خراشیده و زخمی نمایند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.