رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چراغ دیواری چوبی زینت بخش خانه شما!

da86d8b1d8a7d8ba d8afdb8cd988d8a7d8b1db8c da86d988d8a8db8c d8b2db8cd986d8aa d8a8d8aed8b4 d8aed8a7d986d987 d8b4d985d8a7 441x550 - چراغ دیواری چوبی زینت بخش خانه شما!

چراغ‌های چوبی به دلیل شکل ظاهری و گرمای بسیار بالایی که دارند، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. در میان تنوع بسیار بالایی که چراغ‌ها دارند انتخاب چراغی که بتواند دکوراسیونی فوق العاده شیک را به خانه شما ببخشد نیاز به سلیقه و ایده پردازی دارد.

برای این که چراغ ایده آلی برای خانه خود انتخاب کنید باید به نوع دکوراسیون خود توجه داشته باشید. چراغ دیواری چوبی یکی از جذاب ترین و عالی ترین ابزار برای نورپردازی است که برای تمامی سبک ها ایده‌آل به نظر می‌رسد. در ادامه چراغ دیواری چوبی و انواع آن را به شما شرح خواهیم داد.

قیمت چراغ دیواری چوبی

شاید شما تصور کنید که برای خرید این چراغ کوب‌ها باید هزینه بالایی را پرداخت کنید. در صورتی که شما تنها با استفاده از یک تنه درخت ساده نیز می‌توانید چراغ دیواری چوبی بسیار زیبا و جذابی را طراحی نمایید. به طور کلی فاکتورهای مختلفی از جمله نوع چراغ دیواری، نوع چوب، کیفیت آن، مدل، ابعاد، طرح و … بر روی قیمت چراغ دیواری چوبی تاثیر می‌گذارد. جهت اطلاع از قیمت روز انواع چراغ های دیواری چوبی تماس بگیرید.

مطالعه
کنتور برق

خرید انواع چراغ دیواری چوبی

در صورتی که شما نیز علاقه مند به استفاده از چراغ های جدید و در عین حال شیک و لوکس هستید به شما چراغ دیواری چوبی را پیشنهاد می‌کنیم. انتخاب نوع و مدل این چراغ‌ها اهمیت بسیاری دارد و تعیین کننده زیبایی دکوراسیون شما می‌باشد. بنابراین شما باید این چراغ‌ها را به صورت کاملا آگاهانه خریداری کنید.

انواع چراغ دیواری چوبی

در ادامه پرطرفدارترین انواع چراغ دیواری چوبی را بررسی می کنیم.

چراغ دیواری فانتزی

چراغ‌های دیوار کوب فانتزی یکی از پرطرفدارترین چراغ های موجود در بازار است که در بین دختران و خانم ها طرفداران بیشتری دارد. این چراغ در طرح‌های متنوعی موجود است و شما با استفاده از آن می‌توانید جذابیت دکوراسیون خود را تکمیل کنید.

چراغ دیواری پذیرایی

 سالن پذیرایی یکی از مهم ترین بخش‌های ساختمان است که باید از نورپردازی مناسبی برای این محیط استفاده کرد. چراغ دیواری چوبی می تواند جلوه و دکور بسیار شیک و زیبایی را برای پذیرایی به ارمغان بیاورد و خوشبختانه در سبک های مختلفی تولید می.شوند.

مطالعه
پرینتر سه بعدی FDM چیست و چه اهمیتی دارد؟

چراغ دیواری ال ای دی

دیوارکوب‌های ال ای دی همان طور که از نامشان مشخص است، از نورهای ال ای دی برای افزایش روشنایی فضا استفاده می کنند. این چراغ ها مصرف برق پایینی دارند و اغلب برای دکوراسیون‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چراغ دیواری چوبی سنتی

همان طور که می‌دانید چوب در سبک های سنتی یکی از متریال‌هایی است که بر روی زیبایی فضا تاثیر بسیاری دارد. چوب‌ها عناصر موجود در طبیعت هستند و از این رو شما با نصب این چراغ‌های دیواری صمیمیت و گرمای محیط را افزایش خواهید داد. این چراغ‌ها معمولا به صورت ساده و بدون هیچ طرح و جلایی موجود هستند و شما می توانید از رنگ بندی این محصول برای افزایش جلوه دکوراسیون خود بهره ببرید.

چراغ دیواری چوبی کلاسیک

چراغ دیواری‌های چوبی کلاسیک طرح و نقش های متنوعی دارند و بر روی آن نقش و نگارهای زیادی موجود می باشد. این چراغ دیواری ها معمولا ابعاد بزرگی دارند و با تمامی دکوراسیون‌ها سازگار هستند. شما می توانید این چراغ ها را با مبلمان خود ست کرده و جلوه فوق العاده ای را به پذیرایی خود ببخشید. پخش و پراکندگی نور در این چراغ‌های دیواری زیاد است و می‌تواند بزرگ ترین خانه ها را نیز روشن کند.

مطالعه
دستگاه شمع قلمی سورا صنعت

چراغ دیواری چوبی مدرن

چراغ دیواری‌های مدرن برخلاف چراغ‌های کلاسیک که دارای نقش و نگارهای زیادی است، کاملا ساده بوده و شما هیچ طرحی را بر روی آن مشاهده نخواهید کرد. این چراغ ها نور ملایمی‌ دارند و فضایی شاعرانه و آرامش بخش را به فضا هدیه می‌دهند. در این چراغ دیواری‌ها از لامپ کم مصرف استفاده می‌شود تا مصرف برق پایینی داشته باشد. رنگ بندی چراغ دیواری چوبی مدرن به گونه ای است که برای تمامی دکوراسیون‌ها مناسب است.

چراغ دیواری چوبی دست ساز

یکی از مناسب ترین چراغ دیواری چوبی برای دکوراسیون‌های سنتی استفاده از چراغ‌های دست ساز می باشد. این چراغ‌ها توسط هنرمندان بسیار حرفه ای و ایده پرداز طراحی شده است و جذابیت فوق العاده عالی دارد. در این روش تنه های درختان با استفاده از هنر افراد به اشکال متنوعی در می‌آیند. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این چراغ‌ها دیزاینی طبیعی و شگفت انگیز داشته باشید.

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.

2 نظر

  1. سلام. واقعا این چراغ دیواریا زینت بخش خونس . کاملا باهاتون موافقم