رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چراغ چشمی در چه جاهایی استفاده میشود.

da86d8b1d8a7d8ba da86d8b4d985db8c d8afd8b1 da86d987 d8acd8a7d987d8a7db8cdb8c d8a7d8b3d8aad981d8a7d8afd987 d985db8cd8b4d988d8af 479x550 - چراغ چشمی در چه جاهایی استفاده میشود.

نورپردازی در سراسر جهان گسترده است و نقش مهمی در طراحی دکوراسیون منزل دارد. بنابراین نوع چراغ چشمی برای استفاده در فضاهای مختلف و ایجاد تغییرات قابل توجه در محیط طراحی شده است. چراغ چشمی (چراغ های متحرک) برای استفاده در اتاق نشیمن مناسب بوده و بسیار زیبا هستند. نورپردازی پارکت امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از آن برای نورپردازی نیز استفاده کرد. چراغ چشمی و پارکت را می توان در داخل و خارج از منزل استفاده کرد، بنابراین مزیت اصلی استفاده از این لامپ ها این است که حرارت کم تولید می کنند و در نتیجه ماندگاری طولانی دارند.
کیفیت روشنایی این لامپ نسبت به سایر مدل های لامپ های دکوراتیو بالاتر بوده و گاها دارای درخشندگی ملایمی هستند. این چراغ ها در ۱ وات، ۳ وات و ۱ وات تولید می شوند و اشکال مکعبی، ستاره ای و حبابی در رنگ ها و اشکال مختلف موجود می باشد. این چراغ ها قدرت کمتری دارند و در ساختمان ها و فضاهای باز و بسته قابل استفاده هستند. آنها را می توان در راهروها، پله ها، سوله ها و روی زمین و چوب استفاده کرد. کاربرد اصلی آن برای تزئین در مکان های مختلف است.

مطالعه
پرچم ساحلی

از آنجایی که رنگ ها و سایه های متفاوتی دارند، می توان از آنها با نورهای مختلف استفاده کرد. سیم کشی و نصب چراغ چشمی بسیار ساده و سریع است و نیازی به تجربه ندارد. چراغ های اپتیکال نیز به صورت سقفی و توکار طراحی شده اند و می توانند نور مخفی و مرئی ایجاد کنند. چراغ های چشمی انتخاب خوبی برای چراغ های سقفی قدیمی هستند. در صورت استفاده از چراغ های کف باید نوع چراغ های کف را خریداری کرد.
چراغ چشمی بخرید
در گذشته لامپ هایی که محیط را روشن می کردند انرژی زیادی مصرف می کردند اما در حال حاضر در این نوع نور چشمی از ال ای دی های مخصوص استفاده می شود تا قیمت و دوام کمتری داشته باشد و کیفیت نور نیز در شرایط مطلوبی قرار دارد. . شرط.مانانا.این محصولات در حال حاضر در منازل، ادارات، هتل ها و تئاترها استفاده می شوند و نور محیط را تولید می کنند و به بهبود فضاها کمک می کنند. انواع چراغ چشمی با توجه به نوع نور پردازی که دارند طبقه بندی می شوند و شکل قاب متفاوت و با توجه به سلیقه مشتری انتخاب می شود.
ال ای دی های مورد استفاده در نورپردازی نوری از طیف وسیعی از دیودهای نور تشکیل شده است که به تخته متصل می شوند و نور با کیفیتی متناسب با فضا تولید می کنند و البته رویکرد جدید این محصول در راه پله ها و لابی هتل به عنوان نورپردازی تزئینی . استفاده شده. فروشگاه میران لایتینگ عرضه کننده انواع چراغ چشمی می باشد.
قیمت چراغ چشمی
قیمت چراغ چشمی بر اساس نوع، قدرت، مدل و نحوه اجرا تعیین می شود. شیشه استفاده شده برای چراغ چشمی آن بخشی از قیمت است. نوع فلز و فولاد به کار رفته در چراغ چشمی و همچنین روش کریستالی مهم است.
از یک طرف، منطقه دید سنسور بخشی از هزینه یک لامپ چشمی است. چراغ های داخلی معمولاً از نظر اندازه کوچکتر هستند و انتخاب بهتری نسبت به مدل های دیواری هستند. کفی های فلزی مورد استفاده برای خط چشم بسته به کیفیت و کمیت فلز استفاده شده ارزشمند هستند. مدل های الماسی شکل در جواهرات استفاده می شود، زیرا شکل منحصر به فردی دارند که اغلب از نظر قیمت با سایر محصولات متفاوت است.
برنامه چراغ چشمی
استفاده از نور اپتیکال در درجه اول به دلیل مصرف کم برق مورد توجه قرار می گیرد، بنابراین این محصول برای ساختمان های مسکونی، برج ها و ادارات و مغازه ها گزینه مناسبی است.
فناوری روشنایی هوشمند به کار رفته در چشمی به گونه ای است که به حرکت و تشخیص وجود حسگرها در داخل آن پاسخ می دهد. البته همه چراغ های چشمی سنسور ندارند.یکی از بزرگترین کاربردهای چراغ های چشمی، روی ویترین مغازه ها است که معمولاً به زمین چسبانده شده و دارای شومینه خوبی هستند. نوع روشنایی موجود برای نورپردازی چشمی ویترین مغازه ها بر کیفیت کار می افزاید.
از این محصول در پشت بام خانه نیز استفاده می شود، بنابراین نیازی به استفاده از لوسترهای گران قیمت نیست و این مدل از نورپردازی فضای زیباتری را ایجاد می کند و اجرای آن ها بسیار هوشمندانه و شخصی است. البته چراغ های سقفی اغلب توکار هستند.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.