رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان

گیفت عروسی یادبود کوچکی است که عروس و داماد در روز عروسی خود برای تشکر از حضور به مهمانان خود تقدیم می کنند. علاوه بر این ، این هدایا می تواند خاطرات جشن عروسی فراموش نشدنی را برای شرکت کنندگان ایجاد کند. به همین دلیل بسیاری از عروس و دامادها برای جشن خود هدایای عروسی تهیه می کنند. هنگامی که زمان کافی برای  تهیه این هدیه را ندارید، می توانید از مدل های آماده آن استفاده کنید .

در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که گیفت عروسی چیست؟ ما به شما تعدادی از بهترین مدل ها را برای یادبود عروسی نشان می دهیم.  پس اگر جشن عروسی  یا نامزدی شما نزدیک است و می خواهید به مهمانانتان هدیه عروسی بدهید، حتما مقاله ما را تا انتها دنبال کنید .

 

گیفت عروسی چیست ؟

همانطور که در بالا ذکر شد، عروس و داماد هدایایی برای قدردانی به مهمانان شرکت کننده در جشن اهدا می کنند. در گذشته مردم هدایای عروسی را با پیچیدن اسکناس و بستن روبان به آن تهیه می کردند. اما امروزه مدل های زیادی از گیفت وجود دارد که می خواهیم در این مطلب تعدادی از آنها را معرفی کنیم . اگر به دنبال گیفت عروسی لاکچری هستید ، این مقاله کمک بزرگی به شما خواهد کرد .

مطالعه
 خرید نقره با عیار بالا مناسب تر است یا نقره ارزان؟

به یاد داشته باشید که گیفت عروسی تنها برای مهمانان مراسم عروسی نیست. شما می توانید این هدایا را برای هر مراسمی تهیه نموده و با مهمانان خود پیشکش نمائید.

یاد بود عروسی - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان

انواع گیفت عروسی

همانطور که قبلا ذکر شد، این یادبود نه تنها هدیه ای برای جشن عروسی است، بلکه می تواند برای مراسم عقد، نامزدی و یا حنایندان خود استفاده نمائید. در این بخش از مقاله، طیف گسترده ای از یادبود عروسی و همچنین مجموعه ای از خلاقانه ترین مدل ها را به شما ارائه می‌دهیم.

 

֎ گلدان:

بسیاری از تازه عروسان گلدان های کوچک کاکتوس را به عنوان گیفت عروسی برای مهمانان انتخاب می کنند. این هدیه می‌تواند خاطره ای ماندگار برای مهمانان شما به یادگار بگذارد.

گلدان برای گیفت عروس - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان هدایای عروس و داماد برای مهمانان - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان

֎ حنا :

این هدیه اغلب برای جشن حنابندان استفاده می شود. شما می توانید مقداری پودر حنا را در شیشه های تزئینی کوچک بریزید و آن ها را با گل و روبان تزئین کنید.

یاد بود عروس و داماد - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان حنای یاد بود عروس و داماد - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان

֎ عسل :

این هدیه عمدتاً برای مراسم عروسی استفاده می شود.  برای تزیین مقداری عسل به عنوان نمادی از پیوند فرخنده عروس و داماد در یک ظرف کوچک تزئینی بریزید. البته به جای عسل می توانید از عصاره های رنگی و سفید برای این یادبود عروسی استفاده کنید.

مطالعه
انواع فرش دستباف ، پادری ، گبه ، گلیم و کاربردهای آنها

عسل گیفت عروسی - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان عسل یاد بود عروس و داماد - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان یاد بود داماد و عروس - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان

֎ شمع :

بسیاری از عاشقان شمع از شمع های تزئینی کوچک به عنوان هدیه برای مهمانان مراسم خود استفاده می کنند.  این هدیه برای مهمانان بسیار مفید و جذاب است.

شمع گیفت عروسی - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان شمع یاد بود عروس وداماد - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان شمع هدیه عروس و داماد - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان

֎ قرآن:

یک قرآن کوچک تزئین شده با روبان می تواند هدیه ارزشمند مهمان باشد.  قرآن عمدتاً برای گیفت عروسی استفاده می شود .

 

֎ مجسمه :

مجسمه های کوچک پلی استر می توانند یادبودی ارزشمند باشند و مهمانان می توانند از آنها به عنوان تزئین دکوراسیون خود استفاده نمایند.

 

֎ گل مصنوعی :

انواع مختلفی از گیفت عروس را می توان از گل های مصنوعی تهیه کرد. به غیر از این از گل های مصنوعی کوچک برای تهیه هدایای دیگر استفاده می شود.

 

همانطور که می بینید گیفت عروس انواع مختلفی دارد . با کمی خلاقیت می توانید آیتم های بی شماری را به لیست خود اضافه کنید. نکته ای که وجود دارد این است که اسم عروس و داماد و تاریخ جشن را روی هدایای خود حک کنید.

نمونه های دیگر یادبود عروس و داماد به مهمانان

کادوی عروس و داماد - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان گیفت عروس و داماد - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان گیف عروسی به مهمانان - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان یاد بود داماد و عروس 1 - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان هدیه عروس و دادماد - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان هدایای عروس و داماد - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان گیفت عروس و داماد به مهمانان - نمونه های گیفت عروس وداماد به مهمانان

 

خرید یادبود عروسی

برای خرید گیفت عروسی ارزان می توانید یا از طریق سایت یا پیج های اینستاگرامی مطمئن اقدام نمائید یا از طریق شرکت های ارائه دهنده تشریقات عروسی یادبود عروسی را تهیه نمائید. فروشگاه اینترنتی یا پیج های اینستاگرامی نمونه های زیادی از گیفت عروس برای مهمانان با هر سلیقه ای دارند و می‌توانید از طریق آن سفارش دهید یا ایده هایی برای درست کردن هدایای عروسی بهره ببرید. همچنین شما می‌توانید در این رابطه با تشریفات باغ ویالون در ارتباط باشید و نمونه های دلخواه خود را انتخاب کرده و شبی به یادماندنی را تجربه نمائید.

مطالعه
خرید و چاپ پوشاک کودک چگونه انجام می شود؟

 

سخن آخر

ساخت و تکمیل گیفت عروسی برای مهمانان در جشن یکی از زیباترین و جذاب ترین قسمت های تدارکات عروسی است. چیزی که در عکس ها دیدید و متوجه شدید چند نوع کادو یادبودعروسی وجود دارد که می توانید از وسایل کوچک برای تهیه‌ی آن استفاده کنید. بیشتر ایده هایی که در این مقاله به تفصیل شرح داده شده اند، هزینه زیادی ندارند. این به یاد مراسم عروسی، عقد یا نامزدی شماست ، پس حتما نام عروس و داماد و تاریخ جشن را روی کادو قید کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.