رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ارز ان اف تی NFT چیست؟

ارز ان اف تی NFT چیست؟ در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با یکی از ارز های دیجیتال با نام ایپ ان اف تی APENFT با شما عزیزان به گفتگو بپردازیم. APENFT پلتفرم ارائه دهنده توکن NFT است که به دنبال برقراری ارتباط بین شکل سنتی هنر و فناوری بلاکچین می باشد. در واقع این پلتفرم در نظر دارد تا سطح بازار توکن های غیر قابل تعویض یا NFT را ارتقاء بخشد.

در ادامه مقاله شما می توانید با تاریخچه و بنیانگذاران این پلتفرم آشنا شوید. همچنین به بررسی عملکرد، ویژگی ها، اهداف و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال NFT خواهیم پرداخت. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همجنین شما می‌توانید با استفاده از این لینک مقاله ی آموزش ساخت Nft رو مطالعه کنید.

 

ارز دیجیتال ان اف تی NFT چیست؟

nft 1 2 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
اول از همه لازم است بیان نماییم که ان اف تی NFT توکن ارائه شده پلتفرم ایپ ان اف تی APENFT می باشد. این رمز ارز بر روی شبکه ترون پیاده سازی شده است و مبتنی بر استاندارد TRC-20 است. البته توجه نمایید که عرضه این رمز ارز بر روی زنجیره هوشمند بایننس یا بایننس اسمارت چین و همچنین شبکه اتریوم یا همان استاندارد ERC-20 صورت گرفته است.

توکن ان اف تی NFT در پلتفرم ایپ ان افی نقش مهمی دارد و دارندگان این توکن قادر خواهند بود در تصمیمات پلتفرم APENFT شرکت نمایند. در حال حاضر میزان عرضه کل این رمز ارز برابر با ۹۹۹،۹۹۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار است و حدود ۲۷۷۷ تریلیون از این توکن در گردش می باشد. در ادامه به شرح نحوه توزیع توکن ان اف تی NFT خواهیم پرداخت:

  • ارائه ۱۹ درصد به تیم
  • ارائه ۱۰ درصد به شرکاء
  • ارائه ۱۹ درصد به ایردراپ دیفای و ماینینگ
  • ارائه ۲۰ درصد به خرید و فروش آثار
  • ارائه ۳۰ درصد به هنرمندان
  • ارائه ۲ درصد برای لیست شدن در صرافی ها

نیم نگاهی به توکن ایپ ان اف تی APENFT

نام اختصاریNFT
نوع ارزToken
عرضه کل۹۹۹،۹۹۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
مقدار در گردش۲۷۷،۰۸۰،۵۶۲،۵۰۰،۰۰۰
وب سایت رسمیApenft.Org
بلاکچین اکسپلوررTronscan.Org
پیج های ارتباطی رسمی
وایت پیپرhttps://Www.Apenft.Org/Book/APENFT%20White%20Paper.Pdf
آدرس قرارداد ترونTFczxzPhnThNSqr5by8tvxsdCFRRz6cPNq

معرفی پلتفرم ایپ ان اف تی APENFT

nft 2 1 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
پلتفرم ایپ ان اف تی APENFT پلتفرم ارائه دهنده توکن NFT است. این پلتفرم در نظر دارد تا مشکلات موجود در حوزه NFT را حل نماید و بین صنعت هنر در واقع شکل سنتی آن با فناوری بلاکچین ارتباط حاصل کند. این پلتفرم از آثار هنری برجسته همچون پابلو پیکاسو پشتیبانی کرده است. در پلتفرم APENFT از هنرمندان فعال در حوزه توکن های غیر قابل تعویض یا NFT نیز استفاده می شود. با این کار پلتفرم ایپ ان اف تی قادر خواهد بود کاری انجام دهد که هنرمندان این حوزه به فعالیت خود ادامه دهند و به گسترش آن بپردازند.

مطالعه
ارز آی او اس تی IOST چیست؟

پلتفرم APENFT را نمی توان تنها یک مارکت دانست زیرا در این پلتفرم تنها آثار هنری خرید و فروش نمی شوند و یا اینکه به نمایش گذاشته شوند. بلکه در این پلتفرم فعالیت های دیگری نیز صورت می گیرد. این فعالیت ها شامل سرمایه گذاری بر روی هنرمندان در حوزه توکن های غیر قابل تعویض است که این کار باعث ارتباط بین NFT و هنرمندان می شود.

علاوه بر موردی که در بالا به آن اشاره نمودیم، راه اندازی کلکسیون هنری یکی دیگر از فعالیت های APENFT است. سازماندهی رویدادها و نمایشگاه های هنری و پشتیبانی از خلق آثار هنری همه اینها جزء فعالیت هایی می باشند که در دسته فعالیت های پلتفرم APENFT قرار می گیرند.


بررسی تاریخچه و معرفی بنیانگذاران پلتفرم ارز دیجیتال NFT

nft 14 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
راه اندازی پلتفرم ارز دیجیتال NFT یعنی APENFT در ۲۹ مارس ۲۰۲۱ در سنگاپور صورت گرفته است. از جمله بینانگذاران این پلتفرم می توان به استیو لیو Steve Z. Liu اشاره کرد که در سمت مدیرعامل ایپ ان اف تی فعالیت می نماید. این فرد تحصیلات خود را در دوره لیسانس و در رشته مهندسی برق به پایان رسانده است. همچنین لازم به ذکر است استیو لیو در بازار سرمایه تجربه های فراوانی دارد و نزدیک به ۲۰ سال در شرکت های مختلفی همچون Nomura International ،Salomon Smith Barney و … فعالیت نموده است.

در وب سایت APENFT بیان شده است که اکثر افراد تیم این پلتفرم در حوزه هنر فعالیت می نمایند و در این زمینه متخصص می باشند. همچنین لازم به ذکر است که اعضای فنی پلتفرم ایپ ان اف تی را مهندسینی با تجربه تشکیل داده اند.


عملکرد پلتفرم ایپ ان اف تی APENFT چگونه است؟

nft 3 1 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
عملکرد پلتفرم ایپ ان اف تی APENFT مبتنی بر دو بلاکچین اتریوم و ترون می باشد. در این پلتفرم کسانی که قصد ثبت آثار هنری خود را دارند، می توانند برای ثبت درخواست اقدام نمایند. پس از اینکه درخواست آنها توسط سیستم حاکمیتی پلتفرم تایید شد، آثار هنری به صورت توکن های غیر قابل تعویض یا NFT ساخته خواهند شد که مبتنی بر استاندارد ERC-721 و TRC-721 هستند. سپس این توکن ها در قراردادهای هوشمند با استاندارد ERC-20 و TRC-20 ذخیره می شوند.

همچنین شایان ذکر است که پلتفرم ایپ ان اف تی از بیت تورنت که بزرگترین سیستم ذخیره توزیع شده می باشد، برای ذخیره آنها استفاده می نماید.


بررسی اهداف پلتفرم ایپ ان اف تی

nft 4 1 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
در این قسمت از مقاله به بررسی اهداف پلتفرم ایپ ان اف تی APENFT، پلتفرم ارائه دهنده توکن NFT خواهیم پرداخت:

  1. این پلتفرم در نظر دارد بازار توکن های غیر قابل تعویض را گسترش دهد. همچنین با پشتیبانی از نهادهای دولتی و نخبگان به بهبود سیاست های حاکمیتی کمک نماید.
  2. از دیگر اهداف پلتفرم APENFT می توان به ثبت آثار هنری در قابل توکن های غیر قابل تعویض NFT اشاره نمود که قصد دارد کلکسیونی از بهترین ها ارائه دهد.
  3. پلتفرم ایپ ان اف تی در نظر دارد تا در زمینه توکن های غیر قابل تعویض به یک صندوق سرمایه گذاری بزرگ تبدیل شود و از هنرمندان پشتیبانی کند.

محصولات ارائه شده توسط پلتفرم ایپ ان اف تی

nft 6 1 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
پلتفرم ایپ ان اف تی APENFT مجموعه ای از آثار هنری و توکن های NFT ارائه می دهد. برای مثال در این پلتفرم تابلویی از پیکاسو به مبلغ ۲۰ میلیون دلار موجود است. از دیگر موارد مور پلتفرم می توان به سه تصویر پرتره از Andy Warhol اشاره کرد. در پلتفرم ایپ ان اف تی یک مجموعه NFT وجود دارد که Cube نام دارد.

بیشتر بخوانید:  چگونه بیت کوین رایگان بدست آوریم ؟

پلتفرم APENFT سرویسی را با مشارکت بایننس اجرا می نماید که ApeAvatar NFT Charity Event نام دارد و مربوط به مسائل خیریه می باشد. همچنین در پلتفرم APENFT سرویس دیگری با نام Art Dream Fund وجود دارد که یک صندوق سرمایه گذاری است. در این صندوق از هنرمندان خواسته می شود تا در ارتباط با موضوع های مختلف آثار خود را ارسال کنند و به آنها جایزه ای ارائه می شود.

مطالعه
نـگـاهی کـلـی به صـرافـی ارز دیـــجـیـــتال نـوبیـــتکـس + آمـوزش ثـبـت نـام و احـراز هـویـت

همکاری پلتفرم APENFT با دیگر پروژه ها

nft 7 1 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
در این قسمت شما می توانید با سایر پروژه هایی که پلتفرم ایپ ان اف تی با آنها همکاری نموده است، آشنا شوید:

  1. پلتفرم APENFT با برخی از نهادها همچون Nifity Gateway و Christies همکاری نموده است که این دو از نهادهای اجرای حراج می باشند. علاوه بر این، پلتفرم APENFT با Tron Cool Cats نیز همکاری کرده است. این مجموعه که نام بردیم بر اساس استاندارد TRC-721 ساخته شده است.
  2. پلتفرم ایپ ان اف تی APENFT با بلاکچین رمز ارز وینک Wink نیز همکاری کرده است که یکی از پلتفرم های گیمینگ می باشد. توکن بومی این پلتفرم WIN نام دارد. با همکاری این دو پلتفرم قرار است محصولی با نام Win NFT Horse ارائه شود.
  3. APENFT با دیگر مجموعه توکن های غیر قابل تعویض همچون BAYCTron ،Tpunk و Meetbits همکاری نموده است که این کار به منظور پشتیبانی از پروژه های انها صورت گرفته است.

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال ان اف تی NFT

در زمان نگارش این مقاله یعنی در تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۲۱ قیمت ارز دیجیتال ان اف تی NFT برابر با ۰.۰۰۰۰۰۳ دلار آمریکا و با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲۵۳،۶۰۵،۴۲۶ دلار است. این رمز ارز در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۰۵ درصد افزایش قیمت داشته است و اکنون در رتبه ۱۱۳ سایت کوین مارکت کپ قرار دارد.

رمز ارز ان اف تی NFT در تاریخ ۲۲ مِی ۲۰۲۱ با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۳۰۴۸ دلار به فروش می رفت و تا تاریخ ۳ سپتامبر ۲۰۲۱ یک روند نزولی را طی نموده است. این ارز دیجیتال در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت خود یا ATH رسیده است. پس از آن با یک کاهش قیمت روبرو بوده و دوباره در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ به اوج قیمت رسیده است. در ادامه شما می توانید روند قیمت ارز دیجیتال ان اف تی NFT را بر روی نمودار مشاهده نمایید:


خرید ارز دیجیتال ان اف تی NFT چگونه است؟

nft 8 1 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
برای خرید ارز دیجیتال ان اف تی NFT افراد قادر خواهند بود از صرافی های پشتیبانی کننده این رمز ارز استفاده نمایند. در ابتدا آنها باید در یکی از صرافی پشتیبانی کننده رمز ارز NFT ثبت نام و احراز هویت نموده، سپس اقدام به خرید کنند.

همچنین لازم به ذکر است که کاربران ایرانی می توانند به دلیل تحریم های موجود در ابتدا در یکی از صرافی های ایرانی مقدار تومان خود را به یکی از استیبل کوین ها همانند تتر تبدیل نمایند، سپس آن را در صرافی هایی که در ادامه نام می بریم به ارز دیجیتال ان اف تی NFT تبدیل کنند.

صرافی های آنلاین خارجی پشتیبانی کننده ارز دیجیتال ان اف تی NFT عبارتند از:

  1. صرافی KuCoin
  2. صرافی Huobi Global
  3. صرافی CoinTiger
  4. صرافی Gate.Io
  5. صرافی CoinEx

فروش ارز دیجیتال ان اف تی NFT چگونه است؟

nft 9 1 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
برای فروش رمز ارز ان اف تی NFT می توانید همانند خرید آن از صرافی هایی که در قسمت قبل معرفی نمودیم، استفاده کنید. در انتخاب صرافی دقت نمایید که از امنیت کافی برخوردار باشد. همچنین انتخاب یک صرافی با حجم معاملات روزانه بالا نشان می دهد که افراد زیادی از این صرافی استفاده می نمایند.

مطالعه
ارز پلی دپ PLA چیست؟

علاوه بر صرافی هایی که در قسمت قبل نام بردیم، صرافی هایی همچون DigiFinex ،Hoo ،Bitrue و … از رمز ارز ان اف تی NFT پشتیبانی می کنند. در این صرافی ها شما می توانید ارز دیجیتال NFT را با رمز ارزهایی همچون USDT و TRX معامله نمایید.


معرفی کیف پول های پشتیبانی کننده ارز دیجیتال ان اف تی NFT

nft 10 1 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
کیف پول هایی که در این قسمت از مقاله نام می بریم، می توانند برای ذخیره سازی ارز دیجیتال ان اف تی NFT مورد استفاده قرار گیرند. امروزه کیف پول های بسیاری مشاهده می شوند که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می نمایند. کیف پول های سخت افزاری نسبت به کیف پول های نرم افزاری از امنیت بیشتری برخوردارند. اما نکته جالب توجه این است که کیف پول های نرم افزاری دسترسی افراد را به دارایی ها آسان می نمایند.

کیف پول های پشتیبانی کننده ارز دیجیتال ان اف تی NFT شامل کیف پول ترون لینک Tronlink، کیف پول تراست Trust و کیف پول سیف پل SafePal می باشد. کیف پول های نام برده شده می توانند به راحتی بر روی تلفن همراه نصب شوند و مورد استفاده قرار گیرند. لازم به ذکر است که این کیف پول ها در دو نسخه اندروید و Ios در دسترس می باشند.


بررسی آینده ارز دیجیتال ان اف تی NFT

nft 13 700x292 - ارز ان اف تی NFT چیست؟
از جمله عواملی که می تواند بر روی آینده رمز ارزها تاثیر بگذارد، اهداف آنها می باشد. در واقع باید بررسی نمود که پلتفرم ارائه دهنده ارز مورد نظر برای آینده چه برنامه هایی دارد و تا چه میزان در رسیدن به اهداف خود تلاش نموده است.

همانطور که در بخش های قبلی مقاله بیان نمودیم، پلتفرم ارائه دهنده ارز دیجیتال NFT یعنی APENFT در نظر دارد تا ارتباطی بین صنعت هنر و تکنولوژی بلاکچین حاصل نماید. علاوه بر این، یکی از اهداف این پلتفرم گسترش بازار توکن های NFT است. با توجه به اهدافی که این رمز ارز دارد، می توان آینده خوبی را برای آن در نظر گرفت. اما ما به شما پیشنهاد می نماییم که قبل از سرمایه گذاری تمامی عوامل تاثیرگذار از جمله اخبار ارز دیجیتال را به صورت کامل بررسی نمایید.


کلام پایانی درباره ی ارز ان اف تی NFT چیست؟

رمز ارز ان اف تی NFT توکن ارائه شده پلتفرم APENFT می باشد. این پلتفرم به دنبال برقراری ارتباط بین صنعت هنر و فناوری بلاکچین است. رمز ارز NFT بر روی شبکه ترون راه اندازی شده است اما عرضه آن بر روی شبکه اتریوم و بایننس اسمارت چین صورت گرفته است.

برای خرید و فروش رمز ارز ان اف تی NFT شما می توانید از صرافی هایی همچون کوکوین، هیوبی گلوبال، کوین تایگر و گیت دات آی او استفاده نمایید. همچنین می توانید پس از خریداری ارز دیجیتال NFT آن را در یکی از کیف پول های تراست و یا سیف پل ذخیره نمایید. امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در ارتباط با ارز دیجیتال NFT دریافت نموده باشید.

از اینکه تا پایان مقاله “ارز ان اف تی NFT چیست؟” همراه ما بودید از شما متشکریم.

منبع:زوم ارز

https://www.zoomarz.com/nft-cryptocurrency

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.