رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ارز جاست JST چیست؟

ارز جاست JST چیست؟ اکنون که در حال خواندن این مقاله می باشید، حتما به دنبال اطلاعاتی در ارتباط با ارز دیجیتال جاست JST هستید. آیا با نحوه خرید و فروش این ارز دیجیتال آشنایی دارید؟ آیا در ارتباط با کیف پول های پشتیبانی کننده رمز ارز جاست JST اطلاعاتی دارید؟ در این مقاله قصد داریم تا نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال جاست JST را برای شما عزیزان بیان نماییم. همچنین کیف پول های پشتیبانی کننده ارز دیجیتال جاست JST را به شما معرفی خواهیم نمود.

در ابتدا نیاز است تا در یک عبارت کوتاه پلتفرم جاست Just که پلتفرم ارائه دهنده ارز دیجیتال JST است را در یک عبارت کوتاه برای شما معرفی نماییم. پلتفرم جاست JUST یک پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز می باشد و به عنوان یک اکوسیستم جدید مالی غیرمتمرکز DeFi که برای بلاکچین ترون TRON شناخته شده است، معرفی می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارز دیجیتال جاست JST تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی پلتفرم جاست JUST

jst 1 - ارز جاست JST چیست؟
همانطور که در مقدمه این مقاله خدمت شما کاربران عزیز بیان نمودیم، پلتفرم جاست JUST یک پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز است که پیرامون توکن های JST و USDJ ساخته شده است. USDJ در پلتفرم جاست به عنوان یک استیبل کوین شناخته می شود و پشتوانه آن دلار آمریکا است. اما توکن JST در پلتفرم جاست دارای عملکردهای مختلفی است.

در واقع پلتفرم جاست JUST به عنوان یک مرکز از محصولات دیفای DeFi طراحی شده است که دارندگان ترون TRON می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در این پلتفرم افراد می توانند با نگهداری و استیک کردن ترون، USDJ دریافت کنند. همانطور که گفتیم USDJ در پلتفرم جاست به عنوان یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا عمل می نماید.

جاست در نظر دارد تا یک سیستم مالی غیرمتمرکز به همراه وام دهی استیبل کوین به کاربران ارائه دهد. شفافیت چیزی است که این پلتفرم ادعا می کند آن را ارائه می دهد. در واقع پلتفرم جاست قصد دارد تا تراکنش ها، معاملات و وثیقه ها به صورت شفاف انجام شود.

مطالعه
همه چیز درباره ارز گمرکی

نیم نگاهی به توکن جاست JUST

نام اختصاری JST
نوع ارز Token
عرضه کل ۹،۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰
مقدار در گردش۷،۳۰۰،۴۲۵،۰۰۰
وب سایت رسمی Just.Network
بلاکچین اکسپلورر Tronscan.Org
وایت پیپر https://Www.Just.Network/Docs/White_paper_en.Pdf
پیج های ارتباطی رسمی Medium 

Twitter

آدرس قرارداد ترون TCFLL5dx5ZJdKnWuesXxi1VPwjLVmWZZy9

ارز دیجیتال جاست JST چیست؟

jst 2 - ارز جاست JST چیست؟
در قسمت قبلی مقاله بیان نمودیم که JST توکن ارائه شده پلتفرم جاست JUST می باشد. اکوسیستم جاست به لطف سیستم دو توکنی خود و ارتباطش با سایر پلتفرم ها به یک نقش اصلی در دنیای مالی غیرمتمرکز تبدیل خواهد شد. JST به عبارتی یک رمز ارز مبتنی بر پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز جاست JUSt است. این رمز ارز با بیش از ۱۷۰۰ درصد بازگشت سرمایه از زمان راه اندازی، به یک ستاره در حال ظهور در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

کل عرضه توکن جاست برابر با ۹،۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن است و توزیع آن به شرح زیر می باشد:

  • ۳۰ درصد از کل عرضه توکن جاست متعلق به اکوسیستم آن می باشد.
  • ۱۹ درصد از کل عرضه به تیم توسعه دهنده و بنیانگذاران اختصاص دارد.
  • ۲۶ درصد از آن متعلق به همکاری های استراتژیک می باشد.
  • ۱۰ درصد از عرضه کل توکن جاست JST از طریق ایردراپ به هولدرهای ترون اختصاص می یابد.
  • ۱۱ درصد آن در عرضه اولیه به فروش رفت.

بررسی تاریخچه و بنیانگذاران جاست JUST

jst 3 - ارز جاست JST چیست؟
در ارتباط با تاریخچه پلتفرم جاست می توان بیان نمود که در آگوست ۲۰۲۰ و پس از IEO در پلتفرم Poloniex LaunchBase در اوایل همان سال راه اندازی شد. اما توکن حاکمیتی آن یعنی JST از ماه مِی سال ۲۰۲۰ در گردش بوده است.

اکوسیستم جاست توسط بنیاد JUST مدیریت می شود که شامل افرادی از سایر شرکت های در سطح جهان می باشد. برخی از برجسته ترین افراد عبارتند از Terance F کارشناس بلاکچین و کارمند سابق Barclays و IBM، الویس ژانگ Elvis Zhang توسعه دهنده ارشد و محقق باتجربه بلاکچین، C Wu متخصص در کیف پول و صرافی و GL Kong مهندس بلاکچین.

با این حال به نظر می رسد که پروژه با تیم توسعه ترون TRON همپوشانی دارد زیرا این پلتفرم توسط مدیرعامل و بنیانگذار ترون جاستین سان اعلام شد و پشتیبتانی فنی و مالی از ترون دریافت کرد.


عملکرد جاست JUST چگونه است؟

jst 4 - ارز جاست JST چیست؟
جاست پلتفرمی است که کاربران را برای حفظ شبکه تشویق می کند. JST به کاربرانی که به تایید تراکنش های شبکه و ارائه نقدینگی در شبکه جاست JUST کمک می کنند، پاداش می دهد. دارندگان JST نیز در اداره شبکه شرکت می کنند.

هرچه افراد بیشتری از USDJ و شبکه جاست JUST استفاده کنند، توکن جاست ارزشمندتر می شود. همانطور که در قسمت های قبلی مقاله گفتیم، USDJ در پلتفرم جاست به عنوان یک استیبل کوین عمل می کند که کاربران می توانند در پلتفرم جاست با سپرده گذاری یک حساب وثیقه شده با ترون این استیبل کوین را دریافت نمایند. در واقع افراد می توانند با ایجاد یک حساب در پلتفرم جاست JUST و با استفاده از قراردادهای هوشمند، USDJ دریافت نمایند.


بررسی ویژگی های پلتفرم جاست JUST

jst 5 - ارز جاست JST چیست؟

در اینجا به بررسی تعدادی از ویژگی هایی که پلتفرم ارز دیجیتال جاست دارا می باشد، خواهیم پرداخت. این ویژگی ها عبارتند از:

  1. در پلتفرم جاست دارندگان توکن JST قادر خواهند بود در مدیریت پلتفرم و USDJ مشارکت نمایند.
  2. امکان دسترسی اعضای جامعه جاست به اکوسیستم ترون و برنامه های موجود در شبکه وجود دارد.
  3. پلتفرم جاست JUST یکی از پلتفرم های سریع و کاربردی می باشد که انتقال ها را با کارمزد کم انجام می دهد.
  4. در پلتفرم جاست میزان تسلط هر فرد در مدیریت پلتفرم، وابسته به میزان توکن های جاست JST که دارد، می باشد.
  5. در پلتفرم جاست، امکان دریافت USDJ با ایجاد یک حساب رایگان و با استفاده از قراردادهای هوشمند وجود دارد.
مطالعه
ساخت صرافی ارز دیجیتال

بررسی روند قیمت ارز دیجیتال جاست

در زمان نگارش این مقاله یعنی در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۱ قیمت ارز دیجیتال جاست JST با قیمت ۰.۰۵۵۲۰۱ دلار معامله می شود و حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمز ارز برابر با ۳۰۴،۹۲۵،۳۴۷ دلار است. رمز ارز جاست در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۵% افزایش قیمت داشته است و اکنون در رتبه ۱۵۳ سایت کوین مارکت کپ قرار دارد.

ارز دیجیتال جاست JST در ابتدای عرضه با قیمت ۰.۰۰۶۴۴۲ دلار به فروش می رفت و پس از طی یک روند صعودی در تاریخ ۱۲ آگوست ۲۰۲۰ به قیمت ۰.۰۷۷۸۷ دلار رسیده است. رمز ارز جاست پس از ان با یک کاهش قیمت روبرو و در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۲۱ یعنی ۹ ماه پیش به بالاترین قیمت خود یا ATH رسیده است. در ادامه شما می توانید روند قیمت این رمز ارز را بر روی نمودار مشاهده نمایید:
jst chart - ارز جاست JST چیست؟


نحوه خرید ارز دیجیتال جاست JST

jst 6 - ارز جاست JST چیست؟
برای خرید ارز دیجیتال جاست JST افراد می توانند از یکی از صرافی های پشتیبانی کننده این رمز ارز استفاده نمایند. امروزه صرافی های آنلاین بسیاری مشاهده می شود که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند. نکته مهمی که در انتخاب صرافی باید در نظر بگیرید امنیت آن است تا بتوانید به راحتی به سرمایه گذاری بپردازید.

شما می توانید با ثبت نام و احراز هویت در یکی از صرافی های زیر به خرید ارز دیجیتال جاست JST بپردازید. صرافی های پشتیبانی کننده ارز دیجیتال جاست JST عبارتند از:

  1. صرافی Binance
  2. صرافی Huobi Global
  3. صرافی Poloniex
  4. صرافی Bitfinex
  5. صرافی Bithumb

نحوه فروش ارز دیجیتال جاست JST

jst 7 - ارز جاست JST چیست؟
در قسمت قبلی مقاله ما صرافی هایی را برای خرید ارز دیجیتال جاست معرفی نمودیم. شما می توانید از صرافی های نام برده، برای فروش رمز ارز جاست JST نیز استفاده نمایید. علاوه بر صرافی هایی که گفتیم، صرافی های دیگری همچون Gate.Io، KuCoin، FTX، Coinone و … از رمز ارز جاست JST پشتیبانی می کنند.

توجه نمایید برای فروش نیز شما باید به ثبت نام و احراز هویت بپردازید. اما در صورتی که از قبل در صرافی مورد نظر ثبت نام نموده اید نیاز به انجام مجدد آن نمی باشد. ما به شما پیشنهاد می نماییم که قبل از انجام فرآیند خرید و فروش با نحوه کار با پلتفرم انتخابی آشنا شوید. تا بتوانید به راحتی در صرافی مورد نظر به خرید و فروش بپردازید.


کیف پول های پشتیبانی کننده ارز دیجیتال جاست JST

jst 8 - ارز جاست JST چیست؟
پس از خریداری ارز دیجیتال جاست JST، کیف پول ها می توانند برای ذخیره سازی این رمز مورد استفاده قرار گیرند. اما باید بررسی نمایید که کیف پول انتخابی شما از ارز دیجیتال جاست JST پشتیبانی می کند یا خیر؟ در این قسمت از مقاله به شما کیف پول هایی را معرفی خواهیم نمود که می توانید برای ذخیره سازی ارز دیجیتال جاست JST استفاده نمایید.

مطالعه
اقتصاد رفتاری چیست؟

۱.کیف پول ترون لینک TronLink

کیف پول ترون لینک یکی از کیف پول هایی است که از ارز دیجیتال جاست JST پشتیبانی می کند. این کیف پول در دو نسخه اندروید و Ios برای تلفن همراه در دسترس است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت این کیف پول به آدرس Tronlink.Org این کیف پول را بارگیری نمایید.

۲.کیف پول سیف پل SafePal

کیف پول نرم افزاری سیف پل می تواند گزینه مناسبی برای ذخیره سازی ارز دیجیتال جاست JST به شمار می رود. این کیف پول از رمز ارزهای بسیاری پشتیبانی می کند و کاربران می توانند از آن به راحتی استفاده نمایند.

۳.کیف پول اتمیک Atomic

کیف پول اتمیک هم به عنوان یک برنامه دسکتاپ و هم به عنوان یک برنامه تلفن همراه در دسترس می باشد. نسخه دسکتاپ کیف پول اتمیک از سیستم عامل هایی همچون مک، ویندوز و لینوکس پشتیبانی می نماید.

۴.کیف پول تراست Trust

کیف پول نرم افزاری تراست در دو نسخه اندروید و Ios موجود می باشد. این کیف پول دارای یک رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده است و علاوه بر ارز دیجیتال جاست JST از رمز ارزهای محبوب همچون بیت کوین، اتریوم، اتریوم کلاسیک و … پشتیبانی می کند.


آینده ارز دیجیتال جاست JST چگونه است؟

jst 9 - ارز جاست JST چیست؟
شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که آیا ارز دیجیتال جاست JST از آینده خوبی برخوردار است یا خیر؟ و یا اینکه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار می رود؟ به طور کلی عوامل گوناکونی می تواند بر آینده رمز ارزها تاثیر بگذارد.

برای مثال پیشرفت پلتفرم می تواند آینده خوبی برای آن رقم بزند. این پلتفرم با پیشرفت ها و ارتقاء در حال انجام اکوسیستم JST می تواند آینده بزرگی را در سال ۲۰۲۱ تجربه کند. ما به شما پیشنهاد می نماییم قبل از سرمایه گذاری در بستر این رمز تمامی عوامل را به طور کامل بررسی نمایید.


کلام پایانی درباره ی ارز دیجیتال جاست JST

در این مقاله به معرفی کامل ارز دیجیتال جاست JST پرداختیم. JST توکن ارائه شده پلتفرم جاست JUST است که یک پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز می باشد. این پلتفرم وام دهی پیرامون توکن های JST و USDJ ساخته شده است. USDJ در پلتفرم جاست به عنوان یک استیبل کوین عمل می نماید. در پلتفرم جاست دارندگان توکن JST قادر خواهند بود در مدیریت پلتفرم مشارکت نمایند.

به علاوه شما می توانید از کیف پول هایی همچون ترون لینک، اتمیک، سیف پل و تراست برای ذخیره سازی این ارز دیجیتال استفاده نمایید. امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در ارتباط با رمز ارز جاست JST را دریافت نموده باشید.

از اینکه تا پایان مقاله “ارز جاست JST چیست؟” همراه ما بودید سپاس گزاریم.

https://www.zoomarz.com/jst-cryptocurrency

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.