رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

ارز رلی RLY چیست؟

ارز دیجیتال رلی RLY چیست؟
همانطور که در ابتدای این مقاله بیان نمودیم، RLY توکن ارائه شده شبکه رلی Rally است و یک توکن ERC-20 می باشد. RLY به لطف ویژگی حاکمیتی که دارد، جامعه و دارندگان توکن را قادر می سازد تا در تصمیم گیری درباره آینده رلی Rally شرکت کنند. این به شما اجازه می دهد، برای مثال به تایید تولیدکنندگان محتوای جدید در شبکه، به روزرسانی های جدید و غیره رای دهید.

حداکثر عرضه ۱۵ میلیارد دلار توکن RLY وجود دارد. همه اینها در اکتبر ۲۰۲۰ در بلاک جنسیس ضرب شدند. اینها در مدت ۸ سال منتشر و توزیع می شوند. از این تعداد کمتر از ۳۰ درصد به تیم و سرمایه گذاران اختصاص دارد. تنها از این طریق می توانند یک پلتفرم غیرمتمرکز را تحقق بخشند.

کمتر از ۵۰ درصد برای جامعه، از جمله پرداخت پاداش در دسترس است. علاوه بر این، ۲۰.۴ درصد دیگر برای جامعه در دسترس قرار گرفته است اما به توسعه دهندگان اکوسیستم و مشارکت اختصاص یافته است. واضح است که در اینجا سهم زیادی در اختیار جامعه قرار می گیرد.
معرفی شبکه رلی
در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به معرفی شبکه رلی Rally بپردازیم. شبکه رلی یک شبکه بلاکچین غیرمتمرکز و متن باز برای تولیدکنندگان محتوا می باشد. از طریق فناوری مدرن بلاکچین، تولیدکنندگان محتوا می توانند اقتصاد خود را با ایجاد جامعه مبتنی بر طرفداران خود شکل دهند. سازندگان محتوا با استفاده از شبکه رلی به طرفداران خود نزدیک تر می شوند.

به عبارت دیگر می توان اینگونه به معرفی شبکه رلی Rally پرداخت که یک شبکه غیرمتمرکز و پروتکل اقتصادی است که به سازندگان، از جمله کارآفرینان دیجیتال، اینفلوئنسرهای رمزنگاری، برندها و افراد مشهور اجازه می دهد تا بدون وابستگی به پلتفرم رسانه های اجتماعی فردی، فرصت های تعامل و کسب درآمد بهتری را در جوامع خود ایجاد کنند. سازندگان اکنون می توانند جامعه توکن خود را بدون هزینه های واسطه یا کنترل های پلتفرم شخص ثالث تشکیل دهند. و طرفداران می توانند ثابت کنند که کدام سازندگان را دوست دارند و به چه جوامعی تعلق دارند.

بررسی تاریخچه و معرفی بنیانگذاران رلی Rally
در ابتدا نیاز است بیان نماییم که تیم پشت رلی را افرادی موفق تشکیل داده اند و این پلتفرم در سال ۲۰۲۰ توسط تیمی از سازندگان و متخصصان با تجربه تاسیس شد. بنیانگذاران این رمز ارز در کارهای قبلی خود ثابت شده اند و همگی دارای تجربه می باشند که چگونه می توان سرمایه گذاری های موفقی را شروع رکد تا آنها را به کسب و کارهای چند میلیون دلاری تبدیل کند.

کوین چو Kevin Chou
این فرد مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران رلی است. کوین چو همچنین رئیس Forte است، یک بلاکچین که با سرمایه گذاری در روابط اقتصادی بین گیمرها و توسعه دهندگان بازی، برای آینده ای روشن تر در گیمینگ تلاش می کند. پیش از این چو همچنین مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Kabam، یک پلتفرم بازی های موبایل بود.

مایکل لی Michael Li
لی از دیگر بنیانگذارن رلی می باشد. او توسعه محصول را هدایت می کند و اجرای مناسب برنامه ها در شبکه را تضمین می نماید. لی به عنوان یکی از بنیانگذاران Gen.G، یک شرکت جهانی ورزش های الکترونیکی که تیم های حرفه ای را در اختیار دارد، تخصص خود را به اثبات رسانده است.

مطالعه
ارز نروس نتورک CKB چیست؟

عملکرد شبکه رلی Rally چگونه است؟
شبکه رلی Rally شبکه ای است که هر سازنده محتوا می تواند توکن خود را ایجاد کند. این می تواند شامل هنرمندان، برندها و حتی ورزشکارانی باشد که می خواهند در جامعه خود سرمایه گذاری کنند. در حال حاضر، سازندگان در برقراری ارتباط با طرفداران خود و ایجاد منبع درآمد در حین انجام این کار با مشکل مواجه هستند. به عنوان مثال یک نوازنده می تواند ۱۰۰ هزار فالوور یا دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشد اما این فالوورها به تنهایی منبع درآمد برای او نیستند.

برای اینکه به هر سازنده فرصتی در ساختار پولی خود بدهد، آنها می توانند ارز خود را در شبکه راه اندازی کنند. اینکه این کار را چگونه انجام دهند کاملا بر اساس دیدگاه خودشان است. آنها خودشان انتخاب می کنند که طرفداران از داشتن تعداد مشخصی کوین چه مزایایی دارند. طرفداران روی این کوین سرمایه گذاری می کنند و هر چه بیشتر مردم آن را خریداری کنند، ارزش آن افزایش می یابد. این یک موقعیت برد-برد برای سازنده و طرفداران است.

چه ویژگی رلی Rally را منحصر به فرد ساخته است؟
چیزی که رلی را به یک پروژه منحصر به فرد تبدیل می کند این است که به هیچ روش کسب درآمد یا هر پلتفرمی محدود نمی شود. این یک تجربه نوآورانه و تعاملی است که در آن طرفداران می توانند با ستاره ها تعامل داشته باشند و مشارکت مستقیمی در اقتصاد سازندگان باشند. هیچ محدودیتی برای اینکه چگونه و کجا یک خالق یا جامعه او می تواند از کوین ها استفاده کند وجود ندارد.

رلی همچنین یادگیری از سازندگانی را که از دیگران بهتر عمل کرده اند ترویج می کند. رلی از سازندگانی دعوت می کند که عملکرد بسیار خوبی داشته باشند و می توانند تجربیات خود را در مورد نحوه استفاده از کوین های خود به اشتراک بگذارند. این نه تنها سازندگان را تشویق می کند از یکدیگر بیاموزند، بلکه باعث رشد سالم شبکه نیز می شود. اشتباه نیست اگر بگوییم رلی تمام راه های ممکن را برای تشویق سازندگان و افزایش درآمد و پایگاه طرفداران آنها فراهم کرده است و در عین حال به آنها کنترل مستقلی بر برندشان می دهد.

بررسی روند قیمتی ارز دیجیتال رلی RLY
ارز دیجیتال رلی RLY در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ با سطح قیمتی ۰.۰۶۷۸۸ دلرا امریکا به بازار ارز های دیجیتال عرضه شد و در آخرین روز سال ۲۰۲۰ با سطح قیمتی ۰.۰۷۹۸۸ دلار خرید و فروش شده و وارد سال ۲۰۲۱ شد این ارز از ابتدای عرضه شدن تا تاریخ ۲ آوریل سال ۲۰۲۱ روند صعودی خوبی را تجربه کرده و در این تاریخ با سطح قیمتی ۱.۴۰ دلار آمریکا به ATH خود دست یافته استولی متاسفانه قادر به حفظ این روند صعودی نبوده و روند نزولی را از فردای آنروز یعنی ۵ آوریل تجربه کرده است.

ارز رلی RLY از تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۱ تا تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۱ روند قیمتی نسبتا ثابتی را تجربه کرده و در آخرین روز سال ۲۰۲۱ سطح قیمت ۰.۳۳۸۱ دلار را داشته است و اغاز سال ۲۰۲۲ تا به امروز روند نزولی با شیب نسبتا ملایم را برای خود رقم زده است. رمز ارز رلی RLY در تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۲۰ با سطح قیمت ۰.۰۶۶۵۴ دلار پایین ترین سطح قیمت تاریخ خود را تجربه کرده است. حجم معاملات ارز رلی در ۲۴ ساعت اخیر برابر است با ۵,۳۶۶,۳۹۸ دلار امریکا.

مطالعه
ارز کاوا KAVA چیست؟

شما می‌توانید در ادامه با استفاده از نمودار روند قیمتی زیر ارز دیجیتال رلی Rally را از ابتدای عرضه شدن تا کنون را مشاهده کرده و مورد بررسی و تحلیل قرار دهید، شما می‌توانید برای مشاهده ی دقیق تر این نمودار ارز RLY را در سایت کوین مارکت کپ سرچ کرده و وارد جزئیات نمودار روند قیمتی این رمز ارز شوید .

خرید و فروش ارز دیجیتال رلی Rally
اگر قصد خرید و فروش ارز دیجیتال رلی Rally را دارید می‌توانید در صرافی های داخلی که از رمز ارز رلی پشتیبانی می‌کنند اقدام به خرید و فروش این ارز کنید اما اگر صرافی های داخلی از این رمز ارز پشتیبانی نمی‌کند، شما می‌توانید در صرافی های خارجی که از این ارز پشتیبانی می‌کنند استفاده و اقدام به انجام معاملات خود کنید.

اما اگر صرافی ایرانی از رلی Rally پشتیبانی نمی‌کند اصلا نگران نباشید ما راه حل این مشکل را به شما آموزش می دهیم شما می‌توانید از صرافی های داخلی اقدام به خرید یکی از استیبل کوین های موجود مانند تتر کرده و در یکی از صرافی های خارجی پشتیبان کننده ی این رمز ارز اقدام به خرید رمز ارز رلی Rally با استیبل کوین کرده و به معامله ی این رمز ارز بپردازید. شما می‌توانید با استفاده از روشی که به شما آموزش دادیم اقدام به فروش این ارز کنید.

صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رلی RLY
ما در قسمت قبل به آموزش خرید و فروش ارز رلی RLY پرداختیم و به شما آموختیم چگونه در صرافی های مختلف اقدام به خرید و فروش این رمز ارز کنید، اما در این قسمت ما به معرفی صرافی هایی که از ارز رلی RLY پشتیبانی می‌کنند می‌پردازیم با ما همراه باشید.

صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رلی RLY عبارتند از:

صرافی Gate.Io
صرافی KuCoin
صرافی MEXC
صرافی Huobi
صرافی CoinEX
صرافی Bithumb
صرافی CoinBase
همراهان عزیز این نکته را در نظر داشته باشید که صرافی های بیشتری از ارز دیجیتال رلی RLY پشتیبانی می‌کنند در صورت تمایل می‌توانید برای مطالعه ی لیست کامل صرافی های پشتیبان کننده ی ارز رلی RLY به سایت کوین مارکت کپ مراجعه کرده و در قسمت سرچ نام انحصاری این رمز ارز یعنی RLY را نوشته و سرچ کنید سایت بعد از جستجو صفحه ی ارز مورد نظر را برای شما می‌اورد شما باید برای مشاهده ی صرافی های پشتیبان کننده ی این رمز ارز روی گزینه ی MARKET کلیک کنید در این قسمت تمامی صرافی های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رلی RLY برای شما عزیزان نمایش داده می‌شود.

کیف پول های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رلی RLY
کیف پول های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رلی RLY
کیف پول های پشتیبان کننده ی ارز دیجیتال رلی RLY
بعد از خرید ارز دیجیتال رلی RLY نوبت به ذخیره و نگهداری از رمز ارز های می‌رسد شما برای نگهداری از ارز های خود باید اقدام به تهیه ی کیف پول ارز های دیجیتال کنید امروزه با زیاد شدن تنوع کیف پول های ارز دیجیتال دانستن اینکه چه کیف پولی اعم از نرم افزاری یا سخت افزاری از ارز مورد نظر ما پشتیبانی میکند یا خیر کار دشواری شده است اما اصلا نگران نباشید ما در انتخاب کیف پول مناسب به شما کمک می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

مطالعه
تعمیرات ماشین ظرفشویی مدیا

کیف پول نرم افزاری تراست Trust Wallet: کیف پول نرم افزاری تراست یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری دنیای ارز های دیجیتال است که متاسفانه فقط از سیستم عامل های موبایلی یعنی اندروید و Ios پشتیبانی می‌کند، کیف پول تراست از رابط کاربری ساده و آسانی پشتیبانی می کند.

کیف پول نرم افزاری سیف پل SafePal: کیف پول سیف پل یکی از پنج کیف پول برتر دنیای ارز دیجیتال است کیف پول سیف پل رابط کاربری آسان و مناسبی دارد و در انواع سیستم عامل های موبایلی مانند اندروید و Ios برای کاربران قابل دسترس است و علاوه بر رمز ارز رلی RLY از توکن ها و کوین های گوناگونی پشتیبانی می‌کند.

بررسی آینده ارز دیجیتال رلی RLY
بررسی آینده ارز دیجیتال رلی RLY
بررسی آینده ارز دیجیتال رلی RLY
همانطور که در مقالات متعدد بسیار گفته شده است، عوامل مختلفی می تواند بر آینده رمز ارزها تاثیر بگذارد. برای مثال یکی از آن عوامل برخورداری از یک تیم قوی و با تجربه است. لازم به ذکر است که رلی دارای یک جامعه فعال و یک تیم قوی در پشت خود می باشد. این عوامل می تواند باعث افزایش قیمت و یا رشد این پلتفرم شود.

به طور کلی بازارهای مالی همواره با نوساناتی همراه است که برای سرمایه گذاری نیاز است تا تمامی عوامل را بررسی نمایید و سپس اقدام به سرمایه گذاری کنید.

کلام پایانی درباره ی ارز رلی RLY چیست؟
همانطور که مطالعه نمودید در این مقاله ما به معرفی رمز ارز RLY و پلتفرم ارائه دهنده آن یعنی رلی Rally پرداختیم. RLY یک توکن ERC-20 می باشد و جامعه و دارندگان توکن را قادر می سازد تا در تصمیم گیری درباره آینده رلی Rally شرکت کنند. رلی Rally یک شبکه بلاکچین غیرمتمرکز و متن باز برای تولیدکنندگان محتوا می باشد. همچنین لازم به ذکر است این رمز ارز توسط تیمی با تجربه به بازار ارائه شده است که این امر می تواند در آینده آن تاثیرگذار باشد. امیدواریم که با خواندن این مقاله با رمز ارز رلی RLY به طور کامل آشنا شده باشید.

ممنون از اینکه تا پایان مقاله “ارز رلی RLY چیست؟” ما را همراهی نمودید.
منبع: زوم ارز

https://www.zoomarz.com/rly-cryptocurrency

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.