رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

چطور از سایت های چینی خرید کنیم؟

کشور چین در در دهه های اخیر بیشترین رشد اقتصادی در جهان را به خود اختصاص داده این کشور در واقع به یک تامین کننده بزرگ در جهان تبدیل شده که دارای ۸۰ درصد سهم واردات کالاهای جهان است. با توجه به سابقه تجارت ایران با کشور چین در حوزه واردات و تامین کالا شرکت های بسیاری در این زمینه در ایران و چین مشغول فعالیت می باشند. شما میتوانید از سایت‌های چینی مثل علی بابا و علی اکسپرس خرید کنید اما به دلیل مشکلات تحریم نیاز به شرکت های واسطه مطمئن دارید تا سفارش خود را ثبت و در ایران تحویل بگیرید. در ادامه این مطلب به معرفی خدمات خرید بدون واسطه از چین میپردازیم.

خرید کالا از سایت های چینی  بدون واسطه و ارسال به ایران

راه‌های مختلفی برای سفارش محصول از چین و تحویل در ایران وجود دارد، به دلیل تغییرات مداوم قوانین ترخیص کالا از گمرک و نرخ‌های تعرفه‌ای، واردات از چین نکات و شگردهایی دارد که باید با این نکات آشنایی داشته باشید. در این مورد می‌توانید از خدمات مشاوره شرکت های معتبر این حوزه در این فرایند بهره‌ ببرید.

مطالعه
ورق استیل در مجاورت با اشعه مستقیم آتش

یک شرکت بازرگانی با تجربه میتواند از زمان انتخاب تامین کننده و کالای مورد نظر شما تا حمل و نقل بار،  ترخیص کالا و در نهایت انجام امور گمرکی با شما همراه باشد.

chinesewebsites2 - چطور از سایت های چینی خرید کنیم؟

فرایند برسی کیفیت محصولات چینی

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که خریداران با آن سر و کار دارند، ارسال کالای اشتباه یا بی کیفیت است.  این مسئله خصوصا وقتی که برای اولین بار می‌خواهید که با یک تامین‌کننده ارتباط بگیرید بسیار حائز اهمیت می باشد. برای انتخاب محصول، شرایط و ضوابط کشور مبدا و کشور مقصد را در نظر بگیرید و کالاهای دارای مجوز برای واردات را انتخاب کنید. قیمت کالا را با کشورهای دیگر و کشور مقصد مقایسه کنید و ببنید چه نوعی از آن محصول محبوبیت بیشتری دارد.

مطالعه
ارز اسکیل نتورک SKL چیست؟

حال چطور میتوان از درست بودن و کیفیت کالا مطمئن شد؟ راه حل اینکار ساده است. یکی از خدماتی که در برخی شرکت‌های بازرگانی برای خریداران وجود دارد، امکان برسی کالا قبل از حمل است. به این صورت که شما میتوانید یک کالا یا یک سفارش خود را مورد بازرسی‌های مختلف قرار دهید. معدود شرکت‌هایی وجود دارند که با داشتن دفتر چین، امکان برسی کالا در مبدا را به شما می‌دهد. در بازار چین که شامل طیف گسترده ای از انواع کالا با کیفیت و قیمت های مختلف است، اطمینان از اصالت و ارزش محصول یک امر ضروری است. همچنین باید در نظر داشته باشید که تأمین‌کننده کالا واسطه و دلال است یا تولیدکننده اصلی؛ چنین تفاوتی می‌تواند تغییر قابل توجهی درحاشیه سود شما در پی داشته باشد.

پیدا کردن یک تامین کننده خوب

تولیدکنندگان چینی چیزی حدود ۳۰ درصد ارزش کل تولیدات کارخانه‌ای جهان را در اختیار دارند. و این به معنی گستردگی محصولات و برندهای این کشور در همه زمینه هاست. به طوری که حتی تولید کنندگان معتبر و غیر چینی هم در این کشور خط تولید دارند. امکان دارد این گستردگی مخاطراتی را برای تاجران ایجاد کند؛ برای مثال شاید درگیر این باشید که کدام شرکت را برای واردات از چین انتخاب کنید؟

مطالعه
تعمیر ظرفشویی در اندیشه

اگر شما محصول خود را انتخاب کرده‌اید می‌توانید، به کمک یکی از شرکت های معتبر بازرگانی مانند شرکت سپاهان همراه، محصول دلخواه و تأمین‌کننده متناسب با بودجه و کیفیت مورد نظر خود را پیدا کنید. البته به عنوان یکی از راهکار های دیگر می‌توان در نمایشگاه‌های بین‌المللی حوزه‌های مختلف در ایران و دیگر کشورها شرکت کرد و با شرکت‌های بین المللی و محصولات آنها از نزدیک آشنا شد و در نهایت تجربه ای موفق در خرید از چین داشته باشید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.

2 نظر