رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

حمل بار به امارات

حمل بار به امارات  توسط شرکتهای معتبر در ایران مانند شرکت باربری کالا تجارت اسکان انجام می شود. این شرکت‌ها میتوانند تمام مراحل حمل بار  به امارات را تا مقصد بعهده بگیرند. در این بین اهمیت یک شرکت معتبر و متخصص با اعتبار جهانی برای بسته بندی و ارسال بار هوایی به امارات بسیار مهم وبرهن می باشد.

 

حمل بار مسافری به امارات

 

با توجه به محدودیت ایرلاین‌ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود ۳۰ کیلوگرم) و هزینه زیاد اضافه بار در پای کانتر، در صورت داشتن اضافه بار، ما به شما سرویس فریت بار مسافری را پیشنهاد می کنیم. با این روش، هزینه‌های شما تا یک سوم کاهش پیدا می‌کند.

مطالعه
کاتالوگ دفترچه ‌ای چه تاثیری در میزان فروش دارد؟

کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما با ارائه‌ی بهترین مشاوره در خصوص حمل بار به امارات، محموله‌ی شما را، با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان، به‌صورت کاملا ایمن و با بیمه‌نامه‌های بین‌المللی خطوط هوایی، برای شما فریت می‌نمایند. ارسال هوایی کالاهایی نظیر لوازم منزل، لوازم شخصی، قطعات یدکی، انواع دستگاه‌های صنعتی، نمونه‌های تجاری، تابلوهای نقاشی، فرش، پیانو، پوشاک، میوه و سبزیجات و خشکبار و … به امارات، با بسته‌بندی کامل و تهیه مجوزهای گمرکی و صدور بارنامه هوایی، از صفر تا صد، در تخصص ماست.

 

چنانچه قصد ارسال بار تجاری به امارات را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

مطالعه
تولید مبلمان سفارشی با فرودیزاین

 

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به امارات
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

برای موارد خاص که نیاز به مجوزهای خاص میباشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و  در مورد قیمت حمل بار به امارات راهنمایی بخواهید.

 

قیمت حمل بار به امارات

قیمت حمل بار به امارات، بسته به اینکه شما قصد ارسال بار به کدامیک از شهرهای امارات را داشته باشید، متفاوت می‌باشد. ضمنا حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید هزینه‌های ارسال بار به امارات را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی فریت بار، به آنها وابسته می‌باشد.

مطالعه
نرم افزار حسابداری پیمانکاری

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.