رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

فروش شارژر اصلی سامسونگ

نحوه تشخیص شارژر و کابل اصلی سامسونگ Galaxy S21 FE از غیر اصل

بعضی از شارژر و کابل های سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای که در بازار به فروش می رسد، فیک و تقلبی می باشند. این شارژر ها می توانند به باتری اصلی سامسونگ شما آسیب زیادی برساند و در نتیجه خرج زیادی را روی دست شما بگذارد. این شارژر ها و کابل ها علاوه بر ایجاد گرمای بیش از حد برای موبایلتان، ممکن است که سوکت شارژ گوشی شما را خراب کند که هزینه تعویض سوکت شارژ بسیار بالا می باشد.

مهم ترین دلیلی که بعضی از مردم به خرید شارژر فیک سامسونگ می پردازند، قیمت بسیار کم آن است. متاسفانه شارژر های فیک دارای قیمت بسیار کمی نسبت به شارژر های اصلی سامسونگ می باشند که بعضی ها به این دلیل و اعدم آگاهی اقدام به خرید می کنند. باید بدانید که خرید این شارژر ها در آینده نه چندان دور می تواند خرج های زیادی مانند تعویض باتری را به همراه داشته باشد. همچنین می تواند سلامت شما را به خطر بی اندازد. همچنین بارها اتفاق افتاده است که به دلیل استفاده از این شارژرها، باتری باد کرده و موجب آتش سوزی شده است. پس برای سلامتی شما شارژرها و کابل اصلی را خریداری نمایید.

مطالعه
آشنایی با شرکت افرا سیستم میهن

original samsung s21 FE 5G charger 2 550x550 - فروش شارژر اصلی سامسونگ

نکته بعدی که هنگام خرید شارژر و کابل اصلی سامسونگ اس ۲۱ اف ای باید رعایت کنید این است که از فروشگاه خوب و معتبر خرید کنید. این فروشگاه ها شارژر و کابل را اصلی و با بهترین قیمت همراه با ضمانت در اختیار شما قرار می دهد. فروشگاه اینترنتی معتبر باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد.

آداپتورهای اصلی سامسونگ دارای نوشته های با کیفیت تری نسبت به آداپتور های غیر اصل دارند. شارژر های اصلی سامسونگ کیفیت بهتری دارند که با کمی دقت می توان این تفاوت ها را دید. همچنین برای خرید کابل اصلی سامسونگ باید به وضعیت ظاهری کابل توجه کنید. کابل های تقلبی دارای وضعیت ظاهری بسیار بدی دارند.

مطالعه
ونیرکامپوزیت دندان در اصفهان | هزینه + مزایا

البته راه دیگر هم وجود دارد که بتوانید شارژر اصلی را از تقلبی تشخیص دهید. با استفاده از دستگاه تستر خروجی ولتاژ و آمپر شارژر می توانید شارژر ها را از نظر اصلی بودن و تقلبی بودن تشخیص دهید. بعضی از دستگاه ها مانند تستر خروجی ولتاژ و آمپر شارژر سانشاین SS-302A دارای قیمتی بسیار مناسبی می باشند می توانید به راحتی هر کس آن را خریداری کند. روند کار با این دستگاه به این صورت است که درگاه یو اس بی را به آداپتور وصل کرده و به برق بزنید و از آن طرف کابل را به دستگاه متصل و سر دیگر کابل را به گوشی بزنید. اگر اطلاعات نمایش داده شده در صفحه نمایش با اطلاعات خود آداپتور و کابل مثل هم بود، به این معنی است که اصلی می باشد در غیر این صورت به احتمال زیاد شارژر و کابل تقلبی می باشند.

مطالعه
خرید گیم تایم ارزان قیمت از جت گیم

یکی از مهم ترین نکات هایی که هنگام خرید شارژر و کابل توجه باید کرد، نحوه تشخیص جنس اصلی از تقلبی می باشد. با رعایت نکات هایی که نوشته شده می توانید  شارژر اصلی سامسونگ را خریداری و سلامتی باتری تان حفظ کنید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.