رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

راهنمای خرید ضبط حرفه ای برای ماشین باز ها

وجود محصولات و برندهای مختلف در زمینه تولید رادیو خودرو، انتخاب رادیو متناسب با نیاز مشتری را دشوار می کند. با اطلاعات ارائه شده در این راهنما قادر خواهید بود به بهترین شکل یک دستگاه پخش ماشین را انتخاب و خریداری کنید. در کلاس بمانید

پخش کننده خودرو یکی از رایج‌ترین و البته مهم‌ترین سامانه‌های سرگرمی اتومبیل است که از دیرباز تا زمان حاضر، علی‌رغم جهش تکنولوژی‌های گوناگون همچنان به عنوان شاخص‌ترین قابلیت سرگرم‌کننده راننده و سرنشینان خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد نسبت به کیفیت پخش کننده خودرو خود رضایت کامل نداشته و به سراغ سیستم‌های صوتی موجود در بازار می‌روند تا هرچه بیشتر از کیفیت بالاتر این رادیوپخش‌ها بهره‌مند شوند.

اگر مشتری بدون برخورداری از اطلاعات کافی نسبت محصولات و همچنین نوع نیاز خود قدم به چنین بازار هزارویک رنگی بگذارد، احتمالا نه‌تنها پخش کننده مناسبی به دست نخواهد آورد بلکه دچار ضرر مالی نیز خواهد شد. با این وجود اصلا جای نگرانی نیست و اگر قصد خرید یک پخش کننده خودرو متناسب با نیازهای خود را دارید، در ادامه با راهنمای جامع خرید پخش کننده خودرو درجه همراه باشید.

در خرید دستگاه پخش ماشین یا رادیو باید به چه نکاتی توجه کرد؟

bluetooth car stereo 2018 2x1 lowres9627 750x487 - راهنمای خرید ضبط حرفه ای برای ماشین باز ها

۱. برند مناسب را انتخاب کنید

برنامه های رادیویی در بازار کشورمان در قالب برند بسیار متنوع و متنوع در ویترین فروشگاه ها یا وب سایت ها نمایش داده می شود که انتخاب یک برند خاص را امری نسبتاً سخت و حساس می کند. اما برای ساده‌تر کردن هر چه بیشتر فرآیند انتخاب محصول، برندهای فعال در این زمینه را می‌توان به دو دسته عمده حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای تقسیم کرد.

مطالعه
راهنمای خرید خودرو از نمایشگاه ماشین که باید بدانید

محصولات شرکت هایی مانند پایونیر، کنوود، جی وی سی، سونی و … در دسته حرفه ای قرار می گیرند.

محصولات برندهای چینی مانند Maxider، Marshall، Sierra Goldaskai، Senator نیز در دسته غیر حرفه ای و ارزان قرار می گیرند.

به این ترتیب از همان ابتدا نقشه راه خرید واحد صدا یا ایستگاه رادیویی برای شما مشخص می شود؛ اگر خودروی شما نیاز به سیستم صوتی حرفه ای و باکیفیت دارد، توصیه می شود به سراغ برندهای حرفه ای بروید و در غیر این صورت محصولات شرکت های چینی نیز می توانند نیازهای مشتریان عادی را برآورده کنند. به هر حال توصیه ما به شما عزیزان این است که اگر با مشکل مالی مواجه نیستید حتما یکی از برندهای معروف را انتخاب کنید تا از کیفیت بالاتر آنها بهره مند شوید و از شنیدن موسیقی از این پخش کننده ها لذت کافی را ببرید.

۲. حداکثر توان خروجی را در نظر بگیرید

قدرت و کیفیت صدای خروجی دستگاه پخش ماشین به توان خروجی آن بر حسب وات بستگی دارد. بدیهی است که هر چه قدرت خروجی یک پخش رادیویی بیشتر باشد، کیفیت صدای شنیده شده بهتر است. اما باید اشاره کنم که اکثر برندهای حرفه ای معمولا معادل چهار خروجی ۵۰ وات یا ۵۵ وات دارند و تفاوت قابل توجهی در قدرت صدای خروجی آنها احساس نخواهید کرد. بنابراین اگر به دنبال محصولات برند حرفه ای هستید، نیازی به دنبال کردن قدرت خروجی آنها ندارید.

مطالعه
علائم خرابی واتر پمپ خودرو

۳-تعداد پورت های خروجی RCA دستگاه پخش ماشین چند است؟

این برای یک کاربر معمولی که معمولاً به شنیدن موسیقی از بلندگوهای همان خودرو راضی است، اهمیتی ندارد. زمانی که افراد قصد دارند سیستم صوتی خودروی خود را ارتقا دهند و یک ساب ووفر یا آمپلی فایر اضافی به آن اضافه کنند، تعداد خروجی های رادیویی RCA مشخص می شود. برای این کار بازیکن ماشین باید حداقل دو جفت (۴ خروجی) داشته باشد. اکثر رادیوهای ارزان قیمت به شما اجازه استفاده از ساب ووفر اضافی را نمی دهند زیرا فقط یک جفت خروجی دارند. تجهیزات پخش حرفه ای معمولاً سه جفت خروجی RCA نیز دارند.

۴. تعداد و نوع پورت های ورودی چقدر باید باشد؟

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در خرید دستگاه پخش ماشین، توجه به تعداد و نوع پورت های ورودی است؛ یعنی در هنگام خرید باید به رادیویی که به دنبال آن هستید توجه کنید که دارای پورت های اتصال مانند: iPod، USB، AUX، Android و غیره، کارت خوان و غیره تا فایل ها علاوه بر سی دی یا دی وی دی (در صورت وجود) قابل پخش باشند. همچنین صدا را از منابع خارجی مانند تلفن های همراه، پخش کننده های MP3، فلش مموری، کارت های حافظه و غیره در اختیار شما قرار می دهد. همچنین، اگر رادیو دارای اتصال بلوتوث باشد، گوشی می تواند به صورت بی سیم به استریو خودرو متصل شود. سپس صدای مکالمه یا آهنگی را که در گوشی خود پخش می شد از طریق بلندگوهای ماشین دریافت کرد.

مطالعه
چگونه بهترین زمان تعویض دیسک و صفحه خودروهای چینی را بفهمیم ؟

علاوه بر این از انواع منوهای تنظیمات از جمله تنظیمات اکولایزر و تکی ساب ووفر، امکان پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری، امکان اتصال رابط ها (کنترل از راه دور روی فرمان) و استفاده از نرم افزار DJ Mix Trax (اختصاصی) بهره مند شوید. به برند پایونیر) و نکات مهم دیگر. در هنگام خرید دستگاه پخش ماشین باید به این نکات توجه کرد.

آخرین جمله

وجود برندهای مختلف در بازار نمایندگی خودرو کار را برای خریداران سخت می کند. برای اینکه بتوانید یک خرید موفق داشته باشید، ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید. اگر سیستم معمولی نرمال است می توانید برندهای چینی مانند مکسیدر، مارشال، سناتور و … را انتخاب کنید اما در صورت نیاز به خرید پخش کننده حرفه ای باید برندهای پایونیر، کنوود، سونی و … را انتخاب کنید.

از چه مارکی از رادیو ماشین استفاده می کنید؟ با تشکر از اینکه نظر خود را در بخش نظرات نوشتید.

https://biknik.ir/best-car-player/

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.