رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

آموزش نصب افزونه وردپرس

یکی از مهمترین ویژگی‌های سیستم مدیریت محتوای وردپرس انعطاف پذیر بالای آن است. به طوریکه شما با نصب افزونه‌های متنوع و گوناگون قادر به افزودن امکانات فوق‌العاده حرفه‌ای به سایتتان خواهید بود. شما با نصب افزونه دلخواهتان دیگر نیازی به هیچگونه کدنویسی در سایتتان نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید سایتتان را شخصی‌سازی نمایید. باید توجه داشته باشید که امروزه استفاده از افزونه وردپرس بسیار گسترده شده است و کاربران زیادی از آن برای توسعه سایت خود استفاده می‌نمایند. به همین خاطر ما در این قسمت از مقالات وردپرس قصد داریم به شما راه‌های نصب افزونه‌های وردپرس را آموزش داده تا به راحتی بتوانید امکانات سایتتان را بیشتر کنید و درآمدتان را از سایت افزایش دهید.

مطالعه
نکات مهم خرید سایت آماده

 

نصب و فعالسازی افزونه‌ها به کمک مخزن وردپرس

یکی از متداول ترین و ساده‌ترین راه‌های نصب افزونه در سایت، استفاده از مخزن وردپرس است. مخزن وردپرس جایی است که تمامی افزونه‌های وردپرس به صورت رایگان در آن جمع‌آوری شده اند و شما تنها با جستجو نام افزونه مورد نظر قادر به پیدا کردن و نصب و فعالسازی آن خواهید بود.

برای نصب و فعالسازی افزونه به کمک مخزن وردپرس مطابق شکل زیر، به پیشخوان وردپرس سایتتان رفته و در بخش افزونه‌ها بر روی دکمه “افزودن” کلیک نمایید.

نصب افزونه از طریق پیشخوان وردپرس 500x236 - آموزش نصب افزونه وردپرس

سپس مطابق شکل زیر در قسمت جستحوی افزونه‌ها، نام افزونه مورد نظر خود را تایپ نمایید. بعد از یافتن افزونه بر روی دکمه “نصب” افزونه کلیک کرده و سپس بعد از آنکه نصب افزونه با موفقیت تمام شد بر روی دکمه “فعال نمایید” کلیک کنید.

مطالعه
نصب وردپرس روی لوکال هاست xampp

جستجوی افزونه 500x238 - آموزش نصب افزونه وردپرس

بدین صورت شما توانستید از طریق مخزن وردپرس افزونه موردنظرتان را نصب و فعالسازی کنید. حال در بخش بعدی به شما یاد خواهیم داد که چگونه از طریق بارگذاری افزونه اینکار را انجام دهید.

نصب و فعالسازی افزونه‌ها به کمک بارگذاری فایل آن در وردپرس

دومین راه برای نصب پلاگین وردپرس بارگذاری فایل پلاگین می‌باشد که کار بسیار ساده‌ای است. برای انجام اینکار مطابق شکل زیر به بخش افزونه‌ها و زیر منوی افزودن در پیشخوان وردپرس بروید و بر روی دکمه “بارگذاری افزونه” کلیک نمایید. سپس با کلیک بر روی دکمه “Choose File” باید فایل zip افزونه موردنظر را از روی کامپیوترتان انتخاب کرده و به سایت خود اضافه نمایید.

مطالعه
بالا بردن امنیت وردپرس به جدیدترین روش ها

آپلود افزونه از طریق پیشخوان وردپرس 500x238 - آموزش نصب افزونه وردپرس

بدین شکل شما توانستید نصب پلاگین وردپرس به کمک بارگذاری فایل آن را انجام دهید. حال معمولا بعد از گذشته مدتی برای هر افزونه نسخه بروزتر آن ارائه می‌شود و شما باید از طریق بخش افزونه‌ها، افزونه مربوطه را بروزرسانی نمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.