رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

برای موفقیت در کسب و کار این ۸ نکته را به کار ببر!

می دانیم که نیمی از کسب و کارهای کوچک در همان چهار سال آغازین فعالیت خود با شکست مواجه می شوند. اما این بدان معناست که نیمی دیگر در این راه موفق عمل کردند. اگر در حال خواندن این مقاله هستید، به احتمال زیاد در دسته دوم قرار خواهید گرفت. چرا که همواره به دنبال راهی برای شناسایی نقاط ضعف و ریسک های احتمالی در کسب و کار خود می باشید. اما اگر حتی اندگی از موفقیت فاصله گرفته اید، باید بدانید دست یابی به آنچه می خواهید غیر ممکن نیست. با املاک داران همراه باشید تا شما را با ۸ اصل مهم برای موفقیت در کسب و کار آشنا سازیم.

برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید.

موفقیت در کسب و کار با ۸ اصل مهم

فرقی نمی کند برای یک کمپانی کار می کنید یا کسب و کار خودتان را دارید. در هر صورت دانستنِ این ۸ اصل مهم می‌تواند به شما در رسیدنِ به موفقیت کمک کند. قطعا هر کسب و کار با خود یک سری چالش ها را به همراه دارد. اما کافیست با رعایت یک سری اصول همه چیز را تحت کنترل خود در آورید.

آیا تابحال به این فکر کرده اید که برای داشتن یک کسب و کار موفق، چه کارهایی باید انجام دهید؟ مهم ترین اصول برای رسیدن به موفقیت در هر کسب و کار چیست؟ در واقع برای تضمین موفقیت در کسب و کار نیاز به افزایش آگاهی خود در این زمینه دارید. قبل از هر چیز بکوشید تا موانع ذهنی را از سر راه بردارید. در ادامه شما را با اصول مهم برای موفقیت در کسب و کار آشنا می کنیم:
success5 1 - برای موفقیت در کسب و کار این 8 نکته را به کار ببر!

۱.با وسواس روی مشتریان خود تمرکز کنید.

اگر مشتری نداشته باشید، فروشگاه یا شرکتی نیز نخواهید داشت. باید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند، به دنبال چه چیزهایی می باشند و از شما چه انتظاراتی دارند؟ آنچه برای آنها آزار دهنده، ناکافی و دشوار است را مشخص کنید. بنابراین کلید پیشی‌گرفتن از رقبا را خواهیدداشت.

وظیفه شما این است که چنان تجربه فوق العاده ای برای مشتری رقم بزنید که به طور خودکار کسب و کار شما را به دوستان خود در دنیای واقعی و مجازی توصیه کنند. عجیب است که برخی شرکت ها همیشه مشتری خود را در انتظار می گذارند. کافیست به مشتری توجه کنید. آن زمان است که می توانید مانند آمازون موفق عمل کنید. آمازون تنها با اولویت دادن به مشتری خود، توانسته حتی بزرگ ترین مراکز خرید را به تعطیلی بکشاند.

قیمت ارزان، اعتبار اجتماعی، سفارش با یک کلیک، ارسال رایگان، مرجوع آسان، ارسال فوری، مقایسه قیمت و خلاصه تمام چیزی که لازم است را میتوان در فروشگاه های معتبر و بزرگ مثل آمازون پیدا کرد. هر کسی می تواند مثل آمازون عمل کند. فقط باید مسیر درست را طی کنید.

۲. با مشتری رو راست باشید.

یکی دیگر از موارد برای اطمینان از موفقیت در کسب و کار این است که برای مشتری روشن کنید که شما چه کسی هستید و کار شما چیست؟ اگر می خواهید برای مشتری روشن کنید که هدف شما چیست، با توضیح ارزش های کسب و کار خود شروع کنید. بدون یک سری ارزش تعیین‌شده، نمی‌توان توضیح داد که هدف از ایجاد کسب و کار شما چه چیزی است.

مطالعه
مهم ترین اصول موفقیت در زندگی (از زبان بزرگان)

اغلب اوقات با نشان دادن مخالفت خود با یک سری مسائل می توانید توجه مشتریان را جلب کنید و این می تواند شما را از رقبا متمایز سازد. این سوالات را درباره شرکت خود بپرسید. هدف شما چیست؟ به چه چیزی اعتقاد دارید؟ به طور مثال اگر شرکت شما به تولید محصولات تجدید پذیر و پایدار معتقد است، بایستی این پیام را به مشتری خود برسانید. باید به مشتری نشان دهید که برای این هدف چه کاری می خواهید بکنید.

علاوه بر ارسال این پیام به مشتریان، باید یک سری اهداف داخلی برای کسب و کار خود تعیین کنید. آیا چشم انداز روشنی برای اینده شرکت خود دارید؟ آیا همه کارمندان آن را درک می کنند؟ اگر کارمندان نداند که به کجا می روید، نمی توانند از موانع و مشکلات عبور کنند؟

فرض کنید کسب و کاری را از خانه خود راه اندازی می کنید. به نظر شما قرار است به کجا برسد؟ شما باید برای آینده کسب و کار خود برنامه ریزی کنید. برای شروع باید بدانید که چه زمانی قرار است این کسب و کار کوچک را از خانه به یک دفتر مستقل منتقل کنید. تصور موفقیت کسب و کار تان به شما یک چشم انداز روشن درباره آینده کاری خواهد داد.
success4 1 - برای موفقیت در کسب و کار این 8 نکته را به کار ببر!
در مرحله بعد باید به این فکر کنید که می خواهید چه کاری برای مشتریان خود انجام دهید. چگونه می توانید زندگی آن ها را با محصولات و خدمات خود بهبود ببخشید؟ مسئله دیگری که باید در آن زمینه شفاف باشید، اهداف مالی کسب و کار شما می باشد. مطمئن شوید که کسب و کار شما در اینده به کجا خواهد رسید.

۳. بر روی بهتر شدن تمرکز کنید.

برای این که مردم پیشرفت کنند و احساس خوشبختی داشته باشند، باید کار خود را بی عیب و نقص انجام دهند. این مسئله در مورد موفقیت در کسب و کار نیز صدق می کند. باید مطمئن شوید که در کسب و کار خود بهترین باشید. همیشه با شور و شوق به دنبال هدف خود بروید و در رابطه با میزان در آمد خود هدف گذاری کنید. اما بهتر است این اهداف را در بازه های زمانی کوتاه و کوچک تقسیم بندی نمایید. در این صورت با رسیدن به هدف اول، انگیزه بیشتری برای ادامه پیدا خواهید کرد.

ممکن است برای رسیدن به هدف خود نیاز به پشت سر گذاشتن مراحل دشواری را داشته باشید. اما باید صبور باشید و با امیدواری برای رسیدن به موفقیت ادامه دهید. هیچ گاه نا امید نشوید و به توانایی های خود ایمان داشته باشید. تنها در این شرایط می توانید اهداف خود را محقق سازید.

اولین چیزی که باید در مورد آن اطمینان حاصل کنید، اشتیاق و علاقه به حرفه شما می باشد. سپس، باید به این فکر کنید که چگونه انجام کاری که به آن علاقه دارید، میتواند شما را به یکی از بهترین ها در این زمینه تبدیل کند. و اما مسئله دیگری که باید به آن اهمیت دهید، این است که آیا خدماتی که ارائه می کنید قابلیت سودآوری دارد یا خیر! آن چه که شما در آن مهارت دارید، باید بتواند شما را به اهداف مالی تان برساند. بعد از راه اندازی کسب و کار، باید محصولات، ارسال فوری، جمع آوری اطلاعات و غیره را به طور دائم بهبود ببخشید. در غیر این صورت با شکست مواجه خواهید شد.

مطالعه
ایده پردازی، خلاقیت و نوآوری

۴.خلاقیت را پرورش دهید.

هیچ کسب و کاری بدون نوآوری نمی تواند موفق بماند. در واقع، جوهر کسب و کارهای موفق، توانایی آن ها در نوآوری و خلاقیت است. یک کسب و کار همیشه باید به فکر راه های جدید برای ارائه خدمات خود به شیوه ای ارزان تر، بهتر، سریع تر و آسان تر باشد. اینجاست که خلاقیت به کار می اید.

برای خلاقیت لازم نیست هنرمند باشید. در اغلب موارد، خلاقیت همان توانایی حل مشکلات است. به جای سرزنش کردن خود، بر روی حل مشکل تمرکز کنید. متاسفانه بسیاری از شرکت های به جای تشویق نوآوری ها، آن را سرکوب می کنند. در واقع اگر شما مرتکب اشتباه نشوید، یعنی به اندازه کافی درگیر کار نشده اید.
success3 1 - برای موفقیت در کسب و کار این 8 نکته را به کار ببر!

۵.شجاعت را ترویج دهید.

شجاعت یکی از مهم ترین قواعد برای موفقیت در کسب و کار است. در واقع یک کار آفرین فردی است که با وجود احتمال ریسک های متعدد، کسب و کار خود را اداره می کند. حقیقت این است که بیشتر مردم به دلیل ترس از شکست، از ریسک کردن در کسب و کار دوری می کنند. با این حال، ریسک های بزرگ می‌تواند گام مهمی در رسیدنِ به موفقیت باشد. مطمئن شوید که شجاعت و شهامت ریسک پذیری را در بین کارمندان خود ترویج دهید.

۶.موانع را پشت سر بگذارید.

زمانی که کسی هدفی داشته باشد، یک سری محدودیت یا چالش بر سر راه او قرار می گیرد. اولین قدم این است که عامل یا شرایطی که بر سر راه شما قرار گرفته را شناسایی کنید. سپس برای حال مشکل اقدام کنید و به سوی هدف خود حرکت نمایید.

برای موفقیت در کسب و کار باید صبور باشید. قطعا ممکن است در طول این راه با شکست های متعددی مواجه شوید. اما هرگز نا امید نشوید. سعی کنید هر بار ایده های جدید خود را به کار گیرید و در صورت عدم موفقیت، راهی دیگر را امتحان کنید. قطعا در پیاده سازی هر ایده با چالش هایی روبرو خواهید شد. کافیست مصمم و امیداور راه را ادامه دهید و موانع را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

۷.بر روی نقاط قوت متمرکز شوید.

سعی کنید بیشتر بر روی نقاط قوت متمرکز شوید تا نقاط ضعف! هر کسب و کار با مشکلات متعددی مواجه می شود که در هر زمان باید با آن دست و پنجه نرم کند. با این حال، برای موفقیت در کسب و کار باید روی مهم ترین مسائل تمرکز کنید. حتی زمانی که تمامی مشکلات به طور همزمان به سراغ شما می ایند، برای کسب و کار شما مهم است که روی هر یک از آن ها تمرکز کنید تا حل شود.

در صورتی که به طور اصولی و بنیادی به مشکلات و عواقب مرتبه دوم و سوم آن فکر شود، میتوان آن را از ریشه حل کرد. در نتیجه مشکلات جدید ایجاد نخواهد شد. بهترین تمرین برای این منظور این است که روز خود را با لیستی از اهداف مهم  در کسب و کار خود شروع کنید. آن ها را به ترتیب اهمیت فهرست کنید، و تا زمانی که همه آن ها را کامل نکردید، لیست جدیدی آماده نسازید. سعی کنید هر یک از اهداف را بخشی از کارمندان محول سازید تا در کار ها عقب نمانید. تکمیل یک کار قبل از رفتن سراغ کار بعدی، می تواند به افزایش بهره وری شما کمک کند.

مطالعه
۲۵ ویژگی شخصیتی و کاری مدیران موفق

۸.یک برنامه ریزی اقدام مستمر داشته باشید.

مهم ترین اصل برای موفقیت در کسب و کار این است که ایده های خود را همواره در حال پیشرفت و حرکت نگه دارید. شما به عنوان یک کار آفرین باید همیشه ایده های جدیدی داشته باشید و سعی کنید کارها را متفاوت انجام دهید. بیشتر اوقات همه چیز با آن چه ما تصور کردیم، متفاوت است. به همین دلیل است که اغلب کسب و کار ها تنها از طریق توسعه یک برنامه ریزی مستمر به موفقیت می رسند. اگر حتی یکی از برنامه های شما به درستی عمل نکرد، بدین معناست که باید تغییر کنید، ارزیابی مجدد کنید و یا به سراغ پلن بعدی بروید.

در واقع باید اهداف خود را از پیش تعیین کنید و آن ها را زمان بندی نمایید. سعی کنید اهداف کوچک را در بازه های زمانی کوتاه محقق سازید. این روند به شما انگیزه می دهد تا ادامه مسیر را با همان شور و شوق اولیه دنبال کنید. به مرور زمان خود را در جایی خواهید دید که اهداف بزرگ تری از آنچه تصور می کردید را به واقعیت تبدیل ساختید.
success1 1 - برای موفقیت در کسب و کار این 8 نکته را به کار ببر!

جمع بندی

امیدواریم این نکات برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار تان به شما کمک کند. برنامه ریزی مستمر، شجاعت، خلاقیت، حذف موانع و .. از جمله اصول مهم برای موفقیت در کسب و کار به شمار می رود. مسئله مهمی که باید در به دست آوردنِ موفقیت در نظر بگیرید، امید است. در واقع شما باید امیدو داشته باشید که به تمامی خواسته هایتان می رسید. تمامی خواسته ها و اهداف خود را یادداشت کنید و پس از مدتی خواهید دید که چگونه آرزوهایتان به واقعیت تبدیل شده است. در این مقاله به توضیح اصول هشت گانه برای داشتن یک کسب و کار موفق اشاره کردیم.

برای استفاده از خدمات سایت املاک آنلاین املاکداران که شامل مشاوره حقوقی املاک تلفنی، انواع تهاتر ملک با مصالح ساختمانی، خرید آپارتمان در اصفهان، خرید و فروش خانه ویلایی در اصفهان،  سفارش خرید ملک در اصفهان، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، خرید ملک اصفهان، مشارکت در ساخت و اجاره روزانه باغ و ویلا در اصفهان، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، رهن و اجاره خانه ویلایی در اصفهان و پیش فروش آپارتمان در اصفهان و غیره می شوند، می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به برگه های مربوطه مراجعه فرمایید.

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.