رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ | گوشی پر فروش

بسیاری از کاربران اندروید فکر می کنند اپل یک برند لوکس است که فقط به خاطر نام و تجملات خود می فروشد و با پرچمداران اندرویدی خود همخوانی ندارد. آره؟ این فرضیه را می توان به طور کامل رد کرد. زیرا آیفون بارها و بارها ثابت کرده است که مدل‌های اندرویدی از نظر کیفیت نمی‌توانند رقابت کنند. برای اثبات آن، تست و مقایسه Icon را در ۱۹ مورد از معتبرترین وب سایت ها و مجلات حرفه ای جهان بررسی کنید تا ببینید چقدر در بازار جهانی به فروش می رسد. آیفون امسال شکوفا شد و همه مدل ها در لیست پرفروش ترین تلفن های همراه در سال ۲۰۲۲ قرار گرفتند و ۲۱ درصد از فروش بازار را به خود اختصاص دادند. در زیر به پرفروش ترین گوشی های سال ۲۰۲۲ اشاره می کنیم.

آیفون ۱۳

iphone 12 pro max hoyle product hero 528001 highres - پرفروش ترین گوشی های سال 2022 | گوشی پر فروش

همانطور که انتظار می رفت، نسخه پایه پرچمدار امسال اپل پرفروش ترین گوشی در جهان است. این مدل در مقایسه با نسخه قبلی با بریدگی کوچک و لنز بزرگ عملکرد خوبی در همه زمینه ها از خود به جای گذاشته و با تراشه قدرتمندتر اپل می تواند تمامی نیازهای کاربران را به نحو بهتری برطرف کند. . یکی دیگر از دلایل محبوبیت این نسخه، اندازه و قیمت مناسب آن نسبت به دیگر پرچمداران اپل است. این گوشی حدود ۵.۵ درصد از کل فروش بازار را به خود اختصاص داده است.

مطالعه
فضای کار اشتراکی

آیفون ۱۳ پرو مکس

iphone 13 pro max 2 - پرفروش ترین گوشی های سال 2022 | گوشی پر فروش

قدرتمندترین نسخه آیفون، دومین گوشی پرفروش دنیا در سال ۲۰۲۲. اگرچه این مدل در حال حاضر گران ترین آیفون است، اما فروش آن بسیار بالاست و قیمت آن مانع بزرگی برای خریداران نیست و به دلیل ویژگی های شگفت انگیز و منحصر به فردش، طرفداران را برای خرید آن جذب کرده است. . جالب است بدانید باتری این مدل طولانی ترین باتری را در بین تمامی گوشی های هوشمند دارد. البته عمر طولانی باتری به معنای مصرف بهینه است و آن را با ظرفیت و اندازه باتری اشتباه نگیرید. طبق گفته Dexomark، نسخه امسال ProMax اپل ممکن است بهترین عملکرد دوربین را نداشته باشد، اما در بین حداقل سه دوربین گوشی های هوشمند ساخته شده در آزمایشات ما قرار دارد و حتی در نور شب نیز از کیفیت عالی برخوردار است. . مدل آیفون به عنوان دومین گوشی پرفروش سال معرفی شد و تاکنون حدود ۳.۴ درصد از فروش جهانی را به خود اختصاص داده است.

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G

maxresdefault - پرفروش ترین گوشی های سال 2022 | گوشی پر فروش

شاهکار سامسونگ که انتظار فروش مشابه نسخه ProMax اپل را داشت، به عنوان پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی جایگاهی بهتر از پنجم نداشت. این مدل جذاب به دلیل پشتیبانی از طراحی مشابه قلم معروف S-Pen و سری Note سامسونگ، در همه زمینه ها عملکرد ضعیفی دارد. این مدل مجهز به بهترین نمایشگر گوشی هوشمند در کنتراست و روشنایی است و برای انجام بازی و تماشای فیلم ایده آل است و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این مدل با دوربین سه گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی، باتری بزرگ و تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ به یک گوشی همه کاره تبدیل می شود.

مطالعه
ثبت نام اینترنت ماهواره‌ای استارلینک آغاز شد.

سامسونگ گلکسی A13 4G

samsung galaxy a51 5g ufficiale italia specifiche prezzo uscita - پرفروش ترین گوشی های سال 2022 | گوشی پر فروش

گوشی مقرون به صرفه سری A که یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود، بهترین نتایج را در کلاس اقتصادی کسب کرده و به پرفروش‌ترین تلفن همراه در بازار تبدیل شده است. از ویژگی های اصلی این مدل می توان به وضوح بالا و صفحه نمایش شفاف، باتری بزرگ و چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. قیمت مناسب و طیف مناسبی از لنزها گویای این موضوع هستند که این گوشی در محدوده قیمتی آن قرار دارد. حدود ۱.۴ درصد از حجم فروش در سال ۲۰۲۲ متعلق به این گوشی کوچک خواهد بود.

گلکسی A53 5G

The Galaxy A53 5G is the best cheap option of any other device - پرفروش ترین گوشی های سال 2022 | گوشی پر فروش

این مدل با وجود برآورده نکردن انتظارات از قیمت بالای خود، همچنان در لیست پرفروش ترین گوشی های ایران و جهان قرار دارد. این مدل دارای مشخصات عالی مانند گواهی IP67 و صفحه نمایش سوپر آمولد با فرکانس ۱۲۰ هرتز می باشد.از دیگر ویژگی های گوشی میان رده می توان به باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.این گوشی نیز توانسته حدود ۱.۳ درصد را داشته باشد. از تجارت بازار

مطالعه
امکان ارسال پست از نسخه دسکتاپ اینستاگرام فراهم می‌شود

ردمی نوت ۱۱

redmi note 11 pro 94803 254131 1189x740 - پرفروش ترین گوشی های سال 2022 | گوشی پر فروش

تنها نماینده شیائومی در بین گوشی های پرفروش سال ۲۰۲۲ که قیمت آن کمتر از ۲۰۰ دلار است. این مدل با ویژگی هایی مانند دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی، صفحه نمایش AMOLED و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ ۴G یکی از بهترین ها در کلاس خود است. البته یکی از نقاط قوت دیگر این مدل باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است که شارژ کامل آن تنها یک ساعت زمان می برد. این گوشی نیز ۱.۳ درصد از بازار را به فروش می رساند و کاندیدای شایسته شیائومی است.

نتیجه

تاکنون پرفروش ترین گوشی های شش ماهه اول سال را بررسی کرده ایم، اما آیا همین مدل ها توانسته اند در نیمه دوم سال حجم فروش خوبی را به ثبت برسانند یا شاهد فروش مدل های دیگر هستیم؟ در ادامه نگاهی اجمالی به پرفروش ترین مدل های ۶ ماهه دوم ۲۰۲۱ می اندازیم. لازم به ذکر است که این لیست از منابع خبری و سایت های معتبر تهیه شده و مدل ها به ترتیب حجم فروش درج شده است.

منبع: مجله فناوری شهر سخت افزار

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.