رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

راهنمای خرید پیج اینستاگرام

ممکن است برخی از شما به دنبال خرید پیج اینستاگرام باشید و به جای اینکه صبر کنید تا یک پیج بعد از گذشت مدت ها به بار بنشیند،با خرید پیج اینستاگرام این مسیر را برای خود کوتاه تر کنید، تا پایان این مقاله همراه من باشید تا شما را برای تهیه یک پیج اینستاگرام هدفمند و با کیفیت راهنمایی کنم.

بسیاری از شما دوستان و همراهان وبسایت مارکترها سوالاتی را مطرح می کردید که تصمیم گرفتیم برای پاسخ به همه این سوالات، یک محتوای جامع و کامل آماده کنیم و به شما یک محل معتبر برای تحویل پیج اینستاگرام آماده معرفی کنیم. پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید زیرا به تمام سوالات متداول شما در مورد خرید پیج اینستاگرام پاسخ داده ایم و دیگر هیچ ابهامی برای شما باقی نخواهد ماند و به سادگی می توانید برای انتخاب یک پیج اینستاگرام با کیفیت تصمیم بگیرید.

مزیت خرید پیج اینستاگرام چیست؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم آنلاین، حدود ۵۰ میلیون کاربر فعال ایرانی دارد که برخی از این کاربران حداقل ۵ ساعت از زمان روزانه خود را در این شبکه قدرتمند سپری می کنند. افرادی در اینستاگرام مصرف کننده محتوا هستند و افرادی دیگر تولید کننده محتوا !

بنابراین اینستاگرام فضایی بسیار عالی برای رشد کسب و کارها را ایجاد کرده و توانسته با جذب فالوورهای واقعی بسیار زیادی به سمت پیج های مختلف، این فرصت را برای رشد کسب و کارها ایجاد کند.

از مزیت های اصلی خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش فروش محصولات و خدمات شما
  • برندسازی و رشد رسالت های تجاری کسب و کار
  • تحقیقات و شناخت بازار هدف
  • بهبود دید مشتریان بالقوّه با مشاهده یک پیج با فالوورهای بالا
  • امکان ایجاد فرصت های بیشتر همکاری با سایر کسب و کارها
  • بیشتر دیده شدن در فضای دیجیتال
  • و…

معایب خرید پیج اینستاگرام چیست؟

یک سوال بسیار مهم اینجا مطرح می شود، اینکه آیا خرید پیج اینستاگرام می تواند برای همه کسب و کارها مفید باشد؟ آیا واقعا می تواند به رشد همه کسب و کارها کمک کند؟
اگر بخواهم با شما رو راست باشم، بایم بگویم، خیر !
خرید پیج اینستاگرام برای افراد و کسب و کارهایی می تواند مفید و اثربخش باشد که واقعی بودن فالوورها، محتوا و میزان تعامل آن پیج ها را بررسی کرده باشید.
فرض کنید شما مجموعه ای از شماره های تلفن یک شهر را از یک جایی تهیه می کنید و شروع به ارسال پیامک های انبوه می کنید. بعد از ارسال انتظار دارید که با سیلی از خریدها رو به رو شوید در صورتیکه می بینید خبری از خرید نیست !!!
دلیلش فقط یک چیز است، چون مخاطبانی که شما انتخاب کرده اید، مخاطبان هدف و درستی نبوده اند و می توان گفت آن افراد به خدمات یا محصولات شما نیاز چندانی نداشته اند برای همین به سادگی از کنار پیام تبلیغاتی شما عبور کرده و سرمایه شما هم سوخت می شود.
پس یکی از بزرگترین معایب خرید پیج اینستاگرام این است که اگر با جنس فالوورها و نوع فعالیت در آن پیج آشنا نباشید، قطعاً این خرید برای شما تبدیل به یک هزینه بی فایده خواهد شد.

مطالعه
آموزش لینکسازی داخلی در سئو

بسیار خوب راهکارش چیست ؟!

راهکارش این است که قبل از تحویل پیج اینستاگرام با فالوور واقعی، حتماً حتماً موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید:

  • میزان لایک و کامنت آخرین پست ها را بررسی کنید
  • میانگین بازدید استوری ها در روز را بررسی کنید
  • کامنت هایی که مخاطب پیج زیر پست ها می گذارد را بخوانید
  • به محتوای پست و استراتژی طراحی شده برای پست ها دقت کنید
  • در صورت نیاز بخش اسکرین Insights پیج را تحلیل کنید.

اگر بتوانید موارد فوق را مورد بررسی قرار دهید، می توانید از این فرصت برای خودتان یک سکوی پرش بسازید و از پیج اینستاگرام آماده برای کسب و کار خودتان به عنوان یک مرکز فروش و بازاریابی قدرتمند استفاده کنید.

یکی دیگر از معایب تحویل یک پیج اینستاگرام آماده این است که ممکن است دارای درصد بالایی از فالوورهای فیک باشد و همین مسئله باعث می شود تا تعداد لایک و کامنت و میزان تعامل مخاطب با کل پیج پایین باشد. بنابراین حتماً قبل از تحویل پیج، به مواردی که در بالا اشاره شد دقت کنید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

مطالعه
فارسی کردن اعداد در ورد چطوری است؟

تغییر در کسب و کار با خرید پیج اینستاگرام واقعی

بسیار خوب تا به اینجا متوجه شدیم که مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام چیست و اینکه ابتدا باید هدف دقیق خود از خرید یک پیج با کیفیت را مشخص کنید. حال سوالی که در اینجا مطرح می  شود این است که خرید یک پیج آماده اینستاگرام ، چگونه می تواند کسب و کار شما را متحول کند؟

طبیعی است، زمانی که شما یک پیج اینستاگرام با فالوور واقعی خریداری می کنید، و البته محتوا و مخاطب پیج و نوع رفتار با آن فالوورها را هم بدانید، شرایط برای رشد کسب و کار شما محیا است و فقط باید بتوانید بعد از تحویل فوری پیج اینستاگرام طبق رفتار مخاطبان آن پیج به تولید محتوا و ایجاد تعامل در پیج ادامه دهید.

خرید پیج اینستاگرام شناخت کسب مخاطب 750x469 - راهنمای خرید پیج اینستاگرام

بگذارید برای شما یک مثال بزنم تا موضوع را خیلی بهتر درک کنید.

فرض کنید یک پیج اینستاگرام در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و هر روز حداقل یک پست از نمایش جدیدترین و به روزترین طراحی های دکوراسیون دنیا در قالب ویدیو یا عکس منتشر می شود. فردی که قبلاً صاحب این پیج بوده توانسته با تهیه ویدیوهای واقعی از روند ساخت و طراحی انواع دکوراسیون منزل، برای مخاطب خود درگیری ایجاد کند و این درگیری توانسته راندمان تبدیل مخاطب به مشتری را در این پیج افزایش دهد.

مثلاً فردی هر روز به مکان های مختلف در حال ساخت سر می زند و از روند ساخت و طراحی انواع دکوراسیون با گوشی خود فیلم برداری کرده و آن را در اینستاگرام منتشر می کند. حال اگر بعد از خرید این پیج، صاحب جدید دیگر این مسیر را ادامه ندهد، قطعاً با کاهش فالوور رو به رو خواهد بود و به دلیل اینکه روند قبلی را در تولید محتوا ادامه نمی دهد قطعاً باعث افت بازدهی پیج و کاهش فالوورها خواهد بود.

در مثال شاید خیلی خرید پیج نتواند به کسب و کار شما کمک کند، پس باز هم تاکید می کنم که حتماً قبل از خرید پیج، بدانید که چه نوع پیج اینستاگرامی و با چه مخاطب و دارای چه محتوایی را خریداری می کنید.

مطالعه
جست‌وجو در سایت‌های فاقد فرم جست‌وجو

راهنمای خرید بهترین پیج اینستاگرام

اصلاً به چه پیجی یک پیج خوب گفته می شود ؟ چه ویژگی هایی دارد و چطور می توانیم تشخیص دهیم که یک پیج اینستاگرام کیفیت بالایی دارد و می تواند برای کسب و کار ما مفید باشد؟

در ادامه می خواهم شما را راهنمایی کنم تا بتوانید بهترین پیج اینستاگرامی را خریداری کنید.

بررسی نوع محتوای منتشر شده در پیج

نکته اول قبل از خرید پیج اینستاگرام بررسی محتوای پیج است. اینکه آیا محتوای داخل پیج با ارزش های کسب و کار شما همخوانی دارد یا خیر، اینکه آیا شما می توانید طبق روند قبلی در پیج تولید محتوا کنید و حتی بتوانید با ایجاد خلاقیت بیشتر، میزان تعامل و درگیری افراد را در استوری ها و پست ها بالا ببرید؟

در بسیاری از موارد به دلیل عجله کردن در خرید پیج اینستاگرام، نمی توانید یک انتخاب خوب داشته باشید و بدون بررسی محتوا، میزان عملکرد این سیستمِ بازاریابی آنلاین برای شما اثربخش نخواهد بود.

زمانی خرید پیج می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند که روند و استراتژی محتوایی پیج، بتواند اهدافِ کسب و کار شما را برآورده کرده و به جذب مشتری بالقوّه کمک کند، نه اینکه به صورت یک ضد برند عمل کرده و حتی جنبه ناخوشایندی برای کسب و کار شما داشته باشد.

انواع پیج اینستاگرام ارزان قیمت

در ادامه لیست انواع پیج اینستاگرام با فالوور واقعی و قیمت مناسب را برای شما قرار می دهم که با کلیک روی هر کدام می توانید پیج مورد نظر را خریداری کنید:

  • خرید پیج اینستاگرام ۱۰K
  • خرید پیج اینستاگرام ۵۰K
  • خرید پیج اینستاگرام ۱۰K
  • خرید پیج اینستاگرام ۱m
  • خرید پیج اینستاگرام ۳۰K
  • خرید پیج اینستاگرام سفارشی

امیدوارم با بررسی پیج های اینستاگرامی و تحلیل دقیق روی این پیج ها بتوانید بهترین انتخاب پیج اینستاگرامی را برای رشد کسب و کار خود خریداری کنید.

ادامه مقاله در مقاله راهنمای خرید پیج اینستاگرام سایت مارکترها

marketerha.com/buying-instagram-page-principles

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.