رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

روش پیدا کردن گوشی گم شده

ویژگی Find my Device در Android چند سال است که وجود دارد، که با استفاده از آن می‌توانید گوشی خود را از راه دور کنترل و در صورت به صرقت رفتن آن را ردیابی کنید. در این‌جا نحوه استفاده کردن از آن و هر آن‌چه که نیاز است در مورد آن بدانید را به شما خواهیم گفت.

 

تنظیمات برای پیدا کردن گوشی گم شده

اولین کاری که باید انجام دهید این است که قابلیت دسترسی به مکان را در گوشی اندروید خود روشن کنید. برای انجام این کار اپ تنظیمات را باز کرده و روی گزینه Security & location ضربه بزنید و سپس Location را روی حالت On قرار دهید.

مطالعه
سوئیچ سیسکو Catalyst 3650

 

برای استفاده کردن Find My Device، می‌توانید از یک مرورگر وب در رایانه‌های شخصی، اندروید و سایر دستگاه‌ها استفاده کنید و یا به فروشگاه Google Play مراجعه کرده و اپ آن را دانلود کنید. برای استفاده کردن از این اپلیکیشن، مطمئناً لازم است که آن را در دستگاه دیگری غیر از دستگاهی که گم شده است نصب کنید. شما در گوشی گم شده و یا به سرقت رفته نیازی به نصب کردن این اپ ندارید.

در صورت استفاده کردن اپلیکیشن و یا مرورگر باید وارد حساب Google خود شوید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

ما فرایندی را با استفاده از Chrome در رایانه شخصی نشان خواهیم داد که احتمالاً جهانی ترین روش برای استفاده از این ویژگی است. اطمینان حاصل کنید که وارد حساب Google خود در Chrome شده‌اید، و مستقیماً به صفحه Find My Device بروید.

مطالعه
واچ تایم چیست؟

 

img 600bf28a33b29 - روش پیدا کردن گوشی گم شده

 

از این‌جا، می‌توانید تمام دستگاه‌های Android مرتبط با حساب Google خود را مدیریت کنید و با استفاده از منوی کشویی زیر نقشه، بین آن‌ها جابه‌جا شوید.

روی دکمه Ring کلیک کنید تا گوشی Android شما با صدای بلند زنگ بزند.

دکمه Recover شما را به صفحه نمایش گوشی اندروید شما منتقل می‌کند. روی آن کلیک کنید، و اطلاعات حساب Google خود را وارد کنید. سپس، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که وقایع امنیتی اخیر را به شما نشان می‌دهد.

 

img 600bf298b946b - روش پیدا کردن گوشی گم شده

 

همچنین می‌توانید گزینه‌هایی را برای قفل کردن تلفن، خارج شدن از آن یا حتی پاک کردن تمام داده‌های آن مشاهده کنید. این کار به‌طور دائم همه داده‌های گوشی شما را پاک می‌کند، بنابراین این کار را تنها در صورتی باید انجام دهید که اطمینان داشته باشید گوشی شما به سرقت رفته است.

مطالعه
سوئیچ مدیریتی

این ویژگی به‌قدری مفید است که همه باید از آن استفاده کنند. زیرا باعث کاهش سرقت گوشی‌های هوشمند شده و دست سارقان را کوتاه می‌کند.

منبع: ترفندستان

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.