رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

سیسکو Catalyst 9800

وایرلس کنترلر سیسکو Catalyst 9800

Catalyst 9800 - سیسکو Catalyst 9800سیسکو Catalyst 9800
امروزه با رشد دستگاه های مبتنی بر تکنولوژی های جدید بی سیم مانند Wi-Fi 6 و همچنین با رشد بی سابقه تجهیزات شبکه و چالش هایی که مدیران بصورت روزانه با آنها روبرو هستند، بیش از پیش نیاز به زیرساختی هم برای شبکه های بی سیم احساس میشود که با آن نقاط اتصال را (Access Point) و نحوه ارائه سرویس به کاربران موبایل را فراهم کرد.

محصول WLC 9800 سیسکو  با بهره مندی از سیستم عامل پرقدرت سیسکو IOS XE بهترین انتخاب برای شبکه های در حال رشد و سازمان های پیشرفته میباشد. این وایرلس کنترلر سیسکو میتواند هم بصورت فیزیکی تهیه شده و هم بصورت مجازی برروی زیرساخت مجازی مانندVMware  و یا کلود راه اندازی گردد.

مطالعه
DROP CAP چیست؟ چگونگی کار با DROP CAP

انواع وایرلس کنترلر سیسکو

سری وایرلس کنترلر کاتالیست ۹۸۰۰ سیسکو در سه مدل فیزیکی و یک مدل مجازی قابلیت راه اندازی در شبکه را دارند.

    • وایرلس کنترلر C9800-80این محصول، برای شبکه های پیشرفته، توانایی پشتیبانی از حداکثر ۶۰۰۰ نقطه اتصال و تا ۶۴۰۰ کاربر شبکه را هم بوسیله اتصال با کابل اترنت و یا فیبر نوری را دارا میباشد و ظرفیتی معادل ۸۰Gbps دارد. همچنین برروی این دستگاه پورت های Uplink مختلف تا سرعت ۱۰۰GE و با استفاده از مازول های مختلف قابل دسترسی میباشد.
مشتریان میتوانند برای اطلاع از نحوه سفارش گذاری و تهیه محصولات سیسکو Catalyst با کارشناسان بازرگانی شرکت سورنا ارتباط برقرار کنند.
  • وایرلس کنترلر C9800-40این دستگاه، برای شبکه های متوسط، توانایی پشتیبانی تا بیش از ۲۰۰۰ اکسس پوینت و تا ۳۲۰۰ کاربر شبکه را هم بوسیله اتصال با کابل اترنت و یا فیبر نوری را دارا میباشد و ظرفیتی معادل ۴۰Gbps دارد.
  • وایرلس کنترلر Cisco Catalyst 9800-CL:این وایرلس کنترلر مجازی سیسکو امکان نصب و راه اندازی این محصول پرقدرت را برروی زیرساخت های مجازی مانند VMware دارا میباشد.
مطالعه
بهترین نرم افزار مدیریت فرآیند

ماژول وایرلس کنترلر برای سوئیچ سیسکو سری ۹۰۰۰

بعنوان یکی از قابلیت های سوئیچ های کاتالیست ۹۰۰۰ سیسکو، یک ماژول WLC بصورت پیش فرض نصب میباشد که با فعالسازی آن، قابلیت مدیریت نقاط اتصال بی سیم شبکه نیز برروی سویچ فعال شده و مدیران میتوانند از ۲۰۰ نقطه اتصال (AP) و تا ۴۰۰۰ کاربر پشتیبانی نمایند. این ویژگی با بهره گیری از قابلیت های فوق العاده و منعطف سیستم عامل IOS XE امکان پذیر میباشد.

لایسنس WLC 9800 سیسکو

این محصول مانند سوئیچ کاتالیست سیسکو سری ۹۰۰۰ از لایسنس های اسمارت پشتیبانی نموده و مشتریان میتوانند تمامی لایسنس های خریداری شده را توسط پنل مدیریت هوشمند سیسکو، نظارت و کنترل نمایند. همچنین بعنوان راه حلی آفلاین و راحتر، با استفاده لایسنس PLR وایرلس کنترلر سیسکو، امکان فعالسازی تمامی قابلیت های این محصول بصورت دائمی و فول ممکن میباشد.

مطالعه
اجرای برنامه ها و بازیهای قدیمی در ویندوز 10
aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.