رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

۵ ایده ثروت ساز تولید محتوا

در این مظلب سعی کرده ایم بتوانیم ایده های جذابی به شما کاربران در راستای جذب مخاطب بیشتر، فروش بیشتر و درنهایت افزایش ثروت ارائه دهیم. با توجه به اینکه تمامی ۵ ایده ثروت ساز تولید محتوا که در این محتوا به شما معرفی می شوند بسیار کاربردی و دارای طیف گسترده ای می باشند. شما این امکان را دارید تا از این نوع تولید محتوا در وب سایت، اینستاگرام، تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی استفاده کنید. مواردی را که در ادامه این مطلب مطالعه میفرمایید توضیحات مختصری از آموزش تولید محتوا می باشد. تمامی بخش ها بصورت کامل و جامع در وبسایت آکادمی رسا موجوده.

مطالعه
5 روش کسب درآمد از اینستاگرام بدون اینکه اینفئولنسر باشیم

 

  1. اولین ایده ای که به آن اشاره می کنیم تولید راهنمای استفاده از محصول می باشد. بی شک تمام مجموعه ها و کسب و کار ها محصول یا خدمت خاص خود را دارند. پس در نتیجه با تولید محتوای راهنمای استفاده از محصول، هم به کاربر خود نسبت به سهولت استفاده از محصول یا خدمتتان کمک کرده اید، هم محتوا جذاب خود را برای شبکه های اجتماعی و وب سایت آماده دارید.

 

  1. دومین ایده، آموزش تعمیر محصول است. شما محصولی دارید که تحت هر شرایطی امکان خراب شدن و یا از کار افتادن دارد، پس نوع دیگر تولید محتوا مفید برای شما، تولید آموزش تعمیر محصول با جزئیات کامل می باشد.
مطالعه
روش جلوگیری از هک شدن تلگرام

 

  1. سومین ایده، مربوط به دلایل کاربردی بودن محصول یا خدمات شما است. شما می توانید با تولید ویدئو، پادکست، عکس و… دلایل اینکه چرا کاربران باید محصول شما را انتخاب کنند و در صورت انتخاب، کدام نیاز آنها رفع می شود، توضیحاتی ارائه دهید و آن توضیحات را در قالب محتوای تولید شده در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

 

  1. ایده چهارمی که برای شما در نظر گرفته ایم این است که بخشی از اطلاعات خودتان که مربوط به محصول یا خدمتتان است را تحت عنوان هدیه به کاربران ارائه دهید.

 

  1. آخرین نکته در این آموزش ساخت محتوا با استفاده از راهنمای خرید محصول می باشد. به عنوان مثال شما می توانید تمام مراحل خرید از سایت و یا نحوه خرید حضوری را به کاربران توضیح دهید.
aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.