رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

۷ روش افزایش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام، محبوب ترین فضای مجازی ایرانیان و یکی از قدرتمند ترین عناصر مجازی دنیا؛ امروزه به قسمت جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده است. با توجه به فراگیر بودن اینستاگرام، تعداد بالای مزاحمان و هکرها چیز دور از ذهنی نیست. در این مقاله تمام راه هایی که میتواند از شما در برابر این افراد محافظت کند و به شما در افزایش امنیت کمک کند را بررسی می‌کنیم.

رمز عبور

یکی از بدیهی ترین مواردی که در بحث امنیت اینستاگرام وجود دارد رمز عبور است. داشتن رمز عبور قوی کار افراد دیگر برای نفوذ به اکانت شما را بسیار سخت می‌کند.

همچنین فراموش نکنید که از یک رمز برای ۲ اکانت استفاده نکنید.

مطالعه
ثابت کردن جای آیکون ها روی دسکتاپ

خود برنامه

برنامه اینستاگرام را از منابع معتبر دانلود کنید. همچنین فراموش نکنید که با استفاده از برنامه های غیر رسمی احتمال وقوع خطرات را برای اکانتتان بیشتر میکنید.

اینستاگرام همیشه در حال برطرف کردن حفره های امنیتی است. این آپدیت ها به صورت آپدیت های دوره ای منتشر میشوند. سعی کنید همیشه برنامه اینستاگرام خود را آپدیت نگه دارید.

عدم استفاده از برنامه های جانبی

از برنامه های جانبی مثل سکه بگیر و فالوور بگیر و امثال این موارد استفاده نکنید. دلیلش هم واضح است. شما رمز عبورتان را در اختیار فرد دیگری قرار میدهید. تمام چیزی که در اکانتتان دارید میتواند در عرض چند ثانیه در تمام اینترنت منتشر شود. تمام رمز عبورها و مواردی که ممکن است در پیام های شخصیتان در اینستاگرام نوشته باشید میتواند تبدیل به ابزاری برای اخاذی از خودتان شود.

مطالعه
انواع تیزر تبلیغاتی: راه‌هایی برای ایجاد تبلیغات جذاب و موثر

شماره تلفن

برای راحتی در بازیابی اکانتتان حتما توصیه میکنیم که شماره تلفنتان را به اکانت اینستاگرام خود متصل کنید. این کار باعث میشود تا شما بتوانید از قابلیت هایی مثل تایید دو مرحله ای استفاده کنید.

ایمیل

ایمیل هم مانند شماره تلفن میتواند بازیابی اکانت شما را بسیار راحت تر کند. البته با اضافه کردن این موارد به اکانت اینستاگرامتان، امنیت اینستاگرام خود را افزایش می دهید و کار هک کردن آن هم به مراتب سخت تر میشود.

تایید دو مرحله ای

یکی از مواردی که اینستاگرام در زمینه افزایش امنیت معرفی کرده است، تایید دو مرحله ای است. فعالسازی آن هم بسیار ساده است. فقط کافیست طبق این مطلب پیش بروید.

مطالعه
انواع مموری ­های سرورهای HPE نسل 10

چک کردن فعالیت ها

اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که بر تمام ورودها به اکانتتان اطلاع داشته باشید. با چک کردن این ثبت ها، اگر هر کدام از ورود ها شما نبودید، به سرعت اقدام به عوض کردن رمز کنید و برنامه های جانبی اینستاگرام را از گوشی خود پاک کنید.

جمع بندی

برای بالا بردن امنیت اینستاگرام از روش های زیادی میتوان استفاده کرد. در این مقاله چند راه برای این کار پیشنهاد شد. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

منبع

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.