رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

بهترین جاهای دیدنی دبی

دبی به خاطر جاذبه های دیدنی مانند برج خلیفه (بلندترین ساختمان جهان) و مراکز خریدی که با آکواریوم های ماموت و دامنه های اسکی سرپوشیده کامل می شوند، مشهور است. برای اطلاعات بیشتر و دیدن جاذبه های دیگر می توانید به سایت گردشگری ونیچ سر بزنید.

Dubai 1 - بهترین جاهای دیدنی دبی

۱. دیدن منظره شهر مشهور دبی در برج خلیفه

ساختمان برجسته دبی و جاذبه توریستی عمده برج خلیفه است که در ۸۲۹٫۸ متر بلندترین ساختمان جهان و مشهورترین نقاط مورد علاقه این شهر است. برای اکثر بازدید کنندگان، سفر به عرشه مشاهده در طبقه ۱۲۴ در اینجا باید انجام دهد در حالی که در شهرستان است. دیدگاه ها در سراسر خط آسمان شهر از دیدگاه چشم این پرنده به سادگی سرسام آور است.

مطالعه
معرفی جاذبه های گردشگری سرعین اردبیل

برج خلیفه - بهترین جاهای دیدنی دبی

۲. کشف تاریخ امارات متحده عربی در موزه دبی

موزه عالی دبی در قلعه الفهدی قرار دارد که در سال ۱۷۸۷ برای دفاع از دبی کریک ساخته شد. دیوارهای قلعه از بلوک های مرجانی سنتی ساخته شده و به همراه آهک نگهداری می شوند. طبقه فوقانی توسط قطب های چوبی پشتیبانی می شود، و سقف از فروندهای نخل، گل، و گچ ساخته شده است. این قلعه در تاریخ خود به عنوان اقامتگاه خانواده حاکم، کرسی دولت، پادگان و زندان خدمت کرده است. این موزه که در سال ۱۹۷۱ (و دوباره به طور گسترده در سال ۱۹۹۵) ترمیم شد، هم اکنون موزه برتر این شهر است.

مطالعه
5 جاذبه های توریستی دارای رتبه بالا در جهان

موزه دبی - بهترین جاهای دیدنی دبی

۳. راه رفتن در تاریخ در محله الفهدی (دبی قدیمی)

محله الفهدی (که قبلاً شناخته می شد و گاهی هنوز هم از آن به عنوان محله بستقیه نام می برد) در اواخر قرن ۱۹ ساخته شد تا خانه بازرگانان ثروتمند ایرانی باشد که عمدتاً در مروارید و منسوجات به آن ها می پرداخت و به دلیل تجارت بدون مالیات و دسترسی به خور دبی به دبی فریب خورده بودند .

الفهدی بخش شرقی بر دبی را در امتداد نهر اشغال می کند و ساختمان های مرجانی و سنگ آهک در اینجا، بسیاری با دیوارهای صدر با برج های بادی، به طور عالی حفظ شده اند. باد برج ارائه خانه ها در اینجا با شکل اولیه تهویه مطبوع – باد به دام افتاده در برج به خانه ها قیف شد. بازرگانان ایرانی به احتمال زیاد این عنصر معماری (رایج در خانه های ساحلی ایران) را از کشور خود به خلیج پیوند می دادند.

مطالعه
مقایسه منطقه سعادت آباد و زعفرانیه

دبی قدیمی - بهترین جاهای دیدنی دبی

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.