رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر پسورد به ایمیل شما ارسال شود

Please briefly explain why you feel this question should be reported.

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش شود.

Please briefly explain why you feel this user should be reported.

جایی برای اشتراک دانش و ساختن دنیایی بهتر!!

بهترین جا برای اشتراک ایده ها و کمک به دیگران برای انتشار بیشتر علم و دانش!!

aalan

یک سوال Latest Articles

معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

شمال کشور ایران به علت وجود دریای خزر و جاذبه های گردشگری فراوان، توجه مسافران و گردشگران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. به طور یقین تمام افراد دوست دارند وقتی به شمال سفر می کند، بهترین ویلاها را رزرو کنند و چند روزی را در طبیعت بگذرانند. اگر شما نیز علاقه مندید با هتل های جنگلی ایران بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مقاله همراه ما باشید.

هتل بام سبز رامسر

یکی از معروف ترین هتل های جنگلی ایران هتل بام سبز رامسر است که وقتی به آنجا بروید دوست ندارید آنجا را ترک کنید. این هتل در رامسر قرار دارد و رامسر یکی از بهترین شهرهای شمالی است که بیشتر آن را به خاطر طبیعت و یادگاری های تاریخی این شهر می شناسند. این شهر یک تله کابین دارد که بسیار معروف بوده و از مسیری هیجان انگیز برخوردار است. هتل بام سبز در ۷۰۰ متری سطح دریا قرار دارد که برای رفتن به آن جا باید از تله کابین استفاده کنید. این هتل در سال ۱۳۸۹ بنا شده و معروفیت آن بیشتر به دلیل موقعیت مکانی آن است که در دل کوهستان قرار دارد.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.
north hotel1 - معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

سوئیت‌ های هتل بام سبز

بدون شک، این هتل از سوییت های جذابی نیز برخوردار است و بیشتر مخصوص زوج های جوانی است که برای ماه عسل به آنجا می روند. معماری بعضی از این سوئیت ها به صورت تایتانیک است و تخت های آن به شکل کشتی ساخته‌شده‌اند. از جمله سوئیت های معروف هتل، سوئیت یاس است که از سبک معماری بسیار جذابی استفاده کرده و به آفتاب کالیفرنیا نیز مشهور است. این سوئیت دارای چیدمان نیمه کلاسیک، پنجره های سراسری و رنگ آمیزی ملایم است. از دیگر سوئیت های معروف این هتل می‌توان به سوئیت کاملیا، سوئیت مگنولیا، سوئیت نرگس و رز اشاره کرد که در هر کدام از طراحی بی نظیر، چیدمان شیک و دلنشینی استفاده شده‌است.
north hotel4 - معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

مطالعه
سفر به ماسوله و اقامت در آن

امکانات هتل بام سبز رامسر

امکانات و تجهیزات از دیگر فاکتورهای مهمی است که هر هتل باید داشته باشد. این امکانات شامل شهربازی، اینترنت رایگان، صبحانه، اتاق بازی، رستوران، امکانات تفریحی و ورزشی، خانه داری و روم سرویس، فست فود و تله کابین است.

هتل تنکاپارسه تنکابن

اگر دوست دارید در یک هتل خلوت اقامت کنید هتل تنکاپارسه تنکابن بهترین گزینه است. این هتل در شمال قرار دارد و در ارتفاعات تنکابن واقع شده است. چند سالی هست که از تاسیس این هتل می گذرد؛ بنابراین این هتل نوساز بوده و از اتاق های دو تخته دبل، سوئیت رویال سه تخته و مستر ویژه سه تخته برخوردار بوده؛ همچنین کلیه اتاق های آن دارای یخچال، تلویزیون، چای ساز، سرویس ایرانی و فرنگی، میز توالت و مبلمان است. همین‌طور این هتل به صورت چوبی و بتنی طراحی‌شده و فاصله ۳۰ کیلومتری با ساحل دریا دارد.
north hotel2 - معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

مجتمع اقامتی چالدره

این هتل بسیار زیبا در شهر زیبای تنکابن و در دل جنگل‌های مه‌گرفته شمال قرار گرفته‌است. مجتمع اقامتی چالدره در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و بعد از آن دوباره در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. بعد از به روز رسانی مجددی که داشت سعی کرد امکانات بیشتری را برای گردشگران فراهم کند. این هتل از دیواره های چوبی طراحی‌شده و چشم انداز سرسبز و زیبایی دارد.
north hotel5 - معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

اقامتگاه بوم گردی جنت

از دیگر هتل های معروف جنگلی می توان به بوم گردی جنت اشاره کرد. برای سفر به این شهر ابتدا باید به رامسر بروید و سپس در روستایی به نام جنت رودبار آن را پیدا کنید. این هتل از معماری سنتی طراحی‌شده و قدمت آن به بیش از ۳۰ سال برمی‌گردد. این اقامتگاه در ییلاق رامسر قرار گرفته و از تمام شلوغی ها به دور است. بنابراین اگر قصد دارید به جای آرام و بکر سفر کنید این گزینه بهترین پیشنهاد است.
north hote8 - معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

مطالعه
محله جوباره اصفهان، محله همزیستی ادیان!

اقامتگاه بوم گردی کلچال

این اقامتگاه در ۱۴ کیلومتری شهر تنکابن، ۱۵ کیلومتری دریای خزر و در روستای گاو پشته ساخته‌شده است. اقامتگاه بوم گردی کلچال که در کوه و جنگل واقع‌شده، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته‌است. سوئیت های این هتل از سقف های شیب دار و چوبی طراحی شده‌اند و از ویژگی های بارز این هتل می‌توان به فاصله نزدیک آن به جاذبه های گردشگری اشاره کرد.
north hotel8 - معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

اقامتگاه بوم گردی نسا

از دیگر هتل های جنگلی شمال واقع در روستای یوج می‌ توان به اقامتگاه بوم گردی نسا اشاره کرد. این هتل به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات بلند، یکی از جذاب ترین هتل های شمالی به شمار می آید که در ۴۸ کیلومتری شهر تنکابن قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. تنها عیب این منطقه آنتن دهی ضعیف است، آن هم به دلیل فاصله زیاد با شهر است.
north hotel3 - معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

هتل جنگلی سالاردره

این اقامتگاه به صورت یکجا دارای ویلا، آپارتمان و سوئیت است. با توجه به واحدهای متنوعی که دارد می تواند به آسانی پاسخگوی هر سلیقه ای باشد. سوئیت های این هتل صورت دو خوابه بوده و گاهی اوقات برای خانواده های ۳ تا ۷ نفری نیز مناسب است. سالار دره یکی از اقامتگاه های شناخته شده در هتل های جنگلی شمال بوده که دارای امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، کافی شاپ، سرویس فرنگی، حمام، تلویزیون، سالن بیلیارد، تنیس، کافی شاپ، رستوران، چایخانه و دیگر موارد است. با توجه به نظر کاربران می توان گفت که این اقامتگاه صبحانه های بسیار عالی ارائه می دهد و قیمت این هتل بسیار به صرفه بوده و می توان با خیالی راحت اتاق‌های آن را رزرو کرد.
north hotel6 - معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

مطالعه
جنگل راش کجاست؟

اقامتگاه بوم گردی خانه مادرجون

از بهترین هتل های جنگلی شمال می توان به اقامتگاه بوم گردی خانه مادر جان اشاره کرد که در سال ۱۳۹۵ بازسازی شد. این کار کاملا به صورت سنتی بوده و همه چیز به معماری و سبک قدیمی طراحی شده‌است.
north hotel7 - معرفی هتل های جنگلی و اقامتگاه های بومگردی شمال

قیمت هتل های جنگلی در شمال

با توجه به اینکه هر یک از این هتل ها دارای امکانات و خدمات مختلفی هستند، لذا هر کدام که از کیفیت بهتری برخوردار باشد مطمئنا هزینه اقامت بیشتری نیز خواهد داشت. البته فراموش نشود که عوامل دیگری مانند مدت زمان اقامت، شرایط آب و هوایی، تعطیلات، مناسبت‌ ها و دیگر موارد روی هزینه ها تاثیر می گذارند.

کلام پایانی

امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را کرده باشید. همانطور که در مقاله بالا نیز اشاره کردیم هتل های جنگلی ایران مکان مناسبی برای خلوت کردن و انس گرفتن با طبیعت هستند که هتل بام سبز، کلکچال و سالار دره از مهم‌ ترین هتل های جنگلی شمال به شمار می روند.

مجموعه املاک داران با عرضه فعالیت های وسیع در زمینه ساخت و ساز و خرید و فروش، بستر مناسبی را در حوزه املاک پدیدار کرده اند. این فعالیت ها شامل خرید آپارتمان در اصفهان، مشاوره حقوقی املاک تلفنی، رهن و اجاره آپارتمان در اصفهان، مشارکت در ساخت ، خرید زمین و خانه کلنگی در اصفهان، تهاتر ملک و غیره می شوند.

 

 

aalan

نوشته ها مرتبط

ارسال دیدگاه

You must login to add a new comment.