aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. روش تایپ ۱۰ انگشتی مهارتی است که به شما امکان می دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه کلید، با سرعتی بیش از 5برابر افراد عادی (180حرف در دقیقه) تایپ نمایید. با برخی از تمرین ها و قرار دادن صحیح انگشت ها می توانید بدون نگاه کردن به صفحه کلید تایپ کنید. با تمرین مستمر، می توانید میزان خطای خود را به میزان قاادامه مطلب ...

    روش تایپ ۱۰ انگشتی مهارتی است که به شما امکان می دهد تا بدون نگاه کردن به صفحه کلید، با سرعتی بیش از ۵برابر افراد عادی (۱۸۰حرف در دقیقه) تایپ نمایید.

    با برخی از تمرین ها و قرار دادن صحیح انگشت ها می توانید بدون نگاه کردن به صفحه کلید تایپ کنید. با تمرین مستمر، می توانید میزان خطای خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده و سرعت تایپ خود را همزمان افزایش دهید.

    آموزش روش تایپ ۱۰ انگشتی

    در تایپ ۱۰ انگشتی، انگشتان شما یک موقعیت شروع ثابت را دارند، از آنجا می توانید به هر کلید دیگری که نیاز دارید برسید. انگشتان دست چپ شما روی کلیدهای A ، S ، D و F قرار گرفته اند. انگشتان دست راست روی کلیدهای J ، K ، L و ؟ قرار دارند. انگشتان شست روی کلید فاصله قرار دارد.

    روش تایپ ۱۰ انگشتی

    نکته: شما می توانید موقعیت اصلی را بدون نگاه کردن به صفحه کلید خود پیدا کنید. کلیدهای F و J ، جایی که انگشتان اشاره شما قرار گرفته اند ، یک برامدگی کوچک دارند. به این ترتیب می توانید احساس کنید که انگشتان اشاره را در کجا قرار دهید ، بقیه انگشتان شما بر این اساس قرار می گیرند.

    دو انگشت سبابه خود را روی دکمه SPACE مستقر نموده و ۶ انگشت باقیمانده را به ترتیب روی دکمه های کنار حروف F و J بگذارید. (البته بدون فشردن دکمه ها) با مستقر شدن دستتان در این حالت، موقعیت تمامی دیگر کلیدها، نسبت به این ۸ کلید ردیف وسط، قابل دسترس می باشد. این ۸ دکمه را کلیدهای خانه (HOME KEYS) می نامند.

    لازم به یادآوری است که علت مرتب نبودن دکمه های صفحه کلید به ترتیب الفبایی، آرایش آنها به ترتیب میزان کارایی است. ۸ کلید خانه، پرکاربردترین حروف صفحه کلید به شمار می روند.

    هر انگشت باید چندین کلید مختلف را بزند. در تصویر زیر می توانید علائم رنگی را مشاهده کنید: آنها به شما نشان می دهند کدام انگشت و کدام کلید با هم ارتباط دارند.

    آموزش تایپ 10 انگشتی

    هدف از روش ۱۰ انگشتی

    هدف این است که استفاده از صفحه کلید را در ضمیر ناخودآگاه خود حک کنید. ناخودآگاه ما به ما کمک می کند تا در عرض چند ثانیه و به طور خودکار ، بتوانیم تایپ کنیم.

    نگاه کردن و تایپ کردن ، انرژی غیرضروری را مصرف می کند. با این حال ، ترکیب مشخص انگشتها به شما کمک می کنند تا روی مهمترین نکته تمرکز کنید: محتوا.

    اصول تایپ ده انگشتی

    منبع: بیتوته

    کوچک کردن