aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. معمولا تمام تلوزیون های امروزی از کابل های HDMI پشتیبانی می کنند برای همین می توانید از این راه به راحتی کامپیوتر یا لب تاب خود را به تلوزیون متصل نمایید. اتصال رایانه به تلویزیون با کابل HDMI تمام نمایشگرها و تلویزیون های مدرن دارای پورت HDMI هستند. در بیشتر موارد ، بیش از یک عدد پورت در پشت و یا دادامه مطلب ...

    معمولا تمام تلوزیون های امروزی از کابل های HDMI پشتیبانی می کنند برای همین می توانید از این راه به راحتی کامپیوتر یا لب تاب خود را به تلوزیون متصل نمایید.

    اتصال رایانه به تلویزیون با کابل HDMI

    اتصال لپتاپ به تلویزیونتمام نمایشگرها و تلویزیون های مدرن دارای پورت HDMI هستند. در بیشتر موارد ، بیش از یک عدد پورت در پشت و یا در کنار تلویزیون قرار دارد. اکثر کامپیوترها و تعداد زیادی از لپ تاپ ها نیز این گزینه اتصال را ارائه می دهند و این گزینه را به یکی از ساده ترین راه ها برای اتصال کامپیوتر شما به تلویزیون تبدیل کرده است ، مخصوصاً با در نظر گرفتن این که فقط با یک کابل هم تصویر و هم صدا کار می کند.

     

    برای اتصال دو دستگاه ، یک سر کابل HDMI را به پورت تلویزیون و سر دیگر آن را به پورت PC وصل کنید.

    مراحل را به صورت تصویری باهم مرور می کنیم

    ۱- اتصال کابل HDMI به لب تاب

    اتصال کابل به لب تاب

    ۲- اتصال کابل HDMI به تلوزیون

    اتصال کابل HDMI به تلوزیون

    ۳- تنظیم ورودی در تلوزیون

    در این مرحله ورودی hdmi که به آن کابل اتصال را وصل کرده اید را انتخاب نمایید

    تنظیم ورودی در تلوزیون

    ۴- تنظیم خروجی در لب تاب

    در این مرحله با استفاه از دکمه های Ctrl + F8 مطابق شکل زیر استفاده کنید.

    دکمه های Ctrl + F8

    در این مرحله می توانید انواع نمایش تصویر را انتخاب نمایید مثلا نمایش تصویر در لب تاب و تلوزیون یا نمایش فقط در تلوزیون یا اینکه استفاده از دو دسکتاپ به صورت جداگانه.

    نکته: در صورتی که تصویر نامیزان یا به سایز دلخواه شما نیست یا حتی ناقص است کافیه با راست کلیک کردن در دسکتاپ و انتخاب گزینه Screen resolution رزولوشین را تغییر دهید تا تصویر متناسب با نمایشگر شما شود.

    انتخاب گزینه Screen resolution

     

    کوچک کردن