aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. چسباندن فایل های pdf آنلاین یکی از ساده ترین روش های چسباندن فایل های pdf به یکدیگر این است که از وبسایت هایی که در این زمینه طراحی شده اند استفاده کنید. اینگونه وبسایت ها فایل های مورد نظر شما را دریافت می کنند و پس از چسباندن آنها به یکدیگر نسخه ادغام شده را برای دانلود در اختیارتان قرار می دهند.ادامه مطلب ...

    چسباندن فایل های pdf آنلاین

    یکی از ساده ترین روش های چسباندن فایل های pdf به یکدیگر این است که از وبسایت هایی که در این زمینه طراحی شده اند استفاده کنید. اینگونه وبسایت ها فایل های مورد نظر شما را دریافت می کنند و پس از چسباندن آنها به یکدیگر نسخه ادغام شده را برای دانلود در اختیارتان قرار می دهند. یکی از این وبسایت ها pdfmerge نام دارد. شما می توانید برای این کار به آدرس http://www.pdfmerge.com مراجعه کنید تا صفحه ای مانند تصویر زیر برایتان نمایش داده شود. در این قسمت می توایند با انتخاب گزینه Choose File یک به یک فایل های مورد نظرتان را آپلود کنید. در نهایت روی گزینه Merge Files کلیک کنید تا در صفحه بعد فایل pdf ادغام شده شما برای دانلود آماده شود.

     

    چسباندن فایل های pdf آنلاین

     

    یکی دیگر از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کند ilovepdf نام دارد. برای استفاده از امکانات این وبسایت شما باید به آدرس http://www.ilovepdf.com/merge_pdf مراجعه کنید. سپس مطابق تصویر روی گزینه Select PDF files کلیک کنید. با این کار می توانید فایل های pdf مورد نظرتان را از کامپیوتر انتخاب کرده و آنها را آپلود کنید.

     

    چسباندن فایل های pdf

    در مرحله بعد فایل های انتخابی شما نمایش داده می شوند. گزینه Merge PDF را انتخاب کنید تا فایل ها با هم ترکیب شده و در قالب یک فایل pdf در اختیار شما قرار بگیرند.

     

    ادغام آنلاین فایل های pdf

    یکی دیگر از سایت هایی که می توانید از آن برای چسباندن فایل های pdf به یکدیگر استفاده کنید smallpdf نام دارد. برای اینکه بتوانید به صورت آنلاین از این قابلیت استفاده کنید به آدرس smallpdf.com/merge-pdf مراجعه کنید و فایل های مورد نظرتان را با درگ کردن در کادر بنفش وسط صفحه بیاندازید. اگر روی گزینه ی Choose file هم کلیک کنید می توانید فایل های pdf را از آدرس دلخواهتان در کامپیوتر آپلود کنید تا این وبسایت آنها را به یکدیگر متصل کرده و در قالب یک فایل در اختیار شما قرار دهد.

    combinepdf یکی دیگر از سایت هایی است که امکانات مختلفی در زمینه اصلاح و تغییر فرمت فایل های pdf در اختیار کاربران قرار می دهد. برای مثال می تواند این فایل ها را به فرمت های مختلفی از جمله DOC ، DOCX ، Text ، JPG و … تبدیل کرده و یا حجم آنها را کاهش دهد. برای چسباندن فایل های pdf از طریق این وبسایت به آدرس combinepdf.com مراجعه کنید و تب Combine PDF را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه ی Upload Files می توانید تا سقف ۲۰ فایل را از سیستم خود انتخاب کرد و در سایت آپلود کنید. با کلیک بر روی گزینه ی Combine فایل های مورد شما در هم ادغام می شوند.

    یکی دیگر ازروش های ادغام آنلاین فایل های pdf استفاده از وبسایت foxitsoftware.com می باشد. شما می توانید با مراجعه به این وبسایت فایل های مورد نظرتان را از طریق کامپیوتر و یا فضاهای ابری مانند Dropbox ، Google Drive و … آپلود کرده و آنها به یکدیگر بچسبانید.

    کوچک کردن