aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. تب خوانندگی در بین نوجوانان و سایر افراد بسیار داغ است. برای همین، خیلی‌ها دوست دارند بدانند که برای خوانندگی باید تمرین کنند یا تنها کسانی که استعداد خوانندگی دارند، در این رقابت تنگاتنگ موفق خواهند شد. همراه ما باشید تا بفهمید که آیا استعداد خوانندگی دارید یا نه. از کجا بفهمیم استعداد خوانندگی دارادامه مطلب ...

    تب خوانندگی در بین نوجوانان و سایر افراد بسیار داغ است. برای همین، خیلی‌ها دوست دارند بدانند که برای خوانندگی باید تمرین کنند یا تنها کسانی که استعداد خوانندگی دارند، در این رقابت تنگاتنگ موفق خواهند شد. همراه ما باشید تا بفهمید که آیا استعداد خوانندگی دارید یا نه.

    از کجا متوجه بشم که استعداد خوانندگی دارم یا خیر

    از کجا بفهمیم استعداد خوانندگی داریم؟

    ۱. افرادی که به طور ذاتی استعداد خوانندگی دارند، دائما آواز می‌خوانند.
    ۲. به نواختن سازهای موسیقی علاقه مند هستید و بدون هیچ آموزشی، خوب می‌نوازید.
    ۳. در جمع‌های دوستانه، خانوادگی و کاری می‌خوانید.
    ۴. خوانندگان را دوست دارید و همیشه حرف از آن‌ها در میان کلام شما جاری است.
    ۵. اگر نوازنده باشید، به طنین و صدای سازتان بیشتر توجه می‌کنید.
    ۶. با گوش کردن به موسیقی به دنیای دیگر سفر می‌کنید و به راحتی ناراحتی‌تان را فراموش می‌کنید.
    ۷. تنها برای گذران وقت، موسیقی و موزیک گوش نمی‌دهید.
    ۸. برای بیان احساسات خود به دیگران، موسیقی گوش می‌دهید و با آن آرام می‌شوید.
    ۹. موسیقی رابطی برای اتصال خاطرات جدید شما به خاطرات قدیم است.
    ۱۰. در فضاهای مجازی، موزیک برای دوستان‌تان ارسال می‌کنید.
    ۱۱. افراد نزدیک به شما ممکن است بگویند که به کلی شعر و موسیقی شخص شما را از یاد برده اند. شما با این واکنش ناراحت نمی‌شوید و آن‌ها را در آغوش خود می‌گیرید.

    استعداد خوانندگی در واقعیت چگونه است؟

    با خواندن نشانه‌های بالا ممکن است این گونه فکر کنید که همه آن‌ها در واقعیت وجود ندارند. برای مثال، بسیاری از خواننده‌های معروف در مصاحبه‌های خود بیان کرده اند که با ملاقات استاد بزرگی، چندین تکنیک برای خوانندگی و تحریر در آواز یاد گرفته اند، سپس به دنیای خوانندگی پا گذاشته اند و اکنون خواننده معروفی هستند.
    در پاسخ به سوالاتی که با خواندن پاراگراف پیش، ذهن شما را مشغول کرده است، متوجه می‌شوید که استعداد خوانندگی تنها دلیل برای موفق شدن یک خواننده نیست. برای مثال، فراخوان‌هایی که برای جذب خواننده منتشر می‌شود یا محافلی که با حضور اساتید بزرگ موسیقی برگزار می‌شوند، می‌تواند پلی برای راه یافتن شما در میان خوانندگان برتر موسیقی (سالار عقیلی، محمد اصفهانی، علی زند وکیلی و …) باشد.

    کوچک کردن