aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. آیا استخراج رمز ارز بیت کوین با موبایل معقول است؟ برای ورود به دنیای رمز ارزها و همچنین کسب درآمد از آن باید تجهیزاتی که این کار نیاز دارد را فراهم کنیم. همانطور که در مقاله های قبل مطالعه کردید، طریقه های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید ارز دیجیتال ” بیت کوین ” و یا رمز ارزهای دیگر استخراخ نمایید.ادامه مطلب ...

    آیا استخراج رمز ارز بیت کوین با موبایل معقول است؟

    برای ورود به دنیای رمز ارزها و همچنین کسب درآمد از آن باید تجهیزاتی که این کار نیاز دارد را فراهم کنیم. همانطور که در مقاله های قبل مطالعه کردید، طریقه های مختلفی وجود دارد تا شما بتوانید ارز دیجیتال ” بیت کوین ” و یا رمز ارزهای دیگر استخراخ نمایید.

    استخراج با ارز های دیجیتال با استفاده از گوشی امری دور از ذهن نیست اما به دلیل اینکه امکان دارد خساراتی به سخت افزار گوشی شما بخورد منطقی نباشد. زمانی که شما توسط دستگاه های ماینینگ شروع به انجام فرایند استخراج می کنید، هزینه هایی به شما تحمیل می شود، این هزینه ها شامل: برق، یک مکان مناسب، سیستم تهویه، سیستم خنک کننده و … می شود.  با این وجود عمل ماینینگ با گوشی خیلی سخت امکان پذیر است.

    شما قبل از تصمیم گیری باید معایب استخراج از طریق گوشی را در نظر داشته باشید. این معایب عبارتند از:

    1. کاهش سرعت گوشی ( زمانی که شما سیستم عامل گوشیتان را در اختیار انجام فرایند استخراج قرار می دهید، قطعا این امر موجب کند شدن گوشی شما خواهد شد و این عمل ممکن است ضررات زیادی برایتان به جا بگذارد. )
    2. کاهش عمر باطری ( زمانی که گوشی شما درر حال انجام فرایند استخراج است، باید بدون وقفه فعالیتش را ادامه دهد. شما نمی توانید هر از چند گاهی عملیات را متوقف و گوشیتان را به شارژ وصل کنید و یا اینکه گوشی را همزمان با انجام فرایند استخراج به شارژر متصل کنید. تمامی این عوامل باعث می شود تا عمر باطری گوشی شما کم شود . که این موضوع می تواند ضررات جبران ناپذیری را به سوی شما تحمیل کند. )
    3. خرابی های متعدد قطعات گوشی ( این کار توسط گوشی موجب می شود تا استهلاک قطعات گوشی بیشتر شود و همچنین این موضوع باعث می شود تا قطعات گوشی خراب شود. )
    4. داغ شدن بیش از حد گوشی ( زمانی که گوشی شما بی وقفه در حال کار باشد، باطری گوشی صدمه های زیادی می بینید. یکی از این صدمه ها داغ شدن آن است که این موضوع موجب می شود تا به قطعات دیگر فشار وارد شود و آسیب بزند. )

    آیا اپلیکیشن های ماینینگ گوشی همراه را می توان از فروشگاه گوگل پلی دانلود نمود؟

    استخراج بیت کوین با گوشی

    خیر، چندی پیش گوگل پلی تصمیم به حذف تمامی برنامه های ماینینگ گرفت و تمامی آن ها را حذف نمود.


    نرم افزار های استخراج بیت کوین نسخه سیستم عامل اندروید عبارتند از:

    برنامه Minergate :

    این اپلیکشن یکی از بهترین و شناخته شده ترین اپلیکشن های استخراج از طریق موبایل می باشد. این نرم افزار به غیر از بیت کوین قابلیت استخراج چند رمز ارز دیگر را نیز هم داد. بعضی از استفاده کنندگان از این نرم افزار در گذشته گفته اند که : این نرم افزار کارمز استفاده مقداری از توان سخت افزاری را پرداخت نمی کند.که در ادامه به آموزش برنامه Minergate می پردازیم.

    برنامه Crypto Miner  :

    شما می توانید با استفاده از این نرم افزار، هر رمز ارزی که با الگوریتم ” X11 ” توسعه داده شده است را استخراج کنید. “ Crypto Miner “ مانند نرم افزار های دیگر از ظاهر زیبایی برخوردار نمی باشد اما امکان اتصال به استخر را برایمان فراهم می کند.

    برنامه DroidMiner  :

    شما می توانید از طریق این نرم افزار از تمامی ارز هایی که از الگوریتم ” Sha-256 ” پشتیبانی می کند را استخراج نمایید. اکثر کاربرانی که از این اپلیکشن استفاده می کنند به طور کامل رضایت ندارند اما حدود ۱۰ هزار با دانلود شده است و امتیاز آن ۳ ستاره است. یکی از معایب این برنامه استفاده زیاد از باطری می باشد، تعدادی از کاربران اظهار داشتند که این نرم افزار باطری گوشیشان را زود تمام می کند.

    برنامه Electroneum :

    می توان گفت این نرم افزار تقریبا گزینه مناسبی از نظر کاربران می باشد. الکترونیوم تا کنون تقریبا یک میلیون دانلود داشته است و میانگین امتیازات کاربرها ، ۴ بوده است.

    این نرم افزار بر اساس رمز ارز الکترنیوم توسعه داده شده است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید به عنوان پاداش بیت کوین به دست آورید. شما می توانید این نرم افزار را در سایت رسمی آن دانلود و نصب نمایید.

    کوچک کردن