aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. با توجه به وضعیت حرکت جهانی به سمت زندگی‌های مبتنی بر اینترنت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد و همچنین پایین بودن هزینه راه‌اندازی این‌گونه شغل‌ها، شما اگر استعداد این کار را دارید می‌توانید وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید. از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و چند سیادامه مطلب ...

    با توجه به وضعیت حرکت جهانی به سمت زندگی‌های مبتنی بر اینترنت و استعدادی که در کشور ما وجود دارد و همچنین پایین بودن هزینه راه‌اندازی این‌گونه شغل‌ها، شما اگر استعداد این کار را دارید می‌توانید وارد یکی از شغل‌های این مجموعه شوید.

    از مزایایی این نوع شغل‌ها این است که شما در شروع فقط به دانش و چند سیستم کامپیوتری احتیاج دارید به طوری که سرمایه گذاری آن حتی از راه اندازی یک فلافل فروشی نیز کمتر است.

    برنامه نویسی

    برنامه نویسی

    برنامه نویسان نرم افزار بخصوص برنامه‌نویسی برای اپلیکیش و بازی‌های موبایل آینده فوق‌العاده روشنی پیش چشم آن‌هاست. شما در این بخش می‌توانید به ساخت اپ های خوب برای بازار داخلی و حتی خارجی بپردازید و از درآمد بالایی برخوردار شوید.

     راه‌اندازی وبسایت

    کسب و کار مبتنی بر سایت خود را راه اندازی کنید، وبسایت ها نیز در کشور ما به شدت در حال توسعه هستند، سایت شما می‌تواند آموزشی، خبری، فروشگاهی یا غیره… باشد که راه اندازی آن نیز با سرمایه‌های بسیار کم ممکن است.

    اگر بتوانید یک تیم علاقه‌مند نیز جمع کنید می‌تواند با حداقل سرمایه این سایت را راه بی اندازید. برای نمونه سایت‌های مانند مامان پز، دیجی کالا، زومیت، کجارو و…. از نمونه‌هایی هستند که در این کار به خوبی درخشیده‌اند.

    در مورد راه‌اندازی کسب و کار آنلاین این مقاله را بخوانید.

    ایجاد اپلیکیشن

    ایجاد اپلیکیشن

    شما می‌توانید یک کسب و کار را روی اپلیکیشن ببرید، مانند همین اسنپ، دیوار یا هر چیز دیگری که امروزه به صورت سنتی انجام می‌شود و شما فرصت آن را دارید که یک مدل جدید آن را پیاده کنید.

    کارهای بسیار دیگری مانند نویسندگی، مترجمی، طراح سایت، طراح گرافیک و هزاران شغل دیگر وجود دارد که می‌تواند از طریق اینترنت به دیگران خدمت رسانی کند و درآمد خوبی را کسب کند.

    کوچک کردن