aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. برای انتخاب عطر تنها پسندیدن رایحه عطر دلخواه خود کافی نیست بلکه باید برای انتخاب عطر ، نوع پوست و شخصیت خود را نیز در نظر بگیریم زیرا عطرها و رایحه ها با شخصیت و روحیات ما رابطه مستقیم دارند و هر فرد با یک نوع رایحه ای احساس آرامش و خوشحالی می کند. همچنین برای انتخاب عطر باید پوست بدن خود را نیز بسادامه مطلب ...

    برای انتخاب عطر تنها پسندیدن رایحه عطر دلخواه خود کافی نیست بلکه باید برای انتخاب عطر ، نوع پوست و شخصیت خود را نیز در نظر بگیریم زیرا عطرها و رایحه ها با شخصیت و روحیات ما رابطه مستقیم دارند و هر فرد با یک نوع رایحه ای احساس آرامش و خوشحالی می کند.

    همچنین برای انتخاب عطر باید پوست بدن خود را نیز بسنجیم و متناسب با آن یک عطر انتخاب کنیم. در این بخش از دنیای مد نمناک شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید عطر مناسب پوست و شخصیت خود را از بین شش گروه رایحه (شیرین، گل دار، شرقی، چوبی ، چایپر و فوژه) انتخاب کنید.

    استفاده از عطر:

    عطرها با نوسانات حرارت بدن در طول روز واکنش نشان می دهند و رایحه ای متناسب با آن منتشر می کنند. برای اینکه رایحه عطر را بیشتر کنید، آن را روی نقاطی از بدن که نبض دارد بزنید (مچ دست، داخل آرنج، اطراف گردن و حتی پشت زانو. مقدار خیلی کمی عطر روی موها هم می تواند اثر طولانی مدتی داشته باشد.

    خرید عطر مناسب شخصیت

    نقش گروههای اصلی در انتخاب عطر بر اساس شخصیت

    گل دار:

    افرادی که عطرها با نت گل را می پسندند دارای روحیه ای لطیف و احساساتی هستند . گل هایی مانند بنفشه، رز و زنبق مخصوص آقایان و باقی گل ها برای عطرهای زنانه مناسب است.

    مرکبات:

    افرادی که عطرهایی با گروه بویایی مرکبات مانند نت های لیمو، پرتقال، برگاموت، گریپ فروت و نارنگی را می پسندند ، شخصیتی اکتیو، پرانرژی و سرزنده دارند. عطرهای با بوی مرکبات برای تابستان بسیار مناسبند.

    شرقی:

    افرادی که از عطرهای با گروه بویایی شرقی که ترکیبی از ادویه های خوشبو مانند وانیلی، گل دار، فوژه، چوبی و تند هستند ، استفاده می کنند ماجراجو، کنجکاو، ریسک پذیر هستند.

    چوبی:

    گروه بویایی چوبی به چند دسته اقیانوسی، چیپر، آروماتیک، گلی مشک و ادویه ای تقسیم می شود و اشخاصی که این عطرها را انتخاب می کنند نمادی از قدرت، استواری و منطق گرایی دارند.

    کدام عطر؟ کدام شخصیت؟

    کدام شخصیت ها به چه رایحه هایی علاقمند هستند؟

    عطر با رایحه تند

    افرادی که عطرهای با رایحه تند را می پسندند دارای اعتماد به نفس بالا هستند و باهوش، مدیریت قوی، استوار از ویژگی های شخصیتی آنهاست. این افراد با استشمام عطرهای تند روحیه شاداب و سرزنده ای پیدا می کنند.

    عطر با رایحه تلخ

    افرادی که عطرهای با رایحه تلخ را می پسندند ، شخصیتی با انگیزه بالا دارند که مایل نیستند تا زندگی شان زیاد دست خوش تغییرات باشد، فعال بوده و ورزش یکی از علایق آنهاست.

    دنیای مد نمناک اشاره کرده است که شخصیت افرادی که عطرهای تلخ را استفاده می کنند طوری است که مدام اصرار دارند همه چیز طبق نظرشان پیش برود و در غیر اینصورت عصبانی می شوند اما عصبانیت خود را بروز نمی دهند.

    عطر با رایحه ملایم

    افرادی که از عطرهای ملایم استفاده می کنند ، افرادی آنها احساساتی، آرام، اسرارآمیزهستند و قلبی بزرگ دارند و در بین دوستان و خانواده خود بسیار محبوب هستند. این افراد خودخواه نیستند و خیلی سریع مشکلات زندگی خود را فراموش می کنند . آنها بهانه گیرند و خیلی زود عصبی می شوند و در کمترین زمان اعتماد باقی افراد را به دست می آورند.

    عطر با رایحه خنک

    افرادی که از عطرهای خنک استفاده می کنند ، مدیریت و برنامه ریزی دقیق دارند و هیچگاه وقت خود را برای مسائل بیهوده هدر نمی دهند. آنها هدفشان مشخص است و برای رسیدن به آن، برنامه ریزی کرده و اصولی پیش می روند.

    شخصیت شناسی با عطرها

    آیا می توان از روی عطر شخصیت افراد را شناخت؟

    عطر با رایحه گرم

    افرادی که عطر با رایحه گرم را می پسندند مسئولیت پذیری زیادی دارند و برای حفظ و انجام مسئولیت هایی که برعهده می گیرند می دانند که باید چگونه رفتار کنند. آنها بسیار احساساتی هستند و در برابر مسائل زندگی اغلب واکنش های شدیدی نشان می دهند . این افراد بسیار خون گرم و همراه و مشاور خوبی برای خانواده و دوستان هستند .

    عطر با رایحه شیرین

    افراد علاقمند به عطرهای شیرین ، هم صحبت خوبی برای همه هستند و می توان به راحتی و بدون دغدغه با آنها درد و دل کرد و مشورت گرفت. این افراد همیشه در حال یاد گرفتن هستند و بسیار شوخ طبعند. این اشخاص حساس و زود رنج می باشند در حدی که خیلی زود عصبی شده اما خیلی دیر افراد را می بخشند.آنها برای رسیدن به اهداف خود بسیار پر تلاشند.

    نکاتی برای انتخاب بهترین عطر برای شخصیت

    رایحه ای را که دوست دارید را انتخاب کنید.

    عطر و صفات شخصیتی با هم ارتباط تنگاتنگی دارند پس با توجه به شخصیت فرد عطر بخرید.

    اگر دوستتان روحیه سر زنده ای دارد ، رایحه رز و انگور سیاه انتخاب کنید.

    برای پدر خود عطری با رایحه هل، اسطوخودوس و دارچین انتخاب کنید که در این مورد در مطلب هدیه و کادوی روز پدر در دنیای مد نمناک بیشتر توضیح دادیم.

    برای عشقتان رایحه لیمو، سدر، ماندارین و خزه بلوط انتخاب کنید.

    خرید عطر برای شخصیت های مهم زندگی

    بهترین عطر برای نوع پوست شما:

    همیشه عطر را روی پوستتان اسپری کنید. قبل از زدن عطر نوع پوستتان را هم در نظر داشته باشید.

    پوست های چرب و مرطوب:

    افرادی که پوست هایی چرب و مرطوب دارند و فعالیت شیمیایی بدنشان بیشتر است باید برای ماندگاری بیشتر عطرشان از عطرهایی که کمتر با عطر مشک و بیشتر با عطر میوه ها و گل ها ساخته شده باشد استفاده کنند.

    پوستهای خشک:

    اثر عطر روی پوست خشک زودتر از بین می رود. پس برای اینکه تاثیر آن را طولانی تر کنید، قبل از استفاده از آن مرطوب کننده بزنید. توجه داشته باشید که استفاده زیاد از عطر نیز باعث خشک شدن هر چه بیشتر و خراب شدن پوست می شود.

    پوست های حساس:

    افرادی که پوست حساس دارند بهتر است از عطرها استفاده کنند که همه ترکیباتشان از مواد طبیعی باشند.

    کوچک کردن