aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. روش های دریافت قبض برق با پیامک برای دریافت قبض برق با پیامک اول باید شمارۀ همراه کسی را که معمولاً قبض برق را پرداخت می‌کند، در سیستم ثبت کنید. این شخص می‌تواند مدیر ساختمان، پدر خانواده یا مالک (برای مستاجران) باشد. برای ثبت شماره همراه‌ در سیستم اداره برق دو راه دارید: وارد سایت اداره برق استان خادامه مطلب ...

    روش های دریافت قبض برق با پیامک

    برای دریافت قبض برق با پیامک اول باید شمارۀ همراه کسی را که معمولاً قبض برق را پرداخت می‌کند، در سیستم ثبت کنید. این شخص می‌تواند مدیر ساختمان، پدر خانواده یا مالک (برای مستاجران) باشد.

    روش های دریافت قبض برق با پیامک

    برای ثبت شماره همراه‌ در سیستم اداره برق دو راه دارید:

    • وارد سایت اداره برق استان خودتان شوید و شماره تلفن‌تان را برای حذف قبض کاغذی و دریافت آن به‌صورت پیامک ثبت کنید
    • شناسه قبض واحد که روی قبض برق کاغذی نوشته شده را برای شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ ارسال کنید

    ارسال شناسه قبض برق

    ارسال شناسه قبض برقهمانطور که در عکس می‌بینید، پیامی برایتان ارسال می‌شود که نشان‌دهندۀ ثبت شماره همراه شما در سیستم است. توجه داشته باشید که شماره قبض را با خط کسی ارسال کنید که قرار است پول برق را پرداخت کند.

    اگر هم زمانی محل زندگیتان را عوض کردید، اول باید شناسه قبض محل قبلی را به صورت زیر به شماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ بفرستید تا شماره موبایل شما از سیستم حذف شود. بعد از اینکه پیام زیر را دریافت کردید، مانند قبل باید شناسه قبض محل جدید را همراه با کد ۱*قبض برق پیامک

    ارسال کنید تا شماره موبایلتان برای آدرس جدید در سیستم ثبت شود.

    روش دوم، دریافت قبض برق با شماره ثابت ۱۵۲۱

    راه دیگر دریافت قبض این است که با شماره ۱۵۲۱ تماس بگیرید و شناسۀ قبضتان را همراه با کلید مربع وارد کنید تا مبلغ قابل پرداخت را به شما اعلام کنند. در‌صورتی که تمایل داشتید، می‌توانید از طریق این تلفن گویا و با استفاده از رمز دوم کارت بانکی‌ صورتحساب را پرداخت کنید.

    روش سوم: دریافت قبض برق از سایت اداره برق استان خودتان

    وارد سایت اداره برق استان شوید و گزینۀ پرداخت اینترنتی قبض را انتخاب کنید. به‌طور مثال عکس زیر را که مربوط به سایت اداره برق استان تهران است، در نظر بگیرید:

    در قسمتی که علامت زدم شناسه قبضدریافت قبض برق از سایت اداره برق

    را وارد کنید تا سیستم قبض شما را نمایش دهد. از همین صفحه می‌توانید اگر خواستید، قبض برق‌تان را پرینت بگیرید.

    کوچک کردن