aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. بیانسه نولز در سال 1981 به دنیا آمد و از اوایل زندگی استعدادهای او نمایان بود. با این حال رسیدن به موفقیت برای کویین بی بدون گذشتن از مسیر شکست‌ها ممکن نبود. برای او، شکست‌ها از همان ابتدای راه آغاز شد ولی این زمین خوردن‌ها هیچ‌گاه باعث نشد بیانسه از پیگیری رویاهای خود دست بکشد. قبل از تک‌خوانی بیانادامه مطلب ...

    بیانسه نولز

    بیانسه نولز در سال ۱۹۸۱ به دنیا آمد و از اوایل زندگی استعدادهای او نمایان بود. با این حال رسیدن به موفقیت برای کویین بی بدون گذشتن از مسیر شکست‌ها ممکن نبود. برای او، شکست‌ها از همان ابتدای راه آغاز شد ولی این زمین خوردن‌ها هیچ‌گاه باعث نشد بیانسه از پیگیری رویاهای خود دست بکشد. قبل از تک‌خوانی بیانسه و قبل از عضویت در گروه «سرنوشت» کودک او در گروه موسیقی «سبک دخترانه» عضویت داشت. گروه سبک دخترانه یک گروه از دختران جوان بود که اعضای آن با برنامه استعدادیابی انتخاب شده بودند. زمانی که این گروه از هم پاشید بیانسه تنها نه سال داشت و با این اتفاق او واقعاً خرد شد. سپس پدر بیانسه، متیو نولز این گروه را دوباره برپا کرد و خودش مدیریت پژوه را بر عهده گرفت. به همین دلیل او مجبور شد از کار تمام‌وقت خود به عنوان فروشنده لوازم پزشکی استعفا دهد و به همین جهت فشار مالی زیادی به خانواده تحمیل شد.

    در نهایت بعد از ۸ سال نام گروه به سرنوشت کودک تغییر پیدا کرد و این اتفاق با جدا شدن شش نفر از اعضای اصلی گروه و باقی ماندن چهار عضو همراه بود. آن سال‌ها همراه با مشکلات زیادی بود. بعد از هر شکست و برگشت به عقب، بیانسه و سه دختر دیگر گروه، کلی رولند، لاتاویا رابرتسون و لتویا لاکت دوباره به جلو حرکت می‌کردند.

    در سال ۱۹۹۶ این گروه با شرکت کلمبیا ریکوردز یک قرارداد امضا کرد و به موفقیت تجاری محدودی دست پیدا کرد ولی طوفانی دیگر گروه را در خود فروبرد. رابرتسون و لاکت به زودی گروه را با ادعای اینکه نولز و رولند بیشتر مورد توجه متیو نولز هستند، گروه را ترک کردند. در نهایت دو نفر دیگر در گروه جایگزین شدند ولی نفر چهارم میشل ویلیامز این سه نفر را دور زد و گروه را ترک کرد.

    کوچک کردن