aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. این پاسخ ویرایش شده است.

    طولانی‌ترین سیگنال فضایی ممکن در سال ۱۹۷۷، تلسکوپ Big Ear Radio دانشگاه اوهایو در تحقیق هوش فرازمینی، سیگنال عجیبی دریافت کرد که با نام سیگنال «Wow» شناخته می‌شود. ستاره شناسی به نام جری آر. اِهمَن در حال دیدن داده‌ها این سیگنال را کشف کرد و آنقدر شگفت زده شد که دور آن خط کشید و نوشت «Wow». گوریلی کادامه مطلب ...

    طولانی‌ترین سیگنال فضایی ممکن

    طولانی‌ترین سیگنال فضایی ممکن

    در سال ۱۹۷۷، تلسکوپ Big Ear Radio دانشگاه اوهایو در تحقیق هوش فرازمینی، سیگنال عجیبی دریافت کرد که با نام سیگنال «Wow» شناخته می‌شود. ستاره شناسی به نام جری آر. اِهمَن در حال دیدن داده‌ها این سیگنال را کشف کرد و آنقدر شگفت زده شد که دور آن خط کشید و نوشت «Wow».

    گوریلی که گفت: حیوانات وقتی می‌میرند به یک گودال راحت می‌روند

    گوریلی که گفت: حیوانات وقتی می‌میرند به یک گودال راحت می‌روند

    گوریل محبوب «کوکو» زبان اشاره را یاد گرفت و می‌توانست از طریق آن با مردم ارتباط برقرار کند. وقتی در یک مصاحبه از فرانسین پترسون، مربی کوکو و نزدیکترین دوستش پرسیدند، گفتگویش با کوکو تا چه حد عمیق بوده است. جواب داد: کوکو با پرستارش مکالمه‌ای درباره مرگ داشته، پرستار به او یک اسکلت نشان داده و پرسیده: «این زنده است یا مرده؟» و کوکو با اشاره گفته: «مرده، پوشیده» سپس مراقب از او پرسیده «حیوانات وقتی می‌میرند کجا می‌روند؟» کوکو هم جواب داده: «یک گودال راحت» و سپس یک بوس خداحافظی فرستاده. پاسخ کوکو افراد زیادی را شگفت زده کرد و سوالات زیادی ایجاد کرد.

    آزمایش مرگبار

    آزمایش مرگبار

    در سال ۱۹۲۰ یک جلیقه ضد گلوله برای اولین بار تست شد. یک فرد خوش شانس به نام مورفی که یک افسر پلیس بود در این تست شرکت کرد. دو گلوله به قفسه سینه او شلیک شد و به گفته شاهدان، مورفی در زمان شلیک حتی پلک هم نزد.

    پیوند دندان 

    پیوند دندان 

    فکی که در بالا نشان داده شده است مربوط به فردی در قلمرو روم باستان و مربوط به ۲۵۰۰ سال پیش است. در سراسر تاریخ، مردم از روش‌های متفاوتی برای جایگزینی دندان‌ها استفاده کرده اند. برای مثال در طی تمدن روم باستان دندان‌های افراد را بعد از مرگ به افرادی که دندان‌های آن‌ها شکسته و کنده شده بود، به روش بالا متصل می‌کردند. در قرن‌های بعد افراد فقیر دندان‌های خود را برای پیوند به ثروتمندان جامعه می‌فروختند.

     

    کوچک کردن