aalan

یک سوال Latest سوالات

  1. این پاسخ ویرایش شده است.

    روش اول فهمید بلاک شدن در واتساپ برای فهمیدن بلاک شدن در واتساپ باید وضعیت Last Seen یا آخرین زمان آنلاین بودن فرد مورد نظر را بررسی کنیم. اگر اطلاعاتی از آخرین زمان آنلاین بودن فرد مشاهده نمی‌کنید احتمالا بلاک شده اید هرچند ممکن است که آن شخص نمایش آخرین زمان آنلاین بودنش را به حالت غیرفعال در آوردادامه مطلب ...

    روش اول فهمید بلاک شدن در واتساپ

    برای فهمیدن بلاک شدن در واتساپ باید وضعیت Last Seen یا آخرین زمان آنلاین بودن فرد مورد نظر را بررسی کنیم. اگر اطلاعاتی از آخرین زمان آنلاین بودن فرد مشاهده نمی‌کنید احتمالا بلاک شده اید هرچند ممکن است که آن شخص نمایش آخرین زمان آنلاین بودنش را به حالت غیرفعال در آورده باشد که در این صورت این راهکار به تنهایی برای شما موثر نخواهد بود.

    برای مشاهده آخرین زمان حضور یا آنلاین بودن مخاطب موردنظرتون باید به یکی از گفتگوهای خود مراجعه کنید، در قسمت پایین نام مخاطب آخرین زمان حضور وی در واتس آپ مشخص شده است. (مطابق عکس زیر)

    بلاک شدن در واتساپ

    روش دوم فهمیدن بلاک شدن در واتس آپ

    یکی از نشانه های بلاک شدن در واتساپ این است که پیام شما به دست مخاطب نمیرسد. در این مرحله یک پیام به مخاطب موردنظر خود ارسال کنید. در صورتی که توسط اون شخص بلاک شده باشید در کنار پیام شما فقط یک تیک کمرنگ خاکستری نمایش داده میشود ولی در غیر اینصورت هنکامی که پیام شما به دست مخاطب رسیده باشد دو تیک خاکستری و هنگامی که پیام شما دیده شده باشد دو تیک آبی در کتار پیامتان نشان داده میشود.

    البته این روش هم به تنهایی نمیتواندنشان دهنده مسدود شدن در واتس آپ باشد چون ممکن است مخاطب شما آفلاین بوده باشد.

    همچنین بعضی ترفند ها در رابطه با خواندن پیام بدون تیک خوردن آن وجود دارد که شخص مورد نظر اگر از این روش ها استفاده کند این بررسی نیز تاثیر خود را از دست می دهد.

    بلاک شدن در واتساپ فهمیدن

    کوچک کردن