aalan

یک سوال Latest سوالات

Ahmad
کاربر

از کجا متوجه بشم که استعداد خوانندگی دارم یا خیر؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. هرکاری نیاز به مهارت و تمرین داره. فارغ از اینکه استعداد دارید یا نه اول باید ببینید چقدر پشتکار زیادی دارید. قطعا با پشتکار و پیگیری می تونید موفق بشید. اما برای بررسی استعداد هم بهتره با یه متخصص موسیقی مشورت کنید. اونا با یه سری بررسی ها می تونن ویژگی های صداتونو بررسی کنن. می تونید از سایت پورپرادامه مطلب ...

    هرکاری نیاز به مهارت و تمرین داره. فارغ از اینکه استعداد دارید یا نه اول باید ببینید چقدر پشتکار زیادی دارید. قطعا با پشتکار و پیگیری می تونید موفق بشید. اما برای بررسی استعداد هم بهتره با یه متخصص موسیقی مشورت کنید. اونا با یه سری بررسی ها می تونن ویژگی های صداتونو بررسی کنن. می تونید از سایت پورپروین هم کمک بگیرید. لینکشو می زارم در زیر:

    https://pourparvin.com/singing-test/

    یه بررسی کلی هم در مورد استعدادهاتون داشته باشید بد نیست. برای اینکار هم سایت تست ای سنج رو معرفی می کنم. که تست های استعداد خوبی داره و کلا به نظرم برای انتخاب مسیر حرفه ای آدم می تونن بعضی از تست های مفید باشن. لینکشو می زارم در زیر:

    https://esanj.ir/

    بعضی نکات هم هست که به نظرم برای خواننده شدن خوب هست. سعی کنید در موردش مطالعه کنید. چون یه سری تکنیک ها هست که می تونه به شما کمک کنه که خواننده بهتری بشید یا سریع تر توی اون پیشرفت کنید. می تونید توی گوگل در مورد این موضوع جستجو کنید. توی این سایت یه سری نکات رو گفته که به نظرم مطالعه کنید بد نیست:

    https://saziha.ir/

    در کل برای خواننده شدن چند شرط به نظرم مهمه:

    ۱- استعداد که بر می گرده به هوش موسیقیایی و قدرت دستگاه صوتی شما

    ۲- پشتکار و تلاش مداوم برای کسب مهارت های لازم

    ۳- مطالعه و کسب دانش در مورد تکنیک های برندسازی خود

    «امیدوارم که مفید باشه و براتون آرزوی موفقیت دارم»

     

    کوچک کردن
  2. این همه جماعت هنرشناس و ورزش کار، در زمینه استعدادیابی، در پیچ و خم یک کوچه بن بست، گیر کرده اند! این همه سازمان پر طمطراق فرهنگی عریض و طویل با بودجه های میلیاردی، در شناسایی استعدادها، کیش و مات شده اند، ورزش قهرمانی به خاطر هدر رفت استعدادها در حال زمین خوردن است، کنکور سراسری، غلط ترین نظام استعادامه مطلب ...

    این همه جماعت هنرشناس و ورزش کار، در زمینه استعدادیابی، در پیچ و خم یک کوچه بن بست، گیر کرده اند! این همه سازمان پر طمطراق فرهنگی عریض و طویل با بودجه های میلیاردی، در شناسایی استعدادها، کیش و مات شده اند، ورزش قهرمانی به خاطر هدر رفت استعدادها در حال زمین خوردن است، کنکور سراسری، غلط ترین نظام استعدادیابی را به پا کرده است، نظامی مشکوک که خود را به یک صنعت سود آور دو هزار میلیاردی تبدیل کرده است!

    چگونه بفهمیم استعداد خوانندگی داریمبه گزارش جام جم آنلاین، حالا وسط این معرکه، رفیق ما، هفت شهر عشق را یک شبه دویده و در این کوچه، دنبال استعداد می گردد! یک رند بازاریاب، مدعی شده که ما استعداد شما را کشف می کنیم! آن هم به سادگی یک برگه آ۴، که خیلی کج، زیر علمک گاز در کوچه ای خلوت، با چسب کاغذی سفید رنگ پانسمان، نصب شده است. اما شگرد تبلیغاتی حرفه ای به نظر می رسد، آنچنان که مثل لواشک آلوچه، آب از دهان راه انداخته و در همان نگاه اول استعداد درونی آدم را برای معروف شدن، قلقک می دهد.

    همه چیز ساده و راحت و بی هزینه است: تست مجانی، معرفی مفت، واگذاری به شرکت های مجاز پخش، آن هم مجانی. البته دو تا شرط کوچولو هم، ضمیمه کار است: سن باید بین۲۱ سال تا ۳۴ سال باشد. قاعدتاً کمتر یا بیشتر از آن در این روش، شانسی برای کشف ندارد! نوع موسیقی هم باید کاملا مجاز باشد؛ بدون هیچ توضیح اضافه!

    چند وقت پیش در همین تلویزیون خودمان، مجری پرسید چطور به دنیای خوانندگی وارد شدی؟ و خواننده محبوب و پرفروش جواب داد خدا کمک کرد با شخصی ملاقات کردم که او با چند ترفند حرفه ای، ظرف چند هفته من را کشف و به بازار موسیقی معرفی و مشهورم کرد. خوش به حال موسیقی که روزهای جذابی پیش رو دارد! خوش به حال ما که داریم کشف می شویم!

    استعداد خوانندگی

    کوچک کردن
  3. تب خوانندگی در بین نوجوانان و سایر افراد بسیار داغ است. برای همین، خیلی‌ها دوست دارند بدانند که برای خوانندگی باید تمرین کنند یا تنها کسانی که استعداد خوانندگی دارند، در این رقابت تنگاتنگ موفق خواهند شد. همراه ما باشید تا بفهمید که آیا استعداد خوانندگی دارید یا نه. از کجا بفهمیم استعداد خوانندگی دارادامه مطلب ...

    تب خوانندگی در بین نوجوانان و سایر افراد بسیار داغ است. برای همین، خیلی‌ها دوست دارند بدانند که برای خوانندگی باید تمرین کنند یا تنها کسانی که استعداد خوانندگی دارند، در این رقابت تنگاتنگ موفق خواهند شد. همراه ما باشید تا بفهمید که آیا استعداد خوانندگی دارید یا نه.

    از کجا متوجه بشم که استعداد خوانندگی دارم یا خیر

    از کجا بفهمیم استعداد خوانندگی داریم؟

    ۱. افرادی که به طور ذاتی استعداد خوانندگی دارند، دائما آواز می‌خوانند.
    ۲. به نواختن سازهای موسیقی علاقه مند هستید و بدون هیچ آموزشی، خوب می‌نوازید.
    ۳. در جمع‌های دوستانه، خانوادگی و کاری می‌خوانید.
    ۴. خوانندگان را دوست دارید و همیشه حرف از آن‌ها در میان کلام شما جاری است.
    ۵. اگر نوازنده باشید، به طنین و صدای سازتان بیشتر توجه می‌کنید.
    ۶. با گوش کردن به موسیقی به دنیای دیگر سفر می‌کنید و به راحتی ناراحتی‌تان را فراموش می‌کنید.
    ۷. تنها برای گذران وقت، موسیقی و موزیک گوش نمی‌دهید.
    ۸. برای بیان احساسات خود به دیگران، موسیقی گوش می‌دهید و با آن آرام می‌شوید.
    ۹. موسیقی رابطی برای اتصال خاطرات جدید شما به خاطرات قدیم است.
    ۱۰. در فضاهای مجازی، موزیک برای دوستان‌تان ارسال می‌کنید.
    ۱۱. افراد نزدیک به شما ممکن است بگویند که به کلی شعر و موسیقی شخص شما را از یاد برده اند. شما با این واکنش ناراحت نمی‌شوید و آن‌ها را در آغوش خود می‌گیرید.

    استعداد خوانندگی در واقعیت چگونه است؟

    با خواندن نشانه‌های بالا ممکن است این گونه فکر کنید که همه آن‌ها در واقعیت وجود ندارند. برای مثال، بسیاری از خواننده‌های معروف در مصاحبه‌های خود بیان کرده اند که با ملاقات استاد بزرگی، چندین تکنیک برای خوانندگی و تحریر در آواز یاد گرفته اند، سپس به دنیای خوانندگی پا گذاشته اند و اکنون خواننده معروفی هستند.
    در پاسخ به سوالاتی که با خواندن پاراگراف پیش، ذهن شما را مشغول کرده است، متوجه می‌شوید که استعداد خوانندگی تنها دلیل برای موفق شدن یک خواننده نیست. برای مثال، فراخوان‌هایی که برای جذب خواننده منتشر می‌شود یا محافلی که با حضور اساتید بزرگ موسیقی برگزار می‌شوند، می‌تواند پلی برای راه یافتن شما در میان خوانندگان برتر موسیقی (سالار عقیلی، محمد اصفهانی، علی زند وکیلی و …) باشد.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط