aalan

یک سوال Latest سوالات

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. این پاسخ ویرایش شده است.

    برای دانلود می توانید از سایت های زیر استفاده کنید و یا اینکه به سادگی youtube download را در گوگل سرچ کنید و یا اینکه از لیست زیر استفاده کنید که همگی تست شده و کارا هستند: https://btclod.com https://ddownr.com https://yt1s.com/en5 https://www.freemake.com/free_video_downloader https://vidd.ly Qdowادامه مطلب ...

    برای دانلود می توانید از سایت های زیر استفاده کنید و یا اینکه به سادگی youtube download را در گوگل سرچ کنید و یا اینکه از لیست زیر استفاده کنید که همگی تست شده و کارا هستند:

    1. https://btclod.com
    2. https://ddownr.com
    3. https://yt1s.com/en5
    4. https://www.freemake.com/free_video_downloader
    5. https://vidd.ly
    6. Qdownloader.net

    یا اینکه از روش زیر استفاده کنید

    ویدئو پلیر VLC را که می‌شناسید؟ همان که آیکون زشت نارنجی شبیه مخروط‌های ایمنی کنار خیابان را دارد. با استفاده از این نرم‌افزار هم می‌توانید بیشتر فرمت‌های ویدئو ویدئو تماشا کنید و هم ویدئوهای دلخواهتان را با استفاده از روشی که خواهم گفت، از یوتیوب دانلود کنید. VLC هم روی ویندوز و هم روی مک قابل نصب است. فقط اگر از سیستم عامل مک استفاده می‌کنید مطمئن شوید که نسخۀ Mac OS X 10.7 یا جدیدتر باشد.

    کوچک کردن
  2. سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم دانلود فیلم از یوتیوب بدون نرم‌افزار مزیت‌های متعددی دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به در دسترس بودن در همه‌ی سیستم‌های عامل عدم نیاز به دانلود و نصب نرم‌افزار و اپلیکیشن اضافه اشاره کرد. یکی از راهکارهای آسان، استفاد از وب‌سایت vdyoutube است. برای دانلود فیلم اادامه مطلب ...

    سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

    دانلود فیلم از یوتیوب بدون نرم‌افزار مزیت‌های متعددی دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به در دسترس بودن در همه‌ی سیستم‌های عامل عدم نیاز به دانلود و نصب نرم‌افزار و اپلیکیشن اضافه اشاره کرد. یکی از راهکارهای آسان، استفاد از وب‌سایت vdyoutube است. برای دانلود فیلم از یوتیوب بدون نرم‌افزار در وب‌سایت VD، مراحل زیر را دنبال کنید.

    ۱- ابتدا وارد وب‌سایت یوتیوب شوید و فیلم مورد نظر خود را در آن پیدا کنید. سپس در آدرس بالای صفحه، پیش از کلمه‌ی youtube، حروف vd را نوشته و دکمه‌ی اینتر را فشار دهید. این کار، شما را به سایت دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم می‌برد.

    سایت دانلود از یوتیوب

    ۲- در وب‌سایت جدید، لینک دانلود فیلم یوتیوب دیده می‌شود که می‌توانید با انتخاب کیفیت مورد نظر از بین کیفیت‌ها و فرمت‌های موجود، ویدیوی مورد نظر را با لینک مستقیم دانلود کنید.

    دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم

    وب‌سایت دیگری که برای دانلود از یوتیوب بدون نرم‌افزار کاربرد دارد، KeepVid نام دارد که از قدیمی‌ترین سرویس‌ها محسوب می‌شود. برای دانلود از KeepVid مراحل زیر را دنبال کنید:

    ۱- وارد وب‌سایت یوتیوب شوید و ویدیوی مورد نظر خود را پخش کنید.

    ۲- از منوی پایین ویدئو، روی دکمه‌ی Share و سپس Copy کلیک کنید. آدرس اشتراک ویدئو در کلیپ‌بورد کامپیوتر کپی می‌شود.

    چگونه از یوتیوب دانلود کنیم

    ۳- وارد وب‌سایت Keepvid.pro شوید و وارد منوی Video Downloader و سپس Youtube Video Downloader شوید و لینک را وارد کنید.

    از یوتیوب دانلود کنیم

    ۴- برای دانلود فیلم مورد نظر، روی دکمه‌ی Best Download در صفحه‌ی جدید کلیک کنید یا برای تغییر فرمت و کیفیت فیلم دانلودی، دکمه‌ی Download Other Formats را فشار دهید.

    نرم‌افزار دانلود از یوتیوب

    برخی کاربران، نرم‌افزار دانلود از یوتیوب را به روش‌های آنلاین ترجیح می‌دهند. برای این دسته از کاربران هم گزینه‌های متعددی وجود دارد. از مشهورترین انواع نرم‌افزار دانلود از یوتیوب می‌توان ۴K Video Downloader را نام برد. برای دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم با استفاده از این نرم‌افزار، مراحل زیر را انجام دهید:

    ۱- وارد وب‌سایت ۴kdownload شوید و نرم‌افزار ۴K Video Downloader را دانلود کنید. این نرم‌افزار برای هر دو سیستم‌عامل ویندوز و مک در دسترس قرار دارد. مراحل نصب را مانند نرم‌افزارهای دیگر در مک یا ویندوز دنبال کرده و سپس نرم‌افزار را اجرا کنید.

    نرم افزار دانلود از یوتیوب

    ۲- وارد وب‌سایت یوتیوب شوید و ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. آدرس صفحه‌ای که ویدئو در آن پخش می‌شود را کپی کرده و و طبق تصویر زیر در نرم‌افزار ۴K Video Downloader وارد (Paste) کنید.

    ۳- از منوی Format، فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مرحله‌ی آخر، روی دکمه‌ی Download کلیک کنید تا فرایند دانلود آغاز شود.

    ۴- پس از دانلود شدن ویدئو توسط نرم‌افزار ۴K Video Downloader می‌توانید آن را از داخل همان نرم‌افزار اجرا کنید (کلیک راست و گزینه‌ی Play) یا پوشه‌ی دانلود را باز کرده و فایل را برای اشتراک یا انتقال به پوشه‌ای دیگر در کامپیوتر، انتخاب کنید (کلیک راست و انتخاب Show in Folder).

    از نرم‌افزارهای محبوب دیگر که می‌توان برای دانلود از یوتیوب به کار گرفت می‌توان به VLC اشاره کرد. این نرم‌افزار متن‌باز به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و با چند مرحله‌ی ساده در ویندوز و مک، عملیات دانلود را انجام می‌دهد. اگر برای شما هم این سؤال پیش آمده است که با استفاده از VLC چگونه از یوتیوب دانلود کنیم مراحل زیر را دنبال کنید:

    ۱- وارد وب‌سایت یوتیوب شوید و ویدیوی مورد نظر خود را پخش کنید. سپس آدرس ویدئو را برای وارد کردن در VLC کپی کنید.

    ۲- اگر نرم‌افزار VLC را روی کامپیوتر ندارید، آن را از این لینک دانلود کرده و نصب کنید. پس از اجرای نرم‌افزار، باید از بخش Network آن برای دانلود از یوتیوب بهره ببرید.

    ۳- در نسخه‌ی ویندوز VLC وارد منوی Media و سپس Open Network Stream شوید. اگر از کاربران مک هستید، آدرس File و سپس Open Network را دنبال کنید.

    چگونه از یوتیوب دانلود کنیم VLC

    ۴- در پنجره‌ی باز شده، آدرس ویدیوی مورد نظر را وارد کنید (کلیک راست و Paste) و Play (در ویندوز) یا Open (در مک) را انتخاب کنید. نرم‌افزار VLC، ویدیوی موردنظر را در داخل خود پخش می‌کند.

    ۵- در این مرحله باید اطلاعات مکانی ویدئو را پیدا کنید. در ویندوز وارد منوی Tools و سپس Codec Information شوید و در مک، منوی Window و سپس Media Information را انتخاب کنید.

    ۶- از پایین پنجره، کل آدرس موجود در فیلد Location را کپی کنید (کلیک راست و Copy در ویندوز و کلیک راست و Open URL در مک). در ویندوز، آدرس کپی شده را در مرورگر وب خود وارد کنید. در مک نیز مرورگر به‌صورت پیش‌فرض آدرس را باز می‌کند.

    ۷- همان‌طور که می‌بینید، ویدئو در مرورگر شما بدون بازکردن یوتیوب، پخش می‌شود، برای دانلود ویدئو، روی آن کلیک راست کرده و Save video as را انتخاب کنید. مرحله‌ی نهایی، انتخاب مکان ذخیره‌سازی فیلم است. فراموش نکنید که با این روش، امکان انتخاب کیفیت فیلم برای دانلود وجود ندارد.

    کوچک کردن
  3. نگاه برای دانلود ویدیو از یوتیوب چند روش وجود داره یکی اینکه با سایت های آنلاین این کارو انجام بدی یا اینکه از برنامه برای این کار استفاده کنی. این دوتا روش آسون ترینشون هست وگرنه میتونی پول بدی ب یوتیوب که بزاره دانلود کنی یا اینکه با این نرم افزار های کامپیوتری دانلود کنی که باز داستانش زیاده. براادامه مطلب ...

    نگاه برای دانلود ویدیو از یوتیوب چند روش وجود داره یکی اینکه با سایت های آنلاین این کارو انجام بدی یا اینکه از برنامه برای این کار استفاده کنی. این دوتا روش آسون ترینشون هست وگرنه میتونی پول بدی ب یوتیوب که بزاره دانلود کنی یا اینکه با این نرم افزار های کامپیوتری دانلود کنی که باز داستانش زیاده.

    برای دانلود از یوتیوب میتونی از سایت های زیر استفاده کنی. من از جفت این سایت ها استفاده کردم و خیلی خوبن :

    https://givefastlink.com/

    https://ddownr.com/

    اگر گوشی اندرویدی داری که میتونی بری تو گوگل پلی و یه سرچ بزنی Downloader Youtube کلی برنامه میاد که میتونی ازش استفاده کنی و رایگان هم هستن. حتی فکر کنم تو همین بازار و مایکت هم باید باشن برنامه هاش.

    اگرم که گوشیت ایفونه که بهتره از همین سایت های که بالا معرفی کردم استفاده کنی چون تو ایفون سخته برنامه اوکی کردن.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط