aalan

یک سوال Latest سوالات

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار هم می‌‏توانند با ارسال یک پیام کوتاه (SMS) به شماره 990009 از قبض دوره و کارکرد میان دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام‌کوتاه و سایر هزینه‌‏ها مطلع شوند. طی کردن مسیر و رفتن به بانک و پرداخت قبوض در سال‌های گذشته امری معمولی بودادامه مطلب ...

    مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار هم می‌‏توانند با ارسال یک پیام کوتاه (SMS) به شماره ۹۹۰۰۰۹ از قبض دوره و کارکرد میان دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام‌کوتاه و سایر هزینه‌‏ها مطلع شوند.

    طی کردن مسیر و رفتن به بانک و پرداخت قبوض در سال‌های گذشته امری معمولی بود اما در چند سال اخیر با گسترش پرداخت قبوض به صورت اینترنتی و از طریق تلفن ثابت بسیاری از رفت‌ و آمدهای شهری را کاهش داده است و پرداخت قبوض به موقع‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود.

    در حال حاضر مشترکان تلفن همراه نیز می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۹۹۰۰۰۹ از قبض و دوره کارکرد میان دوره‌ای تلفن همراهشان با خبر شوند.

    مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار می‌‏توانند درخواست خود را طبق فرمت‌های تعیین شده در سایت به سیستم BillingSMS ارسال کنند و چند لحظه بعد، خدمات مورد نظربرای مشترکان ارسال خواهد شد.

    دریافت قبض پایان دوره

    برای دریافت قبض پایان دوره یک رقم شماره دوره صورتحساب‌گیری * دو رقم شماره سال ۸۸*۱ ، همچنین برای دریافت مبلغ کارکرد میان‌دوره واژه “m “، برای دریافت مبلغ کارکرد از تاریخ تا تاریخ باید تاریخ پایان (۶ رقمی) * تاریخ شروع (۶ رقمی) (۸۷۱۲۱۰*۸۷۱۲۱۳)، دریافت راهنمای سیستم کلمه “H ” یا ” h” یا help، دریافت لیست دوره‌های صورتحساب گیری D یا d،‌ برای دریافت خلاصه قبض آخرین دوره S یا s،‌ ثبت نام جهت دریافت قبض پایان دوره پیش از چاپ و توزیع قبوض ” R” را به شماره ۹۹۰۰۰۹ ارسال کنید.

    اطلاعات قبض میان‌دوره به کارکرد یک بازه زمانی بین دو دوره صورتحساب‌گیری گفته می‌شود. به جای کاراکتر* می‌توانید از ‚ یا . یا / یا _ یا \ و یا Space استفاده کنید.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران در صورت درخواست قبض آخرین دوره و یا خلاصه قبض، شناسه قبض و پرداخت نیز به منظور استفاده از خدمات پرداخت‌های غیرحضوری بانکها برای متقاضی ارسال خواهد شد. قبض پایان دوره از دوره یک سال ۸۷ پیش از توزیع قبوض پستی برای مشترکان به ترتیب زون ارسال می‌شود.

    کوچک کردن
  2. برای دریافت صورت حساب و قبض ایرانسل هم می توانید از روش های زیر استفاده کنید: دریافت صورتحساب ایرانسل دائمی با اپلیکشن ایرانسل من یکی از راه های ساده مشاهده و دریافت قبض موبایل ایرانسل، استفاده از اپلیکشن ایرانسل من است. در ایرانسل من به راحتی امکان مدیریت مصرف اینترنت و تماس ها، خرید و پرداخت از حسادامه مطلب ...

    برای دریافت صورت حساب و قبض ایرانسل هم می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

    دریافت صورتحساب ایرانسل دائمی با اپلیکشن ایرانسل من

    یکی از راه های ساده مشاهده و دریافت قبض موبایل ایرانسل، استفاده از اپلیکشن ایرانسل من است. در ایرانسل من به راحتی امکان مدیریت مصرف اینترنت و تماس ها، خرید و پرداخت از حساب ایرانسلی برای کاربران فراهم شده است.

    دریافت صورتحساب ایرانسل دائمی با اپلیکشن ایرانسل من

    ۱. برای دریافت قبض ابتدا این برنامه را دانلود و نصب کنید.

    ۲. سپس به مسیر مشاهده صورتحساب بروید.

    ۳. برای نمایش صورتحساب ایرانسل روی گزینه دریافت صورتحساب / ریز کارکرد تاچ کنید.

    ۴. دوره مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی دریافت صورتحساب تپ کنید.

    استفاده ار نسخه وب ایرانسل من برای مشاهده و پرداخت صورتحساب ایرانسل

    اگر به هر دلیلی نمی توانید برنامه ایرانسل من را روی دستگاه خود نصب کنید، می توانید از نسخه وب این برنامه برای مشاهده ریز صورتحساب ایرانسل استفاده کنید.

     

    مشاهده و پرداخت صورتحساب ایرانسل

    برای این کار ابتدا به سایت ایرانسل من بروید و وارد سیستم شوید. بعد از وارد شدن به حساب، همانند نسخه گوشی وارد قسمت مشاهده صورتحساب شده و روی دریافت صورتحساب / ریز کارکرد کلیک کنید. در نهایت با انتخاب دوره، می توانید قبض مورد نظر را مشاهده کنید.

    مشاهده قبض تلفن همراه ایرانسل با استفاده از سایت پرداخت آنلاین

    دیگر راهی که ایرانسل برای مشاهده و پرداخت قبوض ایحاد کرده است، سامانه پرداخت آنلاین قبض سیم کارت دائمی است. در این پورتال فقط با چند کلیک ساده می‌ توانید صورتحساب سیم‌ کارت دائمی خود را مشاهده و پرداخت کنید.

     

    مشاهده قبض تلفن همراه ایرانسل

    راحت ترین راه در این سامانه، انتخاب بخش پرداخت با شماره است. با وارد کردن شماره تلفن همراه و ادامه مراحل، می توانید به سادگی قبض را مشاهده و پرداخت کنید. علاوه بر آن امکان پرداخت قبض تلفن ثابت ایرانسل به وسیله کد شناسه و شناسه قبض و پرداخت نیز میسر می باشد.

    مشاهده صورتحساب ایرانسل در پست الکترونیکی

    اگر ویژگی دریافت قبض سیم کارت دائمی ایرانسل در پست الکترونیکی برای شما فعال باشد، به صورت خودکار قبض برای شما ایمیل می شود و می توانید آن را مشاهده و پرداخت کنید. در صورتی که این ویژگی برای شما فعال نیست، کافیست به اپلیکشن ایرانسل من مراجعه کرده و آن را فعال کنید.

    اطلاع از صورتحساب ایرانسل دائمی با قبض کاغذی

    سنتی ترین روش دریافت قبض یعنی دریافت قبض کاغذی نیز امکان پذیر می باشد. البته توجه داشته باشید که با توجه به سیاست های ایرانسل، تنها در صورتی که مبلغ صورت حساب شما بیشتر از ۲۰ هزار تومان باشد، برای شما قبض صادر می شود. همینطور اگر به منظور حفظ محیط زیست قصد حذف قبض کاغذی را دارید، کافیست عدد ۱ را به شماره ۲۴۶۵ ارسال کنید.

    منبع : سایت ایرانسل

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط