aalan

یک سوال Latest سوالات

Omid
کاربر

برای شیرین تر شدن آب تصفیه شده از چه فیلتری استفاده کنیم؟

برای شیرین تر شدن آب تصفیه شده از چه فیلتری استفاده کنیم؟
aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. مزه تلخی در آب به علت کم بودن املاح در آب میباشد . بنابراین برای رفع آن باید به آب املاح مفید را اضافه کنیم که برای بدن نیز بسیار مطلوب تر است . در دستگاههای تصفیه آب 2 راهکار برای آن در نظر گرفته شده است . 1- فیلترهای مواد معدنی ( مینرال ) در مرحله ششم دستگاه تصفیه آب که اضافه کردن املاح مفید به آبادامه مطلب ...

    مزه تلخی در آب به علت کم بودن املاح در آب میباشد . بنابراین برای رفع آن باید به آب املاح مفید را اضافه کنیم که برای بدن نیز بسیار مطلوب تر است . در دستگاههای تصفیه آب ۲ راهکار برای آن در نظر گرفته شده است .

    ۱- فیلترهای مواد معدنی ( مینرال ) در مرحله ششم دستگاه تصفیه آب که اضافه کردن املاح مفید به آب وظیفه آنهاست و با اضافه شدن املاح مفید ، آب مزه تلخی را از دست میدهد .

    ۲- شیر میکس که بوسیله آن میتوان مقداری آب با املاح بالا را با آب خالص در دستگاه تصفیه آب مخلوط کرد و به این وسیله آب کمی املاح دار میشود و مزه تلخی آن رفع میشود .

    کوچک کردن
  2. فیلتر کربن خطی به عبارتی می‌تواند دستگاه تصفیه آب را به یک آب شیرین کن خانگی تبدیل کند. این پالایشگر طعم آب آشامیدنی را شیرین‌تر می‌کند. چنانچه دستگاه تصفیه‌ای که خریداری کرده‌اید جزو دستگاه‌های ۶ تا ۸ مرحله‌ای باشد، آب پس از عبور از فیلتر کربن خطی به فیلتر مینرال می‌رسد. فیلتر مینرال در واقع صافی مادامه مطلب ...

    فیلتر کربن خطی به عبارتی می‌تواند دستگاه تصفیه آب را به یک آب شیرین کن خانگی تبدیل کند. این پالایشگر طعم آب آشامیدنی را شیرین‌تر می‌کند. چنانچه دستگاه تصفیه‌ای که خریداری کرده‌اید جزو دستگاه‌های ۶ تا ۸ مرحله‌ای باشد، آب پس از عبور از فیلتر کربن خطی به فیلتر مینرال می‌رسد. فیلتر مینرال در واقع صافی معدنی ساز است. بنابراین با استفاده از دستگاه تصفیه آب تنها آب تصفیه شده نمی‌نوشید؛ بلکه آب معدنی و تصفیه شده در اختیار خواهید داشت. فیلترهای قلیایی یا فیلتر آلکالاین نیز برای کاهش خاصیت اسیدی آب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فیلترها عموما فیلتر مرحله ۷ دستگاه تصفیه خانگی هستند. اگر دستگاه ۸ مرحله‌ای باشد به عنوان فیلتر مرحله آخر از یک فیلتر مادون قرمز استفاده می‌شود که نقش اکسیژن سازی در آب را بر عهده دارد.

    منبع: پالایه سازان

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط