aalan

یک سوال Latest سوالات

ali_sajjadi
کاربر

بهترین سایت آموزشی تو حوزه تکنولوژی رو بهم معرفی میکنی؟

سلام به همگی
ازتون میخوام هر سایتی با موضوع آموزش میشناسید که به نظرتون کاربردیه و برای پیدا کردن شغل و یادگیری ۰ تا ۱۰۰ یک مهارت مفیده، معرفی کنید.
من خودم این سایت ها رو میشناسم:
https://cheyab.ir
https://porteqali.com
https://faradars.org/
https://faranesh.com/

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. سایت سون لرن سون لرن هم در اوایل کار تمامی آموزش ها رو به صورت رایگان ارائه میکرد. اما بعدها به دلیل بازخورد مناسب کاربران تصمیم به ارائه آموزش های ویدئویی با کیفیت بهتر و البته به صورت پولی گرفت. و انصافاً هم آموزش هاش خوبن. بیشترین تمرکز در سون لرن بر روی وب و طراحی و برنامه نویسیه.  سایت آموزشی دادامه مطلب ...

    سایت سون لرن

    سون لرن هم در اوایل کار تمامی آموزش ها رو به صورت رایگان ارائه میکرد. اما بعدها به دلیل بازخورد مناسب کاربران تصمیم به ارائه آموزش های ویدئویی با کیفیت بهتر و البته به صورت پولی گرفت. و انصافاً هم آموزش هاش خوبن. بیشترین تمرکز در سون لرن بر روی وب و طراحی و برنامه نویسیه.

     سایت آموزشی دانشجویار

     سایت آموزشی دانشجویار
    از بین بهترین سایت های آموزشی ایرانی سایت دانشجویار هم در زمینه آموزش وب و برنامه نویسی سنگ تموم گذاشته و پس از برگزاری دوره های موفق به مرور رشته های دانشگاهی هم به مجموعه آموزشی اضافه شد.

    همیار وردپرس

    پیدا کردن یک منبع آموزشی مناسب در زمینه کار با وردپرس با وجود سایت همیار وردپرس اصلا کار سختی نیست و نیازی نیست دنبال منبع دیگه ای بگردی. استفاده از مقالات و بسیاری از افزونه ها و پوسته های وردپرس در همیار وردپرس کاملاً رایگانه ولی برای دریافت دوره های آموزشی حرفه ای طراحی وب باید هزینه ها رو پرداخت کنی.

    مدیر سبز

    مدیر سبز

    اگه دنبال راه اندازی یک  کسب وکار اینترنتی یا یادگیری راههای مدیریت به صورت حرفه ای هستی پیشنهاد من استفاده از سایت مدیر سبزه. آقای ژان بقوسیان از مدیران موفق در زمینه کسب و کارهای اینترنتی و بازاریابی بعنوان مدیریت و مدرس در سایت مدیر سبز نکات و آموزش های بسیار نادری رو در اختیارت میزاره. همچنین میتونی در دوره های آموزشی به صورت حضوری هم شرکت کنی.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط