aalan

یک سوال Latest سوالات

یوسف

بی اعصاب ترین حیوان در میان حیوانات کدام است؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. اسب آبی گول ظاهر بامزه‌ی این حیوانات چاق را نخورید. اشتباه نکنید، اسب آبی می‌تواند با سرعت چهل و هشت کیلومتر بر ساعت به دنبال هر موجود زنده‌ای که به قلمروی آن‌ها وارد شده، بدود. اسب آبی سالانه باعث مرگ سه هزار انسان می‌شود و این موضوع کمی عجیب است چون محل اصلی زندگی آن‌ها، جنوب صحرای آفریقا است. یکادامه مطلب ...

    اسب آبی

    گول ظاهر بامزه‌ی این حیوانات چاق را نخورید. اشتباه نکنید، اسب آبی می‌تواند با سرعت چهل و هشت کیلومتر بر ساعت به دنبال هر موجود زنده‌ای که به قلمروی آن‌ها وارد شده، بدود. اسب آبی سالانه باعث مرگ سه هزار انسان می‌شود و این موضوع کمی عجیب است چون محل اصلی زندگی آن‌ها، جنوب صحرای آفریقا است. یک اسب آبی مادر، برای حفاظت از فرزندش هر کاری می‌کند. آن‌ها هر دوسال یک بار بچه‌دار می‌شوند. برای محافظت از خود، سعی کنید به آن‌ها نزدیک نشوید.

    اسب آبی عصبانی

    گرگ خاکستری

    گرگ‌ها به‌ صورت گروهی می‌توانند طعمه‌ی بزرگی مثل یک گوزن شمالی را از پا در بیاورند. زمانی که گرگ‌ها در‌ حال شکار هستند، کاملا بی‌رحم می‌شوند و حتی پیش از مرگ کامل طعمه، شروع به خوردن آن می‌کنند. با اینکه طعمه‌ی گرگ، بیشتر جانوران بزرگ و وحشی هستند، شصت و پنج درصد از مرگ گرگ‌ها بر سر درگیری‌‌ برای بدست آوردن قلمرو اتفاق می‌افتد. این موضوع خیلی عجیب است چون گرگ‌ها موجوداتی گروهی هستند و برای محافظت از اعضای گروه تا حد مرگ تلاش می‌کنند.

     

    گرگ خاکستری وحشی

    شیطان تاسمانی

    شیطان تاسمانی در جزیره‌ی تاسمانی استرالیا مشاهده شده است. وزن آن‌ها می‌تواند به هفت تا ده کیلو برسد. شیطان تاسمانی شدیدا دمدمی مزاج است. وقتی که احساس می‌کند در خطر است، دندان‌هایش را نشان می‌دهد و صدای آزار دهنده‌ای از خود تولید می‌کند. شیطان تاسمانی مایل است با هر حیوانی بجنگد و آن را بکشد. این حیوان حتی گاهی به همنوعان خود حمله می‌کند.

    شیطان تاسمانی وحشی

    کوچک کردن
  2. ماهی پفی در ژاپن بیش از هر نقطه دیگری از دنیا می توانید با این جانور خطرناک روبرو شوید. در کشوری که مردمش به غذاهای دریایی بسیار علاقه دارند ظاهر ماهی پفی می تواند برای همه اغوا کننده باشد اما این موجود دوست داشتنی بسیار سمی است. اگر این ماهی سم خود را به سمت شما نشانه بگیرد و این سم به داخل حلق بروادامه مطلب ...

    ماهی پفی

    بی اعصاب ترین حیوان

    در ژاپن بیش از هر نقطه دیگری از دنیا می توانید با این جانور خطرناک روبرو شوید. در کشوری که مردمش به غذاهای دریایی بسیار علاقه دارند ظاهر ماهی پفی می تواند برای همه اغوا کننده باشد اما این موجود دوست داشتنی بسیار سمی است. اگر این ماهی سم خود را به سمت شما نشانه بگیرد و این سم به داخل حلق برود به سرعت فلجی و عدم توانایی برای نفس کشیدن به وجود می آید.

    .

    تریپانوزوم (تسه ته)

     

    عصبی ترین حیوان

    این یک نوع مگس است که صحرای آفریقا خاستگاه آن به شمار می رود. این حشرات بسیار کوچک اما در عین حال بسیار خطرناک به شمار می روند. این حشره می تواند حامل بیماری هایی باشد که هم برای انسان و هم برای حیوانات خطرناک است. «بیماری خواب آفریقایی» چیزی است که این حشره به بار می آورد بدین ترتیب که آلودگی به وسیله این حشره باعث ایجاد سمی در بدن می شود که خواب آلودگی شدید را به دنبال دارد. این بیماری هر سال جان افراد زیادی را در آفریقا می گیرد.

    عقرب زرد

    کشنده ترین حیوانات جهان

    هم چندش آور هم خطرناک. این نوع عقرب در بخش های زیادی از قاره آفریقا و همچنین خاورمیانه یافت می شود. این گونه از سمی ترین گونه های عقرب به شمار می رود. از عقرب ها دوری کنید به خصوص نوع زردش!

    پلنگ (لئوپارد)

     

    پلنگ (لئوپارد)

    این نوع پلنگ نه تنها در صحرای آفریقا که در برخی از قسمت های شمالی قاره سیاه و همچنین شرق چین هم زندگی می کند. این نوع پلنگ بسیار خطرناک و درنده است و با آرواره هایش هر موجودی را تکه پاره می کند. با توجه به سرعتی که لئوپاردها دارند فرار کردن از دست آنها تقریبا محال است.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط