aalan

یک سوال Latest سوالات

اینتکس
کاربر

تشک بادی چیست ؟

قصد خرید تشک بادی را دارم ولی آیا کسی تجربه داشتن تشک بادی رو داره ؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. تشک بادی چیست؟ تشک بادی یا air mattress تشکی است که بیشتر حجم آن را باد تشکیل داده است و در ابعاد و طرح های مختلف تولید شده اند. این تشک ها از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه تشک های معمولی هستند و به شکل مستطیلی می باشند. به دلیل داشتن حجم و وزن کم در بسته بندی امکان جا به جایی را به هر نقطه ای که بخواهیدادامه مطلب ...

    تشک بادی چیست؟

    تشک بادی یا air mattress تشکی است که بیشتر حجم آن را باد تشکیل داده است و در ابعاد و طرح های مختلف تولید شده اند. این تشک ها از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه تشک های معمولی هستند و به شکل مستطیلی می باشند.

    به دلیل داشتن حجم و وزن کم در بسته بندی امکان جا به جایی را به هر نقطه ای که بخواهید فراهم می کند. این تشک ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن نصب و جمع آوری می شوند، این تشک ها قابلیت استفاده در منزل و ویلا و حتی هنگام مسافرت را دارد.

    شک بادی یکی از محصولات پر کاربردی است که برای افرادی که ماجراجو هستند بسیار کاربردی است و در سفرها و محل هایی که دوست دارید در آنجا باشید همراه خوبی برای شما خواهد بود.

    میتونید برای مطالعه بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

    من خودم استفاده نکردم و دیدم به نظرم به خاطر نصب اسونش خیلی راحت تو خونه و ویلا و حتی کارگاه و سوله هم استفاده بشه. در کل چیز جالبیه!

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط