aalan

یک سوال Latest سوالات

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. روش‌های استعلام خلافی براساس استعلام خلافی خودروی خود می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید: سایت راهور ۱۲۰ در سایت راهور به آدرس http://rahvar120.ir / می‌توانید به راحتی برای استعلام خلافی اقدام کنید، البته نه استعلام خلافی خودرو به روز. در سایت راهور باید روی دایره "استعلام تخلفات خودرو و موتورسیکلتادامه مطلب ...

    روش‌های استعلام خلافی

    براساس استعلام خلافی خودروی خود می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید:

    سایت راهور ۱۲۰

    در سایت راهور به آدرس http://rahvar120.ir / می‌توانید به راحتی برای استعلام خلافی اقدام کنید، البته نه استعلام خلافی خودرو به روز. در سایت راهور باید روی دایره “استعلام تخلفات خودرو و موتورسیکلت” کلیک کنید و با وارد کردن شماره بارکد پستی و کد امنیتی سایت، خلافی خود را استعلام بگیرید.

    اگر قصد پرداخت هم دارید، می‌توانید هر تعداد خلافی را که تمایل دارید، انتخاب کنید و وارد فرایند پرداخت شوید. برای تکمیل فرایند پرداخت باید رمز پویای حساب بانکی خود را فعال کرده باشید. در غیر این صورت می‌توانید شناسه قبض و شناسه پرداخت جریمه را یادداشت کنید و از سایر روش‌های پرداخت، نسبت به پرداخت خلافی خود اقدام کنید.

    خلافی خودرو

    استعلام خلافی با شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸

    یکی دیگر از روش‌های استعلام خلافی تماس با شماره فوق است. البته در این روش استعلام خلافی خودرو به روز نیست. برای این کار باید پس از شماره گیری ۸۸۲۸۸۸۸۸ ۰۲۱ عدد یک را وارد کنید تا به اپراتور متصل شوید. با خواندن شماره پلاک خودرو، مبلغ خلافی به شما اعلام می‌شود.

    استعلام خلافی با شماره پیامک ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰

    یکی دیگر از روش‌های استعلام خلافی ارسال شماره VIN وسیله نقلیه به این سرشماره است. فرمت ارسال VIN به این سرشماره باید به شکل زیر باشد:
    فرمت ارسال کد vin  * + VIN
    فرمت ارسال بارکد هشت رقمی پستی  # + بارکد ۸ رقمی+ *

    در این روش هم می‌توانید خلافی را استعلام بگیرید و هم اینکه شناسه پرداخت و شناسه قبض را دریافت کنید. البته استعلام خلافی به این روش نیز کاملاً به روز نیست. در این روش می‌توانید به کمک شناسه‌های دریافتی، از طریق اپ های پرداختی یا دستگاه‌های ATM و یا دستگاه‌های پوز برای پرداخت خلافی اقدام کنید.

    استعلام خلافی به کمک کد دستوری #۱۱۰*

    این کد دستوری نیز روشی دیگر برای استعلام خلافی است، البته نه استعلام خلافی خودرو به روز. در این روش مرحله به مرحله باید اطلاعات لازم برای استعلام خلافی را وارد کنید و در نهایت گزارش خلافی خود را مشاهده کنید.

    کوچک کردن
  2. دریافت خلافی خودرو با مراجعه به پلیس۱۰+  شما می‌توانید  با در دست داشتن کارت خودرو، سند خودرو یا بیمه‌نامه، به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کرده وبا پرداخت ۳۰۰۰ تومان (تعرفه اجرائیات برای استعلام خلافی )استعلام خلافی خودرو بگیرید. دقت داشته باشید در صورتی که مبلغ خلافی شما بیش از ۱۰ میلیون ریال (یک میلیونادامه مطلب ...

    دریافت خلافی خودرو با مراجعه به پلیس۱۰+

     شما می‌توانید  با در دست داشتن کارت خودرو، سند خودرو یا بیمه‌نامه، به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کرده وبا پرداخت ۳۰۰۰ تومان (تعرفه اجرائیات برای استعلام خلافی )استعلام خلافی خودرو بگیرید.

    دقت داشته باشید در صورتی که مبلغ خلافی شما بیش از ۱۰ میلیون ریال (یک میلیون تومان) باشد، می‌بایست به مراکز راهنمایی و رانندگی مراجعه نمایید.

    دریافت خلافی خودرو از طریق سامانه پیامکی

    در صورتی که تمایل به دریافت میزان خلافی خودرو از طریق سامانه پیامکی دارید کافیست کد ۱۷ رقمی VIN   که بر روی سند و کارت ماشین درج شده است را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک بزنید.

    پس از ارسال پیامک این سامانه میزان خلافی شما به همراه شناسه پرداخت و قیض برای شما ارسال خواهد کرد.  با استفاده از شناسه ارسالی شما می‌توانید قبض جریمه را پرداخت نمایید.

    استعلام خلافی خودرو از طریق اینترنت

    با مراجعه به سایت راهور نیز می‌توانید خلافی خودرو را استعلام و پرداخت کنید. کافی ست به آدرس http://www.rahvar120.ir مراجعه کنید و در منوی سمت راست گزینه خدمات را انتخاب و سپس روی استعلام میزان تخلفات رانندگی کلیک کنید.( https://service.rahvar120.ir/page/infractions-police ) مطابق راهنمای صفحه، بارکد پستی ۸ رقمی و کد کپچا را وارد کنید. لیست جرایم رانندگی را در این صفحه می‌بینید. برای پرداخت نیز می‌توانید با انتخاب درگاه بانکی، موارد دلخواه را پرداخت کنید. همچنین در این صفحه امکان چاپ خلافی خودرو نیز میسر است.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط