aalan

یک سوال Latest سوالات

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. سلام خدمت دوستان به نظرم بهترین راه استفاده از ابزار آنلاین هستش که نیاز به نصب و دانلود نرم افزار رو از بین میبره. من خودم هروقت بخوام فایل Pdf رو ترکیب کنم از چند سایت به صورت آنلاین استفاده می کنم که برای شما هم قرار میدم که استفاده کنید: لیست سایت های دانلود و ترکیب فایل های PDF https://www.sodaادامه مطلب ...

    سلام خدمت دوستان

    به نظرم بهترین راه استفاده از ابزار آنلاین هستش که نیاز به نصب و دانلود نرم افزار رو از بین میبره. من خودم هروقت بخوام فایل Pdf رو ترکیب کنم از چند سایت به صورت آنلاین استفاده می کنم که برای شما هم قرار میدم که استفاده کنید:

    لیست سایت های دانلود و ترکیب فایل های PDF

    https://www.sodapdf.com/pdf-merge

    https://smallpdf.com/merge-pdf

    https://www.ilovepdf.com/merge_pdf

    https://combinepdf.com/

    https://pdfmerge.w69b.com/

    https://www.freepdfconvert.com/merge-pdf

     

     

     

    کوچک کردن
  2. ادغام فایل‌های PDF در ویندوز 1. برنامه PDF Creator را دانلود کنید. دانلود و استفاده از این برنامه رایگان است. به این وب‌سایت (+) بروید، علامت PDF Creator را در بخش Documents فعال کنید. در پایین صفحه، روی گزینه «Get Your Ninite» کلیک کنید. 2. برنامه PDF Creator را نصب کنید. روی آیکون بنفش Ninite کلیکادامه مطلب ...

    ادغام فایل‌های PDF در ویندوز

    ادغام فایل‌های PDF در ویندوز

    ۱. برنامه PDF Creator را دانلود کنید. دانلود و استفاده از این برنامه رایگان است. به این وب‌سایت (+) بروید، علامت PDF Creator را در بخش Documents فعال کنید. در پایین صفحه، روی گزینه «Get Your Ninite» کلیک کنید.

    ۲. برنامه PDF Creator را نصب کنید. روی آیکون بنفش Ninite کلیک کنید، صبر کنید تا برنامه PDF Creator نصب شود و درنهایت Close را بزنید.

    ۳. برنامه PDF Creator را باز کنید. روی آیکون PDF Creator در دسکتاپ خود دو بار کلیک کنید.

    ۴. منوی استارت را باز کنید (علامت پنجره در سمت چپ و پایین تصویر).

     

    ۵. File Explorer را باز کنید. به این منظور روی علامتی که شبیه پوشه است و در کنار منوی استارت قرار دارد کلیک کنید یا در این منو عبارت «File Explorer» را جستجو کرده و سپس کلید Enter را بزنید.

    ۶. دقت کنید که File Explorer تمام صفحه را پر نکرده باشد. اگر تمام صفحه باز شده بود، قدری پنجره‌ی آن را کوچک‌تر کنید.

    ۷. فایل‌های PDF خود را انتخاب کنید. به پوشه‌ای بروید که فایل‌های PDF شما آنجاست و سپس با نگه‌داشتن دکمه‌ی Ctrl و کلیک کردن روی فایل‌های PDF موردنظر، آن‌ها را انتخاب کنید.

    ۸. فایل‌های PDF را وارد PDF Creator کنید. روی یک فایل PDF کلیک کنید و آن را نگهدارید و داخل پنجره‌ی PDF Creator بکشید، سپس دکمه‌ی ماوس را رها کنید. با این روش، می‌توانید تمام فایل‌ها را به نرم‌افزار PDF Creator وارد کنید.

    ۹. روی Merge کلیک کنید. این دکمه در پایین پنجره‌ی PDF Creator قرار دارد.

    ۱۰. سپس روی دکمه Merge All کلیک کنید.

    ۱۱. نامی برای فایل PDF نهایی خود وارد کنید. در بخش Filename، اسم فایل موردنظر خود را بنویسید.

    روش ادغام فایل های PDF

    ۱۲. روی Save کلیک کنید. فایل PDF نهایی شما در همان پوشه‌ای که فایل‌های PDF دیگر وجود دارد ذخیره خواهد شد.

    کوچک کردن
  3. چسباندن فایل های pdf آنلاین یکی از ساده ترین روش های چسباندن فایل های pdf به یکدیگر این است که از وبسایت هایی که در این زمینه طراحی شده اند استفاده کنید. اینگونه وبسایت ها فایل های مورد نظر شما را دریافت می کنند و پس از چسباندن آنها به یکدیگر نسخه ادغام شده را برای دانلود در اختیارتان قرار می دهند.ادامه مطلب ...

    چسباندن فایل های pdf آنلاین

    یکی از ساده ترین روش های چسباندن فایل های pdf به یکدیگر این است که از وبسایت هایی که در این زمینه طراحی شده اند استفاده کنید. اینگونه وبسایت ها فایل های مورد نظر شما را دریافت می کنند و پس از چسباندن آنها به یکدیگر نسخه ادغام شده را برای دانلود در اختیارتان قرار می دهند. یکی از این وبسایت ها pdfmerge نام دارد. شما می توانید برای این کار به آدرس http://www.pdfmerge.com مراجعه کنید تا صفحه ای مانند تصویر زیر برایتان نمایش داده شود. در این قسمت می توایند با انتخاب گزینه Choose File یک به یک فایل های مورد نظرتان را آپلود کنید. در نهایت روی گزینه Merge Files کلیک کنید تا در صفحه بعد فایل pdf ادغام شده شما برای دانلود آماده شود.

     

    چسباندن فایل های pdf آنلاین

     

    یکی دیگر از سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کند ilovepdf نام دارد. برای استفاده از امکانات این وبسایت شما باید به آدرس http://www.ilovepdf.com/merge_pdf مراجعه کنید. سپس مطابق تصویر روی گزینه Select PDF files کلیک کنید. با این کار می توانید فایل های pdf مورد نظرتان را از کامپیوتر انتخاب کرده و آنها را آپلود کنید.

     

    چسباندن فایل های pdf

    در مرحله بعد فایل های انتخابی شما نمایش داده می شوند. گزینه Merge PDF را انتخاب کنید تا فایل ها با هم ترکیب شده و در قالب یک فایل pdf در اختیار شما قرار بگیرند.

     

    ادغام آنلاین فایل های pdf

    یکی دیگر از سایت هایی که می توانید از آن برای چسباندن فایل های pdf به یکدیگر استفاده کنید smallpdf نام دارد. برای اینکه بتوانید به صورت آنلاین از این قابلیت استفاده کنید به آدرس smallpdf.com/merge-pdf مراجعه کنید و فایل های مورد نظرتان را با درگ کردن در کادر بنفش وسط صفحه بیاندازید. اگر روی گزینه ی Choose file هم کلیک کنید می توانید فایل های pdf را از آدرس دلخواهتان در کامپیوتر آپلود کنید تا این وبسایت آنها را به یکدیگر متصل کرده و در قالب یک فایل در اختیار شما قرار دهد.

    combinepdf یکی دیگر از سایت هایی است که امکانات مختلفی در زمینه اصلاح و تغییر فرمت فایل های pdf در اختیار کاربران قرار می دهد. برای مثال می تواند این فایل ها را به فرمت های مختلفی از جمله DOC ، DOCX ، Text ، JPG و … تبدیل کرده و یا حجم آنها را کاهش دهد. برای چسباندن فایل های pdf از طریق این وبسایت به آدرس combinepdf.com مراجعه کنید و تب Combine PDF را انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه ی Upload Files می توانید تا سقف ۲۰ فایل را از سیستم خود انتخاب کرد و در سایت آپلود کنید. با کلیک بر روی گزینه ی Combine فایل های مورد شما در هم ادغام می شوند.

    یکی دیگر ازروش های ادغام آنلاین فایل های pdf استفاده از وبسایت foxitsoftware.com می باشد. شما می توانید با مراجعه به این وبسایت فایل های مورد نظرتان را از طریق کامپیوتر و یا فضاهای ابری مانند Dropbox ، Google Drive و … آپلود کرده و آنها به یکدیگر بچسبانید.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط