aalan

یک سوال Latest سوالات

morteza
کاربر

عجیب ترین شغل های میلیونی که درآمد های بالایی دارند سراغ دارید؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. این پاسخ ویرایش شده است.

    یکسری شغل های جالب که خودم برخورد داشتم: 1-مانکن های زنده یکی از شغل های خسته کننده امروز است این افراد ساعت ها می ایستند و حقوق می گیرند این احتمالا عجیب به نظر می رسد، اما مدل های زنده می توانند موثرتر از مدل های پلاستیکی باشند این کار قطعا برای هر فرد تصادفی نیست این شغل به کسی نیاز دارد که بتوانادامه مطلب ...

    یکسری شغل های جالب که خودم برخورد داشتم:

    ۱-مانکن های زنده

    یکی از شغل های خسته کننده امروز است این افراد ساعت ها می ایستند و حقوق می گیرند این احتمالا عجیب به نظر می رسد، اما مدل های زنده می توانند موثرتر از مدل های پلاستیکی باشند این کار قطعا برای هر فرد تصادفی نیست این شغل به کسی نیاز دارد که بتواند ساعت ها بایستد حتی اگر این کار سخت باشد، درآمد خوبی دارد.

    ۲-امتحان کننده های سرسره های آبی

    این افراد سرسره ی آبی پارک های آبی مختلف را امتحان و عملکرد سرسره را بررسی می کنند، که چقدر ایمن و سرگرم کننده است اما اگر مشکلات ایمنی داشته باشد، به شرکت سازنده خواهد گفت

    ۳-فروش موی انسان

    فروش موی انسان- بله، دقیقا همان چیزی که خواندید، آدم‌ها واقعا موی سر انسان را برای اکستنشن مو می‌فروشند. موی دست نخورده‌ی انسان(مویی که رنگ نشده باشد) ارزشمندترین نوع مو است. متاسفانه، این مسئله معمولا با فقر در ارتباط است.

    ۴-تی‌شرت پوشیدن

    ما هر روز این کار را انجام می‌دهیم، اما جیسون سادلر کسی بود که رویاهای بزرگی داشت، و تصمیم گرفت برای امرار معاش تی‌شرت بپوشد. او با شرکت‌ها تماس می‌گرفت تا تی‌شرت آنها را بپوشد و هرچند این ایده مزخرف به نظر برسد، اما کاملا موفقیت آمیز بود! جیسون خیلی زود مجبور شد کسی را استخدام کند تا به درخواست‌هایی که از کسب و کارش می‌شد رسیدگی کند.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط