aalan

یک سوال Latest سوالات

لیلا

عجیب ترین عکس هایی که به موقع گرفته شده اند دیده اید؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. این عکس‌ها ثابت می‌کنند که لازم نیست یک عکاس خوب و حرفه‌ای باشید تا عکس خوب و جالبی بگیرید. البته مهارت کمک می‌کند، اما گاهی فقط لازم است در زمان مناسب در مکان مناسب حضور داشته باشید. در این مطلب عکس‌هایی را می‌بینید که در بهترین زمان ممکن گرفته شده اند. قدیم در جدید لحظه برخورد   انگشت تو دماغادامه مطلب ...

    این عکس‌ها ثابت می‌کنند که لازم نیست یک عکاس خوب و حرفه‌ای باشید تا عکس خوب و جالبی بگیرید. البته مهارت کمک می‌کند، اما گاهی فقط لازم است در زمان مناسب در مکان مناسب حضور داشته باشید. در این مطلب عکس‌هایی را می‌بینید که در بهترین زمان ممکن گرفته شده اند.

    قدیم در جدید

    قدیم در جدید

    لحظه برخورد

    لحظه برخورد

     

    انگشت تو دماغ

    انگشت تو دماغ

    پرواز با قالیچه

    پرواز با قالیچه

    چکار میکنه؟

    چکار میکنه؟

    عکس های به موقع

    عکس های به موقع

    عکس به موقع

    عکس به موقع

    عکس به موقع گربه

    عکس به موقع گربه

    دقیقا به موقع

    دقیقا به موقع

    چی شده ؟؟

    چی شده ؟؟

    کوچک کردن
  2. برای گرفتن بهترین عکسهای کاملاً به موقع ، به تلاش ، صبر ، چندین بازپس گیری و زمان مناسب نیاز است. در اینجا بهترین تصاویر کاملاً به موقع آورده شده است که واقعاً شما را متحیر خواهد کرد. برای احترام گذاشتن به شخص یا گروهی از افراد درگیر ساختن این عکسها ، مدتی را برای هر تصویر اختصاص دهید. من این تصاویرادامه مطلب ...

    برای گرفتن بهترین عکسهای کاملاً به موقع ، به تلاش ، صبر ، چندین بازپس گیری و زمان مناسب نیاز است. در اینجا بهترین تصاویر کاملاً به موقع آورده شده است که واقعاً شما را متحیر خواهد کرد. برای احترام گذاشتن به شخص یا گروهی از افراد درگیر ساختن این عکسها ، مدتی را برای هر تصویر اختصاص دهید.

    من این تصاویر را در google پیدا کردم

    ۱- این تصویر دلیل خوبی بر این است که یک عکاس خوب می تواند تصاویر باورنکردنی بگیرد. این واقعا زیباست.

    ۲- در اینجا ماسک طبیعی با چهره ای زیبا ، تصویری کاملاً به موقع وجود دارد ، این واقعاً بی نظیر است.

    ۳- ماهی قصد دارد پسر جوانی را ببلعد. آیا چنین است؟ بیان پسر را ببینید ، او وانمود می کند که انگار ماهی واقعاً قصد دارد او را ببلعد. یک عکس کاملاً به موقع و دارای پس زمینه ای زیبا.

    ۴- مورد بعدی چطور؟ این یک عکس واقعا زیبا و کاملاً بهنگام است. این فقط حیرت انگیز است و به نظر واقعی می رسد.

    ۵- وقتی اولین بار آن را دیدم واقعاً گیج شدم. تصویر زیر دارای موقعیت مناسب و زمان بندی مناسب است. برای تمایز باید دو بار آن را ببینید.

    ۶- اوه نه !!! به نظر می رسد یک سگ غول پیکر قصد دارد یک زن و یک کودک را بخورد. چه زمان و تلاش کاملی است.

    ۷- می توانم شرط ببندم ، در نگاه اول گیج می شوید. موقعیت و زمان بندی عالی.

    کوچک کردن
  3. این پاسخ ویرایش شده است.

    برخی از تصاویر ورزشی که سر موقع گرفته شده اند و بسیار جالب و زیبا هستند اینجا قرار میدم. این دختر با چنین قدرتی خم می شود و می چرخد. عکاس از اینکه چقدر اسکیت بازهای یخی بسیار با استعداد و ظریف هستند ، عکس کاملی گرفت ، حتی وقتی روی یک پا می چرخند. حس عجیب بیس بال باز حرفه ای ! برخورد توپ بسکتبال با صادامه مطلب ...

    برخی از تصاویر ورزشی که سر موقع گرفته شده اند و بسیار جالب و زیبا هستند اینجا قرار میدم.
    این دختر با چنین قدرتی خم می شود و می چرخد. عکاس از اینکه چقدر اسکیت بازهای یخی بسیار با استعداد و ظریف هستند ، عکس کاملی گرفت ، حتی وقتی روی یک پا می چرخند.

    انعطاف بدنی اسکیت باز

    حس عجیب بیس بال باز حرفه ای !

    بیس بال باز حرفه ای

    برخورد توپ بسکتبال با صورت بازیکن بعد از زدن گل

    بسکتبال

    اثر ضربه توپ فوتبال به صورت بازیکن فوتبال ( اثر شوت توپ بر صورت)

    اثر شوت توپ بر صورت

    اثر ضربه پرتاب دست بازیکن بیسبال روی دست بازیکن

    پرتاب دست بازیکن بیسبال

    اثر ضربه مشت بوکسور روی صورت حریف

    اثر ضربه مشت بوکسور روی صورت حریف

    کوچک کردن
  4. عکس‌های زیادی وجود دارند که در لحظه‌ای عالی گرفته شده‌اند و توهم عجیب یا غیرممکنی را ایجاد می‌کنند. در اینجا چند نمونه وجود دارد: عکس «مرد در حال سقوط» اثر ریچارد درو عکسی است که در سال 1947 گرفته شده است. و مردی را در حال سقوط از پنجره طبقه نهم ساختمان امپایر استیت نشان می دهد. این عکس توهم مردی راادامه مطلب ...

    عکس‌های زیادی وجود دارند که در لحظه‌ای عالی گرفته شده‌اند و توهم عجیب یا غیرممکنی را ایجاد می‌کنند. در اینجا چند نمونه وجود دارد:

      • عکس «مرد در حال سقوط» اثر ریچارد درو عکسی است که در سال ۱۹۴۷ گرفته شده است. و مردی را در حال سقوط از پنجره طبقه نهم ساختمان امپایر استیت نشان می دهد. این عکس توهم مردی را ایجاد می کند که در حال پرواز است و اغلب برای نشان دادن خطر سقوط از ارتفاع استفاده می شود.
        مرد در حال سقوط
      • **عکس «لباس آبی/سفید» عکسی است که در سال ۲۰۱۵ گرفته شده است و یک لباس را نشان می دهد. این لباس برخی افراد را آبی و مشکی و برخی دیگر را سفید و طلایی می بینند. این توهم ناشی از نحوه پردازش رنگ توسط مغز انسان است.
        Image of عکس لباس آبی/سفید
      • **عکس «پری دریایی فیجی» عکسی است که در سال ۱۸۷۱ گرفته شده است. و یک موجود را نشان می دهد که شبیه پری دریایی است. این عکس بعداً مشخص شد که یک فریب است، اما هنوز هم یک تصویر جذاب و خارق العاده است.
        پری دریایی فیجی

    اینها تنها چند نمونه از عکس های زیادی هستند که در زمان مناسب گرفته شده اند. لحظه ای عالی را ثبت کنید که توهم عجیب یا غیرممکنی را ایجاد کند. این عکس‌ها می‌توانند یادآور قدرت عکاسی برای ثبت لحظاتی باشند که در غیر این صورت ممکن است از دست بروند.

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط