aalan

یک سوال Latest سوالات

فرهاد
کاربر

چطوری از آپدیت اتوماتیک وردپرس جلوگیری کنیم؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. غیرفعال کردن بروزرسانی اتوماتیک در وردپرس با افزونه بهترین روش برای مدیریت روی بروزرسانی‌های وردپرس استفاده از افزونه Easy Updates Manager است. شما کافیست این افزونه را نصب و فعال کنید، اگر با نحوه نصب افزونه وردپرس آشنا نیستید حتماً آموزش نحوه نصب افزونه در وردپرس را مطالعه کنید. بعد از فعالسازی ازادامه مطلب ...

    غیرفعال کردن بروزرسانی اتوماتیک در وردپرس با افزونه

    غیرفعال کردن بروزرسانی اتوماتیک در وردپرس
    بهترین روش برای مدیریت روی بروزرسانی‌های وردپرس استفاده از افزونه Easy Updates Manager است. شما کافیست این افزونه را نصب و فعال کنید، اگر با نحوه نصب افزونه وردپرس آشنا نیستید حتماً آموزش نحوه نصب افزونه در وردپرس را مطالعه کنید.

    بعد از فعالسازی از منوی مدیریت وردپرس به پیشخوان » Updates Options مراجعه کنید.
    آموزش افزونه Easy Updates Manager
    این افزونه راحت‌ترین روش برای مدیریت بروزرسانی‌های خودکار وردپرس است، شما به راحتی می‌توانید از این افزونه استفاده کنید تا کنترل دقیقی روی بروزرسانی‌های خود داشته باشید.

    برای جلوگیری از بروزرسانی خودکار تمام بخش‌ها کافیست از بخش اول گزینه Disable all updates را انتخاب کنید.
     غیرفعال کردن بروزرسانی اتوماتیک
    اما اگر قصد دارید بخشی از بروزرسانی‌های اتوماتیک را غیرفعال کنید باید این گزینه را روی Enable Updates قرار دهید تا بخش‌های دیگر افزونه فعال شود.

    به بخش Automatic updates مراجعه کنید و روی گزینه Custom آنرا تنظیم کنید تا منوی جدید زیر آن برای شما باز شود که به شما قابلیت فعال و غیرفعال کردن بروزرسانی اتوماتیک وردپرس ، ترجمه‌ها ، قالب‌ها ، افزونه‌ها را می‌دهد.
    آموزش افزونه Easy Updates Manager برای غیرفعال کردن بروزرسانی اتوماتیک
    نکته : تفاوت بخش Automatic updates با پایین‌تر که گزینه‌های دیگر با همین عناوین دارند در این است که وقتی در اینجا این مورد را فعال کنید، همه بروزرسانی‌ها به صورت اتوماتیک انجام می‌گردد، اما پایین‌تر فقط نسخه‌های که به طور پیشفرض اتوماتیک بروزرسانی می‌شوند را فعال یا غیرفعال می‌کند.

    همچنین از منوی بالا گزینه Plugin و Themesمی‌توانید هرکدام از افزونه‌های وردپرس که تمایل دارید اتوماتیک بروزرسانی شوند را فعال کنید.

    کوچک کردن
  2. اصلا چرا باید از آپدیت شدن جلوگیری کنیم ؟ معمولا در آپدیت ها مشکلات قبلی و بخصوص حفره های امنیتی برطرف میشن

    اصلا چرا باید از آپدیت شدن جلوگیری کنیم ؟ معمولا در آپدیت ها مشکلات قبلی و بخصوص حفره های امنیتی برطرف میشن

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط