aalan

یک سوال Latest سوالات

مجید
کاربر

چه کارهای باحال با باتری قلمی میشه کرد؟

aalan

لطفا ابتدا وارد شوید تا بتوانید پاسخ دهید.

  1. شارژ گوشی با باتری قلمی یکی از ایده های جالب است که به عنوان یک روش کاربردی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. این روش پر کاربرد به کاربر کمک می کند تا در مواقع حساس که بنا به هر دلیلی به برق دسترسی ندارد و باتری گوشی او رو به تما شدن است، چند درصدی آن را شارژ کند و پیام و تماس فوری خود را برقرادامه مطلب ...

    شارژ گوشی با باتری قلمی یکی از ایده های جالب است که به عنوان یک روش کاربردی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. این روش پر کاربرد به کاربر کمک می کند تا در مواقع حساس که بنا به هر دلیلی به برق دسترسی ندارد و باتری گوشی او رو به تما شدن است، چند درصدی آن را شارژ کند و پیام و تماس فوری خود را برقرار کند. برای شارژ گوشی با باتری قلمی شما نیازی به امکانات و تجهیزات خاصی ندارید و به آسانی می توانید گوشی خود را با یک باتری قلمی شارژ کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا برای شما فوت و فن های این کار را توضیح می دهیم.

    یکی از نکات مثبتی که این روش دارد این است که شما می توانید در گردش ها و مسافرت ها می توانید با کمک چند عدد باتری قلمی، گوشی خود را در هر شرایطی چند درصد شارژ کنید و به کارهای ضروری خود با آن بپردازید. برای اینکه بتوانید وسایل مورد نیاز خود را آماده کنید، به هزینه زیادی احتیاج ندارید و با ساده ترین امکانات می توانید به آن دست پیدا کنید. همچنین می توانید این روش را به دوستان دیگر خود معرفی کرده و به کسانی که طبیعت گردی می کنند، آموزش دهید.

    وسایل مورد نیاز برای شارژ گوشی با باتری قلمی :

    • باتری ۹ ولت
    • شارژ فندکی خودرو
    • کلید معمولی یا هر وسیله فلزی
    • چسب
    • کابل شارژر

    مراحل شارژ گوشی با باتری قلمی :

    سعی کنید مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید تا علاوه بر استفاده بهینه از باتری های قلمی به باتری گوشی خود آسیبی وارد نکنید.

    تهیه شارژر فندکی خودرو :

    ابتدایی ترین چیزی که شما برای عملی کردن شارژ تلفن همراه با باتری قلمی به آن احتیاج دارید، یک شارژر فندکی خودرو است که حتی اگر آن را نداشته باشید می توانید با چند هزار تومن خریداری کنید. در هنگام خرید باید به پورت های USB روی شارژر دقت کنید، زیرا در ادامه نیاز دارید کابل شارژر خود را به این شارژر متصل کنید. پس حتما باید درستی این پورت ها را بررسی کنید.

    شارژ گوشی با باتری قلمی

     

    تست سر مثبت باتری برای شارژ گوشی با باتری قلمی :

    دومین وسیله ای که برای این روش به آن نیاز دارید یک باتری ۹ ولت است که ترجیحاً باید شبه به باتری درون تصویر باشد. زیرا استفاده از این نمونه باتری به شما کمک می کند به راحتی قطب مثبت آن را تشخیص دهید. علاوه بر این در باتری مورد نظر پایانه مثبت باتری کمی بلندتر از پایانه منفی است. در نتیجه شما با تشخیص قطب مثبت آن را به شارژر فندکی متصل کرده و از کلید یا هر فلز دیگری برای برقراری اتصال کمک بگیرید. یعنی کلید را همزمان به قطب مثبت و منفی و شارژر فندکی متصل کنید. برای اینکه از درستی انجام این مرحله مطمئن شوید کافی است به چراغ شارژر فندکی نگاهی بیندازید. چراغ شارژر فندکی باید روشن شود.

    اتصال کلید به شارژر فندکی :

    پس از اینکه کلید را به شارژر فندکی متصل کردید، برای اینکه کار شما راحت تر شود، باید با کمک چسب آن را محکم و ثابت کنید.  برای برقراری اتصال کلید و شارژر و فندکی کافی است به یکی از قسمت های فلزی روی شارژر فندکی وصل شود.

    شارژ گوشی با باتری

     

    اتصال گوشی به شارژر و شارژ گوشی با باتری قلمی به آن :

    پس از اینکه پاوربانک خود را با کلید و باتری قلمی ساختید، نوبت به آن می رسد که گوشی خود را با آن شارژ کنید. برای اینکه این کار را انجام دهید کابل شارژر خود را به گوشی و شارژر فندکی متصل کرده و شارژر فندکی را به باتری و کلید متصل کنید. یعنی قطب مثبت باتری به شارژر فندکی و قطب منفی به باتری به کلید و کلید و شارژر فندکی به هم متصل شوند. آن چیزی که مشاهده می کنید همان نتیجه ای بود که انتظار داشتید. گوشی در حال شارژ شدن با باتری قلمی است. این روش به شما کمک می کند که بدون ترس و با کمک چند وسیله ساده و چند عدد باتری ۹ ولت همیشه گوشی خود را روشن نگه دارید.

    این روش تست شده و قبلاً استفاده شده است و شما می توانید با اطمینان از آن استفاده کنید.

    کوچک کردن
  2. این پاسخ ویرایش شده است.

    کارهای باحال زیادی میشه کرد که من چندتا کلیپ دیدم از کارایی که با باتری قلمی انجام دادند و باحال بوده اینجا میگذارم. این هم یک کلیپ دیگه با توضیحات زیرش با استفاده از باتری قلمی یا کتابی، فویل، جلد آدامس و… می توانید این کارهایی خلاقانه و کاربردی را انجام دهید. این کلیپ هم حاوی 10 ایده جالب است که بادامه مطلب ...

    کارهای باحال زیادی میشه کرد که من چندتا کلیپ دیدم از کارایی که با باتری قلمی انجام دادند و باحال بوده اینجا میگذارم.

    این هم یک کلیپ دیگه با توضیحات زیرش

    با استفاده از باتری قلمی یا کتابی، فویل، جلد آدامس و… می توانید این کارهایی خلاقانه و کاربردی را انجام دهید.

    این کلیپ هم حاوی ۱۰ ایده جالب است که با باتری قلمی میشه انجام داد

    کوچک کردن

پرسش‌های مرتبط